SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-10-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie, Bardzo dobra znajomość języka bułgarskiego, Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, Mile widziane 3 miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność.Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w ww. języku, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie systemem zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy.Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny współpracy, Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SOK/SE/2018 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2018
Data dodania oferty pracy: 19.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
Zamawianie produktów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dostawców.
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2016-04-25 - Wieliczka (małopolskie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
- Obsł. urzadzeń biurowych,- Archiwizacja dokumentów,- Umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki.Analiza wyników finansowych i operacyjnych.Przygotowywanie informacji zarządczych oraz prezentacji.Udział w procesie budżetowania, kontrola jego wykonania oraz analiza odchyleń i kontrola kosztów.Tworzenie i aktualizowanie modeli finansowych Spółki.Dbałość o poprawność danych.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca biurowa w firmie zajmującej się skupem zbóż; obsługa klienta; pomoc przy wprowadzaniu danych do systemu, rozliczanie klientów itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Pniewy (wielkopolskie)
Realizacja strategii rozwoju i polityki handlowej, zdobywanie nowych rynków, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowanie ofert
PLASMA SYSTEM SA - 2017-02-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Utrzymanie czystości na stanowisku pracy, przygotowywanie i obróbka surowców, pomoc w przygotowaniu dań, przyjmowanie zamówień, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Sikory (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2018-08-23 - Koło (wielkopolskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac fizycznych
PHU Paszowix Paweł Bogdan - 2016-04-20 - Kurowice (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Częstochowa (śląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
Weryfikacja napraw pojazdów kosztorysów, wycena wartości szkód OC, AC, współpraca z serwisami mechanicznymi.
Mr Biuro Paweł Burdzy - 2017-06-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomiary czynników szkodliwych na stanowisku pracy, obliczanie wynikówbadańi sporządzanie sprawoizdań
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Zakręt (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; sporządzanie i weryfikacja list płac; sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Działoszyn (łódzkie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
FB WALDEMAR OPERSKALSKI - 2017-10-30 - Stradunia (opolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym, dokonywanie i konsultowanie zakupów w imieniu klientów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Doruchów (wielkopolskie)