SPECJALISTA HR Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA HR
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Zakres obowiązków: - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji- kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stosunków pracy- kontakt z klientami i zespołem w języku angielskim i arabskim
Data publikacji: 2018-07-11
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji- kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stosunków pracy- kontakt z klientami i zespołem w języku angielskim i arabskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 11.07.2018
Oferta pracy ważna do: 25.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Słupsk (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Ujazd (zachodniopomorskie)
Kierowanie jednostką pływającą pchacz/lodołamacz, kuter KH 200 wraz z promem najazdowym przy obsłudze budowy. Miejsce pracy: budowy na terenie woj. dolnośląskiego i opolskiego. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) navigastal.pl, tel.: 71 348 71 96.
NAVIGA STAL Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska: planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami, nadzór nad terminowością realizowanych zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynu,rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawcami, ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw, bieżąca negocjacja produktówWymagania: minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wysokie zdolności organizacyjne, handlowe oraz negocjacyjne, świadomość biznesowa i orientacja na wyniki, praktyczna wiedza dotycząca organizacji i zarządzania procesami zakupowymi, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność i skrupulatność w działaniuFirma oferuje: stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę, wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami, niezbędne narzędzia pracy,pracę w miłej i przyjaznej atmosferze, możliwość zdobycia cennego doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie, pakiet socjalny, możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Kornice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa dotychczasowych, przygotowywanie ofert handlowych, rozbudowa partnerów sieci handlowych, efektywne zarządzanie swoim obszarem, obserwacja działań konkurencji i branżowych trendów
GRUPA DYNAMIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-25 - Zawiercie (śląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Karpin (mazowieckie)
obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejsporządzanie oficjalnej korespondecnjinauka archiwizowania dokumentacji na podstawie obowiązujących procedur i arządzeńobsługa systemu SAP w modułach administracyjno kadrowychrejestracja umów cywilno prawnych wystawienia aneksów i rachunkó dla zleceniobiorcówsprawdzanie poprawności dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownikówanaliza czasu pracy pracowników, tworzenie kart czasu pracygenerowanie raportów HR i kontrola terminówwystawianie faktursporządzanie zestawień do fakturowaniaprowadzenie rejestru kontrahentówwprowadzanie i rejestracja protokołówweryfikacja spływu naleznościsporządzanie pism do kontrahentówuzupełnianie wniosków związanych z przeksięgowaniem przychodózakładanie zleceń kontrolingowychnadzór nad procesem CSI
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
praca specjalisty ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-
EKO-TRAK sp.j. Krystyna Zenon MISZCZYSZYN - 2016-01-25 - Słudwia (zachodniopomorskie)
obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace w sadzie, prace porządkowe w gospodarstwie. Sprawdzanie faz wzrostu roślin. Pomoc i organizacja załadunku towarów- jabłek do wysyłki, przygotowanie owoców do przechowywania. Komunikacja i pomoc z zaangażowanymi pracownikami sezonowymi z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Cesinów-Las (mazowieckie)
Instalowanie oraz konfigurowanie sprzętu i oprogramowania, dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego, tworzenie stron internetowych, tworzenie aplikacij, analiza informacyjnych systemów, rozwój i optymizacja istniejących systemów IT, wsparcie użytkowników systemów IT, wsparcie w zakupie i wdrażaniu rozwiązań informatycznych
Wostok HR sp. z o.o. - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
Wypiek wyrobów cukierniczych, produkcja, pakowanie wyrobów cukierniczych
Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa "SLAWEX" JANUSZ SŁAWIŃSKI - 2016-05-23 - Włodawa (lubelskie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny/a za: pierwszy kontakt zklientem, którzy przychodzi do nas do biura udzielanie informacji ozakresie usług, jakie świadczymy, sprawdzanie poprawnościdokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentach, praca w godz. 8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania i obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Plewiska (wielkopolskie)
Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zapoznanie się z pracą nad dokumentacją wydziału. Zdobycie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji morskiej. Opracowywanie / redagowanie i tłumaczenie materiałów w języku angielskim.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej poprzez platformę Allegro, obsługa klienta telefonicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2015-12-29 - Piła (wielkopolskie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Staż organizowany przez GUP.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Mechaniczne filetowanie ryb. Wymagania: wykształcenie zawodowe, sprawność manualna, dobry stan zdrowia, książeczka sanepidowska.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gniewino (pomorskie)
Obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)