SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR Zielona Góra oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń pracowników z Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji związanych z awansem zawodowym nauczycieli
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaskółcza 66, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń pracowników z Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji związanych z awansem zawodowym nauczycieli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2016
Data zakończenia pracy: 28.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajomość zagadnień płacowo-kadrowych, obsługa programów w tym zakresie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Jaskółcza 66, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Jaskółcza
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość rozliczeń z ZUS oraz prawa pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-02-08 - Wejherowo (pomorskie)
sporządzanie ofert dla klientów, przygotowywanie materiałów reklamowych, przygotowanie prezentacji, przygotowywanie dokumentów ds. przetargu, prace biurowe, obsługa poczty, segregowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Wykonywanie pracy zgodnie z zasadmi techniki obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wyksz. średnie, predyspozycje do pracy z klientem;pozyskiwanie oraz obsługa klientów, budowanie rynku odbiorców, promocja sprzedaży;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
obsługa kantoru, sporządzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca związana z zarządzaniem nieruchomości i wspólnot oraz administrowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
doradztwo rolnicze, organizacja szkoleń, udzielanie pomocy rolnikom, mieszkańcom obszarów wiejskich, w zakresie sporządzania wniosków i planów
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2018-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace porzadkowe na zewnątrz (koszenie trawy, odśnieżanie itp.)
Wspólnota Mieszkaniowa - 2017-09-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wymagania:•wykształcenie wyższe ekonomiczne•znajomość zasad rachunkowości zarządczej•bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•bardzo dobra organizacja pracy•zdolności analityczneDo zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: •przygotowanie budżetów w zakresie sprzedaży usług•okresowe rozliczenia sprzedaży usług•analiza kosztów i przychodów na potrzeby zarządcze;•sporządzanie miesięcznych prognoz finansowychPredyspozycje:•systematyczność i dokładność•kreatywność,•odpowiedzialność •skłonność do poszukiwania nowych rozwiązań, •umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, •umiejętność pracy w zespole.
OrNet sp. z o.o. - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-Sprzedaż samochodów nowych dla firm, -obsługa dotychczasowych klientów, -realizacja działań marketingowych, -raportowanie sprzedaży.
AUTOPOL Michalski Motors Wiesław Michalski - 2016-03-07 - Płock (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek
EURO-EKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-18 - Chełm (lubelskie)
obsługa gości w sali konsumpcyjnej
LECH RESORT & SPA - 2016-05-13 - Łeba (pomorskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane, opracowywanie wzorów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-01-30 - Kępno (wielkopolskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Badania psychologiczne kandydatów do służby wojskowejGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie - 2018-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)