SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- OBŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ I DORADZTWO Kościelniki Dolne oferta pracy "JANAR BIS" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- OBŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ I DORADZTWO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż materiałów budowlanych, przyjmowanie towarów na stan magazynowy
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
Pracodawca: "JANAR BIS" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-800 Kościelniki Dolne 20, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż materiałów budowlanych, przyjmowanie towarów na stan magazynowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- OBŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ I DORADZTWO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościelniki Dolne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w branży budowlanej i sprzedaży internetowej
Nazwa pracodawcy: "JANAR BIS" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6131564829
danePracodawcy_regon: 021424695
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
59-800 Kościelniki Dolne 20, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0210
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kościelniki Dolne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0190331
Adres strony pracodawcy: www.janar.pl
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e28a45459435a6b4cc85f632531c3d5
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż nowych i używanych pojazdów
Auto Toruń Sp z o.o - 2016-02-17 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
naprawy, konserwacja urzadzeń dźwigowych,takich jak :piece łukowe,indukcyjne,suwnice, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
1.przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego;2.prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie przebiegu procesu budowlanego, utrzymania obiektów budowlanych jak i oddawania obiektów do użytkowania w tym przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych;3.przeprowadzanie obowiązkowych kontroli w przedmiocie dopuszczenia obiektów do użytkowania; 4.weryfikacja dokumentów związanych z zakończeniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego; 5.prowadzenie rejestrów w programie ESTIMA w zakresie pro
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kościerzynie - 2019-08-20 - Kościerzyna (pomorskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
- Dokonywanie zakupów w oparciu o Ustawę prawo zamówień publicznych i zakupów nie podlegających ustawie- Opracowywanie i realizacja wydatków KPCP.- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wymaganą dokumentacją i jej archiwizowanie.- Nadzór nad eksploatacją aparatury i sprzętu medycznego.Praca w dni robocze w godzinach: 7.00-14.35Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.- Pracę w przyjaznej atmosferze.- Możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2020-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-kontakt z urzędami - prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem obcjokrajowców
Hegelmann Transporte Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-18 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
-
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Lewin Brzeski (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesały (mazowieckie)
Absolwent technikum lub student studiów zaocznych, mile widziana obsługa AutoCAD-u, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynacja dokumentacji i spraw administracyjno-prawnych. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Rybnik (śląskie)
- zapewniała wsparcie koreańskim przełożonym- dbała o flotę samochodową (przeglądy, ubezpieczenia itp.)- dbała od strony IT za sprzęt dostępny w firmie, serwer, Internet- odpowiedzialna za telefony służbowe oraz maile (zakładanie nowym pracownikom poczty mailowej, dbanie o terminowe rachunki za telefony, o wymianę telefonów, pełny serwis itp.)- dbała o środki czystości- odpowiedzialna za raport-odpowiedzialna za transport pracowniczyPraca w godz 7-15Kontakt z pracodawcą: 717389400
DSC POLAND SPÓŁKA Z O.O. - 2020-11-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
• Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych majątkowych , życiowych; • Praca z bazą danych; • Pozyskiwanie nowych klientów;• Kompleksowa obsługa klientów biura;
DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO - 2018-12-05 - Oświęcim (małopolskie)
PROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebownisku - 2018-12-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
aktualizacja dokumentacji technicznej , przygotowanie dokumentacji pomocniczej , sprawowanie nadzoru nad dokumentacją zapisaną w formie elektronicznej , przygotowanie zawmowien do dotawców
MAZUR PACK Sp. z o. o. - 2019-04-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa delegacji, monitorowanie wyjazdów służbowych, praca z komputerem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie zleceń produkcji-weryfikacja stanu surowców, uzgodnienie projektu, stały kontakt z klientem, współpraca z innymi działami, zapewnienie niezbędnych zapasówsurowca na podstawie analiz stanów magazynowych, nadzór nad konterolowaniem jakości i ilości dostarczanych materiałów i surowców
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2019-07-05 - Nowy Targ (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Kęty (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Spartank Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)