SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3 493,21 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów i projektów
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów i projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,21 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Data zakończenia pracy: 19.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55f58afbf5e65400523b93f70c72b675
Podobne oferty pracy
Detekcja kabli telekomunikacyjnych oraz ich oznaczenie wg. dokumentacji oraz współpraca z innymi działami firmy
APROJEKT Jacek Szymczak - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie i rekrutacja kandydatów ,zamieszczanie ogłoszeń o pracy,selekcja kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-26 - Zarzecze (podkarpackie)
nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami,rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do indywidualnych potrzeb,przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych,fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Zduny (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ustroń (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie podatków, fakturowanie
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-02-17 - Zelów (łódzkie)
Rozwój sieci dystrybucyjnej wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów hurtowych i sieciowych; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (obsługa bieżących zamówień, doradztwo, przygotowanie ofert, kontrola procesu realizacji zamówienia, analiza współpracy z kontrahentem); Analiza profilu działalności obecnych i potencjalnych klientów wraz z aktywizacją sprzedaży; Analiza sprzedaży w kanale hurtowym i nowoczesnym (analiza sprzedaży produktów, analizy aktywności/potencjału/rozwoju kontrahentów, analiza konkurencji dostawcy/produkty) Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; Opracowywanie raportów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Chorzów (śląskie)
Prace administracyjne w systemie magazynowym INFOLOG, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów
POL-AGRO S.A. - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
przyjmowanie oraz rozpoznanie towaru, obsługa strefy odbioru towaru, właściwe rozmieszczenie produktów na terenie sklepu i magazynu, wysyłanie reklamacji, nadzór nad gospodarowaniem opakowaniami zwrotnymi w sklepie
CASTORAMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
CV przesłać na maila: kadry (at) elstitch.com, ewentualnie kontakt telefoniczny pod nr: 33 875 14 99. Prowadzenie dokumentacji dot. rozliczeń eksportowych. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie: 1750 zł brutto/mc - do uzgodnienia.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2015-11-27 - Andrychów (małopolskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
prowadzenie zbiorów rejestrów, opracowywanie i aktualizacja wydanych aktów normatywnych i organizacyjnych, nadzorowanie spraw formalno-prawnych, organizowanie i zbezpieczanie obsługi protokolarnej posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej, zarzadzanie sprawozdawczością Spółki; mile widziane doświadczenie; mile widziana znajomośc j. niemieckiego i j. angielskiego na poziomie podstawowym
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-06-09 - Kolonowskie (opolskie)
Obsługa komputerowych maszyn dziewiarskich BUST
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Prowadzenie kompletnej dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń. Prowadzenie m.in. rejestru urlopów, chorobowych. Analiza list obecności. Sporządzanie list płac. Rozliczanie ZUS. Księgowanie w systemie informatycznym.Analiza kont. Sporządzanie deklaracji budżetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Borowo (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-07-17 - Lubin (dolnośląskie)
wsparcie dla działu sprzedaży, rozwoj sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Lębork (pomorskie)
Główne obowiązki na stanowisku specjalisty ds. nadzoru zapobiegawczego sprawowanie zapobiegawczego nadzoru w zakresie wymagań zdrowotnych przy zajmowaniu stanowisk na poszczególnych etapach realizacji inwestycji, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, projektów budowlanych itp. , udział w procedurach dopuszczania do użytkowania obiektów.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-01-22 - Chojnice (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządxanie faktur sprzedaży; przyjmowanie zamówień na pieczywo; przygotowywanie zamówień na pieczywo; przygotowywanie zestawień do produkcji; obsługiwanie urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pomoc na lekcjach uczniowi z Ukrainy.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Jana Heweliusza w Żukowie - 2017-01-20 - Żukowo (pomorskie)