SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Biskupice Podgórne oferta pracy DSC POLAND SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - zapewniała wsparcie koreańskim przełożonym- dbała o flotę samochodową (przeglądy, ubezpieczenia itp.)- dbała od strony IT za sprzęt dostępny w firmie, serwer, Internet- odpowiedzialna za telefony służbowe oraz maile (zakładanie nowym pracownikom poczty mailowej, dbanie o terminowe rachunki za telefony, o wymianę telefonów, pełny serwis itp.)- dbała o środki czystości- odpowiedzialna za raport-odpowiedzialna za transport pracowniczyPraca w godz 7-15Kontakt z pracodawcą: 717389400
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: DSC POLAND SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapewniała wsparcie koreańskim przełożonym- dbała o flotę samochodową (przeglądy, ubezpieczenia itp.)- dbała od strony IT za sprzęt dostępny w firmie, serwer, Internet- odpowiedzialna za telefony służbowe oraz maile (zakładanie nowym pracownikom poczty mailowej, dbanie o terminowe rachunki za telefony, o wymianę telefonów, pełny serwis itp.)- dbała o środki czystości- odpowiedzialna za raport-odpowiedzialna za transport pracowniczyPraca w godz 7-15Kontakt z pracodawcą: 717389400
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, prawo jazdy kategoria - B, PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA, jęz. angielski A2
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: DSC POLAND SPÓŁKA Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8971709691
danePracodawcy_regon: 020163620
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875336
Ulica pracodawcy: Współpracy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-189/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?166b60cda3d0ebd74953fb86ac0acde5
Podobne oferty pracy
Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA - 2020-09-23 - Stary Sącz (małopolskie)
Obsługa kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
praca na systemie ERP, praca powiązana z zadaniami księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Stare Olesno (opolskie)
-PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW I DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ Z TYM ZWIĄZANEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-09-29 - Lublin (lubelskie)
Do zadania Specjalisty ds. Badań i dokumentacji należeć będzie:- tworzenie strategii działań naukowych podejmowanych przez Muzeum, w porozumieniu z Dyrektorem,- prowadzenie i koordynacja działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej związanej m.in. z organizacją konferencji naukowych, debat publicznych i spotkań, a także prac redakcyjnych w ramach realizowanych projektów wydawniczych,- gromadzenie napływających do Muzeum świadectw w ramach kwerend i spotkań oraz ich opracowywanie i ewidencjonowanie w formie analogowej i cyfrowej,- prowadzenie badań i publikacja ich wyników,- udział w konferencjach naukowo-dydaktycznych i spotkaniach popularyzujących działalność badawczą i dokumentacyjną Muzeum,- współpraca z instytucjami i placówkami naukowymi, badawczymi, dydaktycznymi w kraju i za granicą,- opracowywanie i realizacja projektów w zakresie naukowym,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji,- współpraca przy organizowaniu wydarzeń, przy współpracy z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania, w tym przede wszystkim pomoc w przygotowaniu niezbędnych materiałów do realizacji danej imprezy, wydarzenia kulturalnego.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-08-02 - Markowa (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów i usług , prowadzenie postępowania przetargowego ( kalkulacja cen ) , przygotowanie ofert oraz doradztwo techniczne , budowanie bazy nowych klientów , analiza rynku sprzedaży
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Bieruń (śląskie)
SPRAWOWANIE BEZPOŚREDNIEGO NADZORU NAD REALIZACJĄ KONTRAKTÓW, ROZLICZANIE WYKONANYCH ROBÓT.Godzinya pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym zatrudnienie na czas określonyKontakt z pracodawcą: kadry (at) robot1.pl
Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz sp. j. - 2019-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac kilkunastoosobowego zespołu pracowników działu handlu, realizacja planów i celów sprzedażowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, budowa długotrwałych relacji dostawca- klient, systematyczna analiza sytuacji na rynku, tworzenie ofert sprzedaży, pozyskiwanie zamówień, weryfikacja zgodności realizowanych zamówień z założeniami,
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zatrudnianie cudzoziemców, prowadzenie archiwum dokumentacji osobowej, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku, sporządzanie raportów kadrowych, kompleksowa obsługa spraw pracowniczych w zakresie ZFŚS.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2019-05-17 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie i obsługa graficzna zamówień i produktów sprzedażowych na aukcjach Ebay, Allegro
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wiechlice (lubuskie)
prawidłowe wykonywanie i dokumentowanie badań w zakresie chromatografii, spektrometrii, opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynnościowych, odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia wchodzącego w skład zestawu przyrządów do wykonywania analiz, planowanie harmonogramów wzorcowań i sprawdzeń, walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.Miejsce wykonywania pracy Bytom.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy RCC Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: Młodszy specjalista ds. eksportu DE, na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
pełna obsługa kadrowo-płacowa firm
AKE-C Doradztwo Podatkowe Usługi Księgowo-Biurowe Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
udzielanie informacji osobom niepełnosprawnym w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz możliwościach dofinansowania do sportu, kultury, likwidacji barier, uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych, rozpatrywanie spraw interesantów z zakresu w/w pomocy, przygotowywanie planów zadań w zakresie wydatkowania środków PFRON, obsługa programów celowych PFRON, nadzór nad finansowaniem działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej, przygotowywanie sprawozdawczości i informacji z prowadzonej działalności na rzecz osób niepełnosprawych, wprowadzanie danych do rejestrów elektronicznych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2020-10-12 - Police (zachodniopomorskie)
Usprawnienie obszarów działalności spółki (branża budowlana), tworzenie strategii rozwoju organizacji oraz nadzorowanie i monitorowanie realizacji tej strategii. Sporządzanie prognoz i analiz dotyczących procesów oraz raportowanie wyników. Analizowanie wskaźników działalności firmy oraz bieżących raportów, koordynowanie projektów oraz weryfikacja końcowych rezultatów wprowadzonych udoskonaleń.Miejsce wykonywanie pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
Montaż sieci wod.-kan.
Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i GAZ Przemyslaw Wojciechowski - 2017-05-09 - Rąbczyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie księgowości i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Miedzna (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w biurze rachunkowym; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
Szymczyk Witold Biuro Rachunkowości Podatkowej "Fiskus" - 2019-06-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, wyliczanie płac, zgłoszenia do ZUS, deklaracje ZUS, sporządzanie dokumentacji GUS, PFRON. Dobra znajomość przepisów prawa pracy.
Biuro Rachunkowe Michael Thieme - 2020-06-10 - Żary (lubuskie)