SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY Kuniów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Klientów w zakresie sprzedaży systemów ochrony danych, organizacja pracy biura, przygotowywanie ofert w zakresie systemów ochrony danych osobowych.
Data publikacji: 2018-09-17
Lokalizacja: Kuniów (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kuniów, powiat: kluczborski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Klientów w zakresie sprzedaży systemów ochrony danych, organizacja pracy biura, przygotowywanie ofert w zakresie systemów ochrony danych osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komputer - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa Internetu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 22b
danePracodawcy_nrKraz: 17438
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
praca na produkcji cylindrów poligraficznych polegająca na zapewnieniu ciągłości przemysłu i produkcji, naprawa specjalistycznych maszyn chińskiej produkcji- konieczność kontaktu z producentami w Chinach
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywne relacje ze stałymi klientami, reprezentowanie firmy na zewnątrz
HELDRUK HELENA RĄBALSKA - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
Praca z programem SAP. Analiza danych z programu SAP,tj. aktywność z magazynu, obsługa logistyczna, tworzenie wykresów w Excel, KPI. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej. Przygotowywanie protokołów, raportów, biuletynów, instrukcji. Pomoc w organizacji szkoleń. Korespondencja z klientami. Kontakt z pracodawcą: VICTOR.G (at) TORNOS.COM.
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
handel zagraniczny
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, nauka nowej branży uczestnictwo w badaniach u klientów
Zakład Usług Technicznych "EKOCHEM" Jolanta Milewska Laboratorium Badawcze - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych, prowadzenie sklepu internetowego
Przedsiębiorstwo Handlowe BIMA Krzysztof Biziorek - 2016-03-24 - Turobin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (śląskie)
jw.
DEFENSOR SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji do produkcji w oparciu o zamówienia klientów zagranicznych, przyjmowanie i realizowanie zamówień w języku angielskim, prowadzenie korespondencji handlowej w języku angielskim.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-02-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Księgowanie faktur od dostawców,rozliczanie faktur z importu i eksportu,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów zagranicznych.Planowanie i realizacja wysyłek wyrobów gotowych.Kontrola realizowanych dostaw.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-04-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Przygotowywanie i sprzedaż posiłków typu fast food.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIOLA SIEGMUND - 2016-01-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie 2500 brutto+premia
Centrum Wykończenia Wnętrz "Kolor", Sławomir Babiec - 2017-06-14 - Łososina Dolna (małopolskie)
odpowiedzi na emaile z zapytaniami o ofertę firmy (również w języku angielskim), przeprowadzanie kalkulacji trasy, składanie ofert turystycznych
Jarosław Czyż JAR-TRANS - 2016-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Czuwanie nad płynnością finansową firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego,Przygotowywanie list płac,Sporządzanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, PDOF, GUS,Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Przeworsk (podkarpackie)
wsparcie w planowaniu , prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowej oraz akcji e-marketingowych, opieka nad serwisami internetowymi firmy, opieka nad komunikacją marki w kanałach inernetowych(ePR/Socal Media
STEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Jełowa (opolskie)
Naprawa uszkodzonych butów. konfekcji oraz akcesoriów, zgłaszanie z wyprzedzeniem opóźnień, niezgodnosci, problemów w realizacji zleconych napraw. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Wynagrodzenie na początek 2000 zł brutto.
MARKETING INVESTMENT GROUP S.A. - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych produktówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów lub usługPrzygotowanie ofert handlowychFakturowanie, raportowanie i prowadzenie dokumentacjiObsługa po sprzedażowa klienta
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)