SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością języka angielskiego :- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych- kreowanie i wdrażanie strategii handlowej
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością języka angielskiego :- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych- kreowanie i wdrażanie strategii handlowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista sprzedaży internetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7343520406
danePracodawcy_regon: 12288206600000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zielona 55, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 01.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c8ab0b2cc1e8331bfb1dfde6cb93825
Podobne oferty pracy
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami, określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Współpraca z płatnikiem świadczeń zdrowotnych w zakresie przekazywania danych o świadczonych usługach medycznych. Obsługa umów zawartych z płatnikem świadczeń zdrowotnych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego - aktualizacja kontraktów. Załatwianie skarg i wniosków. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek PRAWO ADMINISTRACYJNE. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, kontakty handlowe z klientami, sporządzanie ofert handlowych, raportów wewnętrznych. Praca stacjonarna. Branża - artykuły metalowe.umowa o pracę na zastępstwo do 1 roku, gdy osoba sie sprawdzi zatrudnienie na stałe
ARCELORMITTAL DISTRIBUTION SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Białystok (podlaskie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)-analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrarzanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji.Ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe.Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
mile widziane doświadczenie na stanowisku zdobnik ceramiki lub pokrewnym, zdolnosci manualne, zdobienie wyrobów ceramicznych ręcznie za pomoca stępli i sędzli, praca na dwie zmiany w godzinach: 6-14 oraz 14-22
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klientów i projektów
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Gdynia (pomorskie)
przywracanie funkcjonalności systemów operacyjnych stacji roboczych i serwerów, wsparcie użytkowników.
ENTERPRISE SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)
rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzenia kierowców w transporcie międzynarodowym.
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących energii elektrycznej i usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz, weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
osoba zajmująca sie car detalingiem, czyszczenie samochodów , camperów w pełnym zakresie, polerka, pranie tapicerki, przyciemnianie szyb, naprawa ubytków w lakierze, renowacja części plastikowych(zderzaki-lusterka)
Geoffroy KIRSCHWING RIDER VAN PL - 2020-01-03 - Kotla (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
Naprawa maszyn i urządzeń budowlanych, serwis i koserwacja. Czynności związane z przeglądem maszyn, wymiana oleju, filtrów oraz innych części. Utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Subkowy (pomorskie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawy kadrowo-płacowe w oświacie.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lipinkach Łużyckich - 2020-07-27 - Lipinki Łużyckie (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli jakości, sporządzanie raportów i analiz dotyczących obszarów działalności operacyjnej i finansowaej spółki, analiza odchyleń, kontrola efektywnego funkcjonowania działów produkcyjnych, prace z bazami danych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Lublin (lubelskie)
- przyjmowanie dostaw do magazynu- wydawanie towaru do wysyłki- rozładunek i załadunek dostaw wózkiem widłowym- utrzymywanie porządku w magazynie - dbanie o gospodarkę magazynowąOferujemy umowę o pracę (pierwsza na czas próbny, kolejne zgodnie z KP na czas określony a następnie nieokreślony), ponadto pracownicy mogą korzystać z benefitu w postaci opieki medycznej. Wynagrodzenie za pracę w okresie próbnym oferujemy w kwocie od 1900,00 zł netto, po tym okresie wynagrodzenie do negocjacji w zależności od umiejętności pracownika. Czas pracy to od poniedziałku do piątki w godz. 6:00 do 14:00 lub od 8:00 do 16:00.
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, zbieranie i archiwizacja dokumentów, obsługa kasy, wykładanie towarów handlowych, dbanie o czystość i porządek na sali sprzedażyI zmiana 08:00-16:00 pn-ptOferta stażu dla osób do 30 r.ż. -bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż internetowa produktów firmy - takaniny, firany.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
Rozładunek, załadunek i układanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Praca z narzędziami i szablonami programistycznymi do projektowania i opracowywania materiałów edukacyjnych.Opracowywanie i aktualizowanie różnych rodzajów produktów szkoleniowych, ILT / vILT, internetowych programów szkoleniowych, pomocy w pracy i szybkich kart informacyjnych. Praca z różnymi typami materiałów wejściowych w celu tworzenia treści instruktażowych.Stosowanie różnych strategii instruktażowych, modeli i teorii w celu opracowania treści edukacyjnych w celu usprawnienia transferu uczenia się i większej wydajności w miejscu pracy. Współpraca z MŚP w zakresie treści w celu opracowania i modyfikacji modułów szkoleniowych (eLearning i ILT), tworzenie / aktualizowanie wiedzy i oceny wyników. Dbanie ociągły rozwój nauczania online.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zbieranie ofert i gromadzenie materiałów ofertowych dotyczących producentów towarów i cen oraz racjonalna gospodarka posiadanymi materiałamiWyszukiwanie źródeł zakupu materiałów z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków dostawy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji zamówień na zakupione materiałyMonitorowanie obrotu zakupionych materiałówKontrola i bieżące upłynnianie zbędnych i nadmiernych zapasów materiałowychNegocjowanie cen oraz korzystnych warunków płatnościOkresowe oceny dostawców i relacji z nimiSystematyczna kontrola nad realizowanymi zamówieniami, powiadamianie przełożonych o występujących zagrożeniach w realizacji terminów dostawBranie udziału w zespołach zadaniowych i innych celowych działaniach związanych z koordynacją zaopatrzeniaWykonywanie innych poleceń
C&T ELMECH SP. Z O.O. - 2020-12-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)