SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7309) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7309)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Data publikacji: 2018-11-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7309)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-księgowym lub w pracach biurowych- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, arkusze kalkulacyjne)- znajomość obsługi programów magazynowo-księgowych (Insert GT - SUBIEKT)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
- NAUKA MANICURE,- NAUKA PEDICURE,- WYWIAD Z KLIENTEM,- NAUKA MASAŻU,- ZAPOZNAIE SIĘ Z DEPILACJĄ WOSKIEM.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
monitorowanie projektów kompleksowych,analiza dokumentacji,koordynacja działań zw z logistyką,zakupami,kontrolą budżetu i rozliczanie wykonanych prac, współpraca z podwykonawcami,inwestorami i projektantami
Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz - 2017-05-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie pizzy.
ELŻBIETA WOJTOWICZ TRATTORIA RZYM - 2018-10-30 - Sulejówek (mazowieckie)
Możliwość przyuczenia do obsługi maszyn okrągłych.
MARCZAK KRZYSZTOF MARCZAK - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z całego świata, kontakt pisemny i telefoniczny z klientem, raportowanie z bieżacej działalności i efektywności działań, kompleksowa obsługa klienta w zakresie całego procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
-Kontakt z potencjalnymi klientami w sektorze biznesowymi [B2B],-Sprzedaż powierzchni reklamowej w drukowanych katalogach branżowych [branża wykończenia wnętrz domów i mieszkań, branża dziecięca oraz Spa i Uroda],-Wprowadzenie danych klientów i zamówień do wewnętrznej bazy danych,-Realizowanie innych założeń firmy [m.in. praca zgodna z wymaganymi wskaźnikami efektywności pracy],-Raportowanie wskaźników efektywności,-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,-Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,-CV prosimy wysyłać na adres e-mail:praca (at) montemmedia.pl
MONTEM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2015-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
opracowanie tekstów do publikacji pod względem językowym i edytorskim, redagowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej, korekta grafik do publikacji na stronie, publikacja treści na stronie Uczelni, analiza, badanie skuteczności działań, udział w rozwoju serwisów internetowych Uczelni, moderacja oficjalnych forów internetowych Uczelni
WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA SIŁ POWIETRZNYCH - 2017-03-21 - Dęblin (lubelskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
ROZŁADUNEK , PRZYJMOWANIE ,WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Dębica (podkarpackie)
Praca biurowa w połączeniu z nadzorowaniem systemu zarządzania jakością ISO - wdrożonego. Wymagane wykształcenie min. średnie; mile widziane wyższe, mile widziana znajomość ISO. Praca w godzinach 6-14 lub 7-15
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "PEGRAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa administracyjna biura, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
SERWISPALET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Wiktorówko (wielkopolskie)
wg zal
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klientów związana z protezowaniem słuchu- dobór i sprzedaż aparatów słuchowych, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktow i usług, wykonywanie badań słuchu, obsługa posprzedażowa, realizacja planów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem oddziału
AUDIONOWA SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Ryki (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji, pisanie procedur, wykonywanie walidacji i kwalifikacji urządzeń.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Wykonywanie robót w zakresie instalacji i urządzeń niskoprądowych, konfiguracja systemów, bieżące konserwacje i naprawy systemów zrealizowanych kontraktów, przygotowanie zestawienia materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
ZEUS S.A. - 2015-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgod.
PAWŁOWSKA-KORUS ANETA REHABILITACJA I REKREACJA "OLEŃKA" - 2017-10-04 - Dydnia (podkarpackie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
relokowanie pojazdów między punktami obsługi Klientapomoc menadżerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie)
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ
Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz - 2017-11-23 - Lubsko (lubuskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
prowadzenie rozliczeń pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru na magazyn, obsługa programu SUBIEKT.
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-14 - Ługi (pomorskie)