SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy LITEX PROMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie minimum średnie,minimum 6 miesięcy doświadczenia,biegła znajomość obsługi komputera;obsługa zamówień sklepu internetowego,koordynowanie procesu sprzedaży, dostaw i reklamacji, realizacja planów sprzedażowych, komunikatywność
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: LITEX PROMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie minimum średnie,minimum 6 miesięcy doświadczenia,biegła znajomość obsługi komputera;obsługa zamówień sklepu internetowego,koordynowanie procesu sprzedaży, dostaw i reklamacji, realizacja planów sprzedażowych, komunikatywność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy:
LITEX PROMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
prosimy umawiać się telefonicznie: 602-527-784 w godzinach 09:00-15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Staroprzygodzka
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 22.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf14acd2686e75f52d0d95efe5e41878
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
projektowanie, wykonywanie produktów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,- gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,- realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikającej z rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczącej kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jendostek,- reakuzację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontoli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 9 października 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 16 października 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 9 października 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 3800 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca od 8-16
VIKING Regina Gryszpińska Produkcja Łodzi - 2018-06-29 - Stare Siołkowice (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Telefoniczna sprzedaż produktów branżowych. Pozyskiwanie klientów, tworzenie baz klientów.Wykształcenie min. średnie; Obsługa komputera, internetu.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista sprzadazy internetowej
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
- Zarządzanie wdrożonymi w firmie systemami jakościowymi HACCP/IFS. Przygotowanie firmy do audytów przeprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Prowadzenie wymaganej dokumentacji IFS. Ocena jakościowa dostaw surowców. Rozwiązywanie reklamacji jakościowych. Przeprowadzanie audytów wewnętrznych/kontrola działu produkcji.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość standardów HACCP/IFS. Znajomość j. angielskiego pozwalającego na przygotowywanie dokumentacji jakościowych - analizę specyfikacji dostawców zagranicznych. Książeczka sanepidowska. Mile widziana znajomość standardów TESCO, BRC. Kontakt e-mail: kariera (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-20 - Katowice (śląskie)
x
Zakład Konstrukcyjno-Montażowy ASIS Andrzej Trzeszczkowski - 2019-09-18 - Łyski (podlaskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia, w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowanie stanowiska na terenie budowy, ręczne przemieszczanie materiałów budowlanych i narzędzi, obsługa urządzeń budowlanych, montaż rusztowań, pomostów, obudowywanie wykopów
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych (oferowanie, przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności), Organizowanie działań marketingowych. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
6
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.I zmiana 08.00-16.00.Praca od pon. do pt.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
•przygotowywanie i realizacja postępowań o zamówienie publiczne;•współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne;•sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów przez wnioskodawców do kolejnych postępowań o zamówienie publiczne;
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" S.A - 2019-07-26 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów. Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Około 100 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9-17. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Wrocław (dolnośląskie)
ksiegowanie dokumentów firmowych, prace biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-05-22 - Lubin (dolnośląskie)
WKŁADANIE ELEMENTÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH DO MASZYNZABEZPIECZENIE MASZYNY SILOKONEM
SEBASTIAN POLOCZEK JobAkse - 2019-01-09 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE - 2016-10-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa klientów w biurze podróży, przygotowanie i prezentacja ofert.
MY TRAVEL MARCIN STRZELEC - 2016-05-10 - Piła (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń z funduszu płac (osobowy i bezosobowy), zasiłków chorobowych, opiekuńczych, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie Rp-7
PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" - 2019-09-12 - Lublin (lubelskie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Tworzenie raportów,Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej,Integracja oprogramowania z systemami ERP, Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.),Integracja oprogramowania z wycinarką laserową,Obsługa powdrożeniowa;
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)