SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Rzeszów oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa delegacji, monitorowanie wyjazdów służbowych, praca z komputerem
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa delegacji, monitorowanie wyjazdów służbowych, praca z komputerem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnośći
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Ciepłownicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.10.2019
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0deb28ff73bfe3f5558c8f39d660648
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, wykształcenie średnie
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-09-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg stanowiska
ADET Firma Audytorsko-Księgowa Eugeniusz Adamski - 2017-11-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, SPRZEDAŻ KRAJOWA DETALICZNA I HURTOWA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "AGRONAS" SP. ZO.O - 2018-08-10 - Koło (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Zawieranie i dostarczanie polis do klientów. Przygotowywanie i obsługa ofert ubezpieczeniowych. Spotkania biznesowe z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia - umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2019-01-07 - Rybnik (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Aplikuj jeżeli:-masz lekkie pióro i lubisz bawić się słowem pisanym,-masz wysokie poczucie estetyki,-lubisz kontakt z Klientem i chętnie doradzisz, co można zmienić, aby --wizerunek firmy w Internecie był przyjazny dla odbiorcy,-wiesz jak obsługiwać profile na portalach Facebook, Twitter i Google+,-jesteś osobą kreatywną w podejściu do realizowanych działań-masz umiejętność koncentracji pod presją czasu,-znasz i śledzisz aktualne trendy i nowości w Social Media i marketingu, -dzielnie znosisz konstruktywną krytykę i z podniesioną głową realizujesz cele,Dodoatkowe atuty-Znajomość narzędzi do monitoringu działań online, -Obsługa programów graficznych i do obróbki video np. Photoshop, Corel, Adobe Premiere itp. Oferujemy:-Umowę o pracę lub dowolną formę zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin, -Atrakcyjne wynagrodzenie, -Ciągły wpływ na kreowanie realizowanej strategii biznesowej-Pozytywną i motywującą atmosferę współpracy-Niezbędne narzędzia pracy -Ciekawe wyzwania i możliwości rozwoju
FOTOKLIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Miłocin (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, obsługa ZUS oraz US.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2017-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-sprzedaż produktów granitowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Mosina (wielkopolskie)
Oferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,- sporządzanie oraz księgowanie list płac, - naliczanie wynagrodzeń pracowników,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników.
FULL JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
Weryfikacja dokumentacji i warunków technicznych wykonania specyfikacji klienta, bieżąca kontrola prefabrykacji konstrukcji stalowychlub rurociągów technologicznych, prowadzenie dokumentacji jakościowej, wystawianie protokołów z zakresu kontroli, organizacja i udział w odbiorach zgodnie z planem.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jedlicze (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
PLANOWANIE, KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH WEWNĄTRZ ORGANIZACJI; KOORDYNACJA PROCESÓW ZAOPATRZENIA, PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI; UTRZYMYWANIE I KONTROLOWANIE POZIOMU ZAPASÓW; NADZOROWANIE I SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI LOGISTYCZNEJ, umowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, zamawianie towarów,wyszukiwanie nowych dostawców,powiększanie oferty sklepu materiałów i narzędzi budowlanych
BRUK Sylwester Dziatzko - 2016-10-10 - Jasienica (śląskie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych mozliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych zgłaszajacych się do OSZ lub MCK w których jest realizowana usługa szkoleniowa.Planowanie szkoleń pod katem finansowym i merytorycznym.Koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych.Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego.Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych w kontekście wyboru zawodu,stanowiska pracy,kierunków kształcenia.Organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidulanych, grupowych spotkań informacyjnych,szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego.Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych.Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzanie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności.
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-12 - Parczew (lubelskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy i związane z tym prace biurowe. Proponowane wynagrodzenie brutto: 13,70 zł/godz.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2018-09-07 - Chybice (świętokrzyskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
ślusarz narzędziowy
PUREKO Sp z o.o. - 2016-05-12 - Myszków (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)