SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Data publikacji: 2019-05-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•umiejętność pracy pod presją czasu,•umiejętność pracy w zespole,•komunikatywność,•odpowiedzialność,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 22.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e32bce79312f0d8d580008a77ef76d99
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa recepcji
Estetica Derm Ostródzkie Centrum Kosmetologii - 2018-01-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pełna obsługa kadrowa: przygotowywanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych, obsługa płacowa: naliczanie list płac, składanie deklaracji: ZUS, US, GUS
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Błonie (dolnośląskie)
Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomości, praca w godz. 7-14/14-21/21-7
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2016-06-13 - Ozimek (opolskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-08-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
w/g potrzeb
WIRTUALE.pl S.A - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie i wytwarzanie produktów Burger King zgodnie z wszystkimi standardami, sprzedaż całej palety produktów Burger King, zagwarantowanie 100 % zadowolenia gości we wszystkich obszarach restauracji
kontakt przez OHP - 2018-05-17 - Niemcy (Niemcy)
-Utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców-Opracowywanie planu zakupów-Negocjowanie warunków z kontrahentami-Analiza cen, warunków dostaw-Określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów-Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów-Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami-Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów-Wybór kontrahentów-Reprezentowanie firmy
FATPOL TOOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie lekcji matematyki w klasach IV-VIII Praca na zastępstwo, 27 godz. tygodniowo (pełny etat + 9 godzin nadgodzin)Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem MEN od 2127 zł brutto wzwyż w zalezności od posiadanych kwalifikacji
Szkoła Podstawowa w Żurawcu - 2018-12-21 - Żurawiec (warmińsko-mazurskie)
zbieranie zamówień wystawianie fakturobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Boksyce (świętokrzyskie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami,archiwizacja dokumentacji technicznej.
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane ze sprzedażą i marketingiem
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie zamówień i dokumentacji na produkcję.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
praca fizyczna, obsługa maszyn wtryskowych, odbieranie, sortowanie elementów, kontrola jakości wyprodukowanego produktu, dbanie o porządek w miejscu pracy, prace okołoprodukcyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Pruszków (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-09 - Opole (opolskie)
1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa komputera i kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sporządzanie druków orzeczeń lekarskich w systemie logis mow, koordynacja i kontrola nad sprawami archiwizacyjnymi, ścisła współpraca z organami nadrzędnymi, sporządzanie pism wychodzących związanych z bieżącą działalnością
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, analiza rynku, opracowanie ulotek i innych form udziału w targach, oraganizownie tekstów reklam i informacji.
PROFEED-ANIMALS Sp. zo.o. - 2017-01-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporządzanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2017-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Chocznia (małopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
KAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Krzekotowice (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
koszenie kosiarką i podkaszarką.Praca na terenie Rzeszowa-wyjazd z miejscowości Widełka o godz.06.30
ARGOS GNIEWEK TOMASZ - 2016-04-07 - Widełka (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-05-04 - Brzyście (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)