SPECJALISTA DS KOOPERACJI Toruń oferta pracy TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS KOOPERACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KOOPERACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w branzy obróbki metali, dobra znajomość rysunku technicznego, zaangazowanie, pewność siebie, kreatywność, dynamika, odporność na stres, samodzielność, umiejetność organizacji pracy, znajomość funkcjonowania programów ERP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV należy wysłać na adres: kadry (at) tofama.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.tofama.com.pl
Profil działalności pracodawcy:
produkcja pomp, zaworów, odlewów z tworzyw sztucznych i żeliwnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 16.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)
Opracowywanie harmonogramów przepływu części i wyrobów.Prowadzanie dokumentacji dotyczącej stanowisk roboczych i wyrobów.Opracowywanie informacji planistycznych o planowanych obciążeniach i terminach spływu robót.Planowanie dostaw materiałowych na stanowiska robocze i analizowanie zabezpieczania materiałowego.Analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie. Praca w godz.: 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja i księgowanie faktur oraz pozostałych dokumentów. Uzgadnianie stanów magazynowych z kontami księgowymi. Wystawianie faktur sprzedaży o dowodów wewnętrznych. Obsługa kasy krajowej i zagranicznej. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-12-12 - Kalisz (wielkopolskie)
wyksz. średnie, predyspozycje do pracy z klientem;pozyskiwanie oraz obsługa klientów, budowanie rynku odbiorców, promocja sprzedaży;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie działań zgodnych z wymogami ochrony środowiska -Bieżące sporządzanie dokumentacji OŚ - Współpraca z firmamirecyklingowymi - Reprezentowanie firmy i współpraca z organamiadministracji państwowej - Udział w audytach i nadzór nad realizacjązaleceń pokontrolnych i poaudytowych, praca w godz: 8-16
OPOLTRANS Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Brzezie (opolskie)
W/G PRGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Siemiatycze (podlaskie)
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami; opracowywanie ofert techniczno-handlowych; doradztwo techniczne; raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
- Koordynowanie zamówień dla klientów. Ustalanie ofert handlowych, asortymentu, sporządzanie raportów sprzedaży. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów także w języku obcym. Sporządzanie ofert cenowych oraz dokumentacji do negocjacji rocznych. Przygotowywanie: raportów, analiz sprzedażowych, planów sprzedaży.-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
zachęcanie konsumentów do zakupu produktów oraz usług firmy, opracowywanie haseł reklamowych telewizyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Słupno (mazowieckie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca przy produkcji lodów.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Kalisz (wielkopolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)
wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie Monitor, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie zapytań i analiza otrzymanych ofert, negocjacje nalepszych warunków zakupu materiałów, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymanie dobrych kontaktów z obecnymi dostawcami, ustalanie parametrów w systemie Monitor, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupów .
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Obrotu Skórami "Nutrex" - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Metrologicznej. Nadzór i utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury pomiarowej sieci stacji PSHM. Realizacja programu pomiarowo-obserwacyjnego właściwego dla poszczególnych stacji PSHM. Prace remontowo-konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM. Zadania inspecyjno-szkoleniowe - ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno-pomiarowego. Zabezpieczenie reprezentatywności pomiarów meteorologicznych poprzez lokalizowanie stacji zgodnie z wymaganiem. Opracowanie hydrologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych. Praca w aplikacjach bazodanowych.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Ukraina (Ukraina)