SPECJALISTA D/S PŁAC Lublin oferta pracy PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ"
Stanowisko: SPECJALISTA D/S PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 970 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń z funduszu płac (osobowy i bezosobowy), zasiłków chorobowych, opiekuńczych, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie Rp-7
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NADBYSTRZYCKA 11, 20-618 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń z funduszu płac (osobowy i bezosobowy), zasiłków chorobowych, opiekuńczych, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie Rp-7
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 970 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 30%, stażowe maks. 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 970 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów, prawa pracy, ustawy zasiłkowej, emerytalnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
NADBYSTRZYCKA 11, 20-618 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: NADBYSTRZYCKA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2019
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e590d3aae6abf9fb0759a3656998f2c3
Podobne oferty pracy
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczaniw wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji do ZUS, GUS, US, PFRON,ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O. - 2019-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)przygotowywanie oraz prowadzenie dekumentacji personalnej oraz związanej z zatrudnieniem (ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie itp.)tworzenie i wykorzystywanie narzędzi technicznych usprawniających procesy kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Poligraficzne MODENA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Cieszyn (śląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
przewóz rzeczy po terenie kraju
Usługi Transportowe Karolina Garbaciak - 2016-05-02 - Kotowice (lubuskie)
Nauka umawiania spotkań z klientami, nauka prowadzenia kalendarza spotkań, nauka obsługi dokumentów biurowych, stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi, nauka obsługi systemów CRM, ZURMO, nauka kalkulatorów majątkowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
udział w szkoleniach
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2016-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Głusko Duże (lubelskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista ds rozliczeń
Pig Farmer Sp. z o.o. SK - 2017-01-18 - Grąbkowo (wielkopolskie)
koordynacja współpracy z klientami w zakresie wsparcia sprzedaży, przygotowanie i redakcja treści marketingowych, udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych,
FILATI MIROSŁAW KUBIAK - 2018-09-13 - Opiesin (łódzkie)
Sprzedaż żwiru, piasku, obsługa sekretariatu, kasy fiskalnej, poczty Outlook, Microsoft Excel, Word
SK INVEST-GREEN - 2019-07-29 - Waryś (małopolskie)
jw.
Polcasting Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
-
KWIACIARNIA KWIATOWA ULICZKA JOANNA JANKOWSKA - 2017-05-29 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
FPH BAKERO - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń pracowników z Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji związanych z awansem zawodowym nauczycieli
Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza - 2016-10-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Produkcja konstrukcji stalowych, elementów kotłów energetycznych, rurociągów kanałów, wymienników itp.
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ sp.z o.o. - 2016-07-15 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia wzroku
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
MAGNAT NET SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentów do wysyłek eksportowych na Ukrainę. Obsługa klientów zagranicznych z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)