SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Rzeszów oferta pracy SZWED IDEA SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 400 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzenia kierowców w transporcie międzynarodowym.
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SZWED IDEA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzenia kierowców w transporcie międzynarodowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/5 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w rozliczaniu pracy kierowców - warunek konieczny
Nazwa pracodawcy: SZWED IDEA SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
Nadzór nad pracą i dostepnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-09-14 - Suwałki (podlaskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie umów, aneksów, zleceń, zamówień z podwykonawcami oraz kontrahentami, obsługa dokumentacji dotyczącej umów, monitorowanie realizacji. Wykształcenie min. średnie, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, znajomość branży budowlanej, prawa budowlanego, znajomość podstaw kodeksu cywilnego.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Luzino (pomorskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa sklepu internetowego,
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
-edycja i porządkowanie zamówień w e-sklepie ; -kontakt z Klientami (e-mail i telefon) ; -przygotowywanie zamówień do wysyłki ; -obsługa zwrotów i reklamacji ; -bieżąca analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonki (małopolskie)
Współpraca z kontrahentami - obsługa zamówień
Monster Print Janusz Mordec - 2016-01-21 - Chorzelów (podkarpackie)
- przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przebiegiem pracy oraz zwalnianiem pracowników cywilnych, w celu przekazania tych dokumentów pracownikom i do Pionu Głównego Księgowego- aktualizacja danych w programie komputerowym FT Kadry7, w oparciu o wytworzoną dokumentację kadrową w celu bieżącej aktualizacji;- ustala uprawnienia pracowników cywilnych do nagród jubileuszowych i innych świadczeń w celu przekazania do Pionu Głównego Księgowego informacji na temat wysokości należnych świadczeń;- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników cywilnych w celu przechowywania dokumentacji;- przygotowanie wniosków emerytalnych i kompletowanie dokumentacji potrzebnej do wniosku w celu przekazania ich do ZUS-u;- wyliczanie stażu pracy pracowników cywilnych, w celu ustalenia wysokości dodatku za staż pracy;- przygotowanie teczek pracowników cywilnych zwalnianych z pracy w Straży Granicznej, w celu przekazania ich do archiwum;- opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i informacji w celu przekazania ich do Pionu Głównego Księgowego lub do Komendy Głównej Straży Granicznej;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kontakty z odbiorcami hurtowymi parkietów w Kolumbii
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Owińska (wielkopolskie)
Oferta w ramach PI program POWER.Utrzymywanie kontaktów z dostawcami towarów, zamawianie towarów, negocjowanie cen. Kreowanie działań marketingowych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace w zakresie inżynierii lądowej. Układanie kabli. Praca z maszynami budowlanymi, prace transportowe. Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i planami architektonicznymi. Tworzenie i zamykanie wykopów kablowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Niemcy (Niemcy)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji- kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stosunków pracy- kontakt z klientami i zespołem w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Twardogóra (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-01-11 - Racibórz (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera w zakresie programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
-zawieranie umów,-archiwizacja dokumentów,-ofertowanie klientów.
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, zakup-sprzedaż towarów, organizowanie transportu międzynarodowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-05-10 - Sietesz (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji.
Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp z o.o S.K.A. - 2016-07-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie zamówień od klientów, wyliczanie planu produkcji
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywna obsluga strategicznych i skomplikowanych rachunków, odpowiedzi na zapytania klientów w trybie przyspieszonym, zapewnienie doskonałego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi kryteriami, kwestie logistyczne i wyjątki, zarządzanie poprzez złożony lańcuch dostaw obejmujący eksport, frachty morskie i przesyłki kontenerowe, rozwijanie współpracy z wewnętrznymi działami i stronami trzecimi w celu zapewnienia lepszych wyników biznesowych, praca w zespole, aktywne zapewnienie wsparcia innych kont w krytycznych okresach, udzial w biznesowych celach finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami kluczowych firm i sporządzanie raportów z prowadzonej przez firmę działalności, wyszukiwanie partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Michałowice (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Radomsko (łódzkie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)