SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JEZYKU NIEMIECKIM K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JEZYKU NIEMIECKIM K/M
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JEZYKU NIEMIECKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka niemieckiego(na poziomie C1) warunek konieczny, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów w języku niemieckim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, pomoc klientom w dopasowaniu oferty produktowej do ich indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy, elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), pakiet szkoleń, codzienną pracę w języku niemieckim, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/N/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 10.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami. Wynagrodzenie podane podstawowe dodatkowo doliczana premiaWynagrodzenie zasadnicze + premia
LARSON - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Kraków (małopolskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
SMT Software Services spółka Akcyjna - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakup owoców do grup producenckich oraz prywatnych rolników dysponujących surowcem. kontrola dostarczanych owoców pod względem ilościowym i jakościowym. Zamawianie towarów wg. zleceń, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami owoców z państw wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
praca jako specjalista ds. reklamy
BUSWIFI Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PROWADZENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO POPRZEZ PRZYJMOWANIE, REJESTRACJĘ ZGŁOSZEŃ ORAZ BIEŻĄCE MONITOROWANIE,•PROWADZENIE I AKTUALIZACJA REJESTRU ZGŁASZANYCH REKLAMACJI,•WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM HANDLOWYM, MAGAZYNEM ORAZ DOSTAWCAMI,•PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE I DOSTARCZANIE ICH W USTAWOWYM TERMINIE KLIENTOWI.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRAWA W OBSZARZE REKLAMACJI,•ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA,•DUŻA ODPORNOŚĆ NA STRES ORAZ UMIEJĘTNOŚCI MINIMALIZACJI KONFLIKTÓW,•UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANI
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowanie dokumentów przewozowych- sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż Firmym-ce pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcyzadaniowy czas pracyOferujemy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny dostosowany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników- możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- przyjemną atmosferę, młody i dynamiczny zespół- narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.)
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Godzina zakończenia pracy : 17:00Praca na czas określony : OD 16.01. 2017 - 15.01.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż sprzętu kulturystycznego na rynkach krajowych i francuskich.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Brzesko (małopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-01-20 - Dynów (podkarpackie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa sklepu internetowego oraz internetowych kanałów sprzedaży. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.30-17.30, od poniedziałku do piątku.
COMTRADE Krzysztof Mazgaj - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych w firmie, m.in. z zakresu zatrudniania cudzoziemców. Wymagana znajomość prawa pracy i programu PŁATNIK.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2018-03-21 - Piaski (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów naszej firmy, realizowanie celów, telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROPE MATCH GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert, ich kalkulacja
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie cateringów i obsługa klientów.
Kreska Catering Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2018-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca w godzinach 6-14, 14-22, również w weekendy.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Cotygodniowa weryfikacja stanów magazynowych względem dokumentacji wydań i przyjęć2.Wyjaśnianie niezgodności na stanach magazynowych3.Prowadzenie salda paletowego, potwierdzanie sald paletowych Przewoźnikom, Klientom4.Weryfikacja zleceń spedycyjnych – wysyłanie danych do firm przewozowych5.Weryfikacja faktur za składowanie6.Bieżący kontakt z Przewoźnikami7.Weryfikacja reklamacji w CDN XL przynależnych do działu logistyki8.Składanie reklamacji do firm Przewozowych po akceptacji Kierownika ds logistyki i magazynowania9.Ewidencja reklamacji składanych do firm Przewozowych 10.Wystawianie dokumentów wz11.Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków
EPIGON S.A. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy, delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-02-28 - Racibórz (śląskie)
obsługa komputera, prace biurowe zwiazane z przygotowaniem technologii, organizacją produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH "KUPRYT II" sp. z o.o. - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Pleśna (małopolskie)
sprzedaż wyrobów medycznych w oparciu o umowy, nawiązywanie kontaktów z klientami
MDML Poland Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
- Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + prowizja co kwartał. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym (zaawansowany B2). Doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)