SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Korpele oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pobieranie zamówień droga elektroniczną, sporządzanie dokumentów do wysyłki towaru, zestawienia faktur, drukowanie etykiet logistycznych
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Korpele (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:12-100 Korpele 60, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pobieranie zamówień droga elektroniczną, sporządzanie dokumentów do wysyłki towaru, zestawienia faktur, drukowanie etykiet logistycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: I zmiana od 08;00 do 16;00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korpele
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
12-100 Korpele 60, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z urzędu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: szczycieński
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Korpele
Adres strony pracodawcy: www.makaronysas.pl
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: Produkcja makaronów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.12.2018
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 09.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja jakościowa wyrobów gotowych i towarów handlowych wg specyfikacji, analiza reklamacji wew. i zew., prowadzenie audytów, zarządzanie 3- osobowym zespołem.
POLPRO sp. z o. o. - 2016-02-25 - Milicz (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
Obsługa klientów w salonie sukien ślubnych
Ślubne Dodatki Dorota Krawiec - 2018-03-19 - Piekary Śląskie (śląskie)
Konstruktor - mechanik
NORGPOL Czerwiński Spółka Jawna - 2019-08-26 - Ryki (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
PATKAR Stanisław Szydełko - 2019-09-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
załadunek, przewożenie i rozładunek towaru, sprawdzanie ilościowe i opieka nad powierzonym towarem, sprawdzanie i konserwacja użytkowanego sprzętu
TEAMPOWER SP. Z O.O. SP. K. - 2017-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa i prowadzenia Social Media w j.angielskim i j.arabskim, nawiązanie współpracy z klientami z Algierii, tworzenie prezentacji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
1. realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków i urządzeń komunalnych pozostających w zarządzie ZGM oraz cmentarzy komunalnych,2. nadzór nad inwestycjami i remontami budynków, budowli, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej,3. nadzór nad zasobem, jego bieżącą eksploatacją i utrzymaniem,4. dokonywanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego,5.zlecanie wykonania przeglądów instalacji gazowych oraz elektrycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,6. przygotowywanie projektów planów remontów budynków i obiektów na podstawie przeprowadzonych przeglądów obiektów oraz zgłoszeń zarządców i lokatorów,7. sporządzanie wyceny (kosztorysów) zadań inwestycyjno-remontowych planowanych do wykonania w roku budżetowym,8. egzekwowanie od wykonawców robót należytego wykonania umowy,9. nadzór merytoryczny nad wykorzystaniem przez Zakład środków budżetowych na zadania inwestycyjne oraz remontowe,10. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów, przygotowywanie umów na wykonanie robót z wykonawcami wyłonionymi w drodze przetargu lub w przypadku robót o wartości poniżej 30.000 euro w postępowaniu określonym zarządzeniem kierownika Zakładu,11. dokonywaniu odbiorów wykonanych robót inwestycyjno-remontowych, dokonywanie ich rozliczania,12. współudział w opracowywaniu Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,13. zlecanie opracowania dokumentacji projektowej dla planowanych robót inwestycyjnych, związanych z zarządzanymi obiektami,14. prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,15. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych dotyczących wykonania remontów,16. po wykonaniu modernizacji mieszkań przekazywanie pisemnych informacji o zakresie wykonanych prac specjaliście ds. mieszkaniowych,17. uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację remontów i inwestycji.Informacje o warunkach pracy:a) praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,b) praca wykonywana w siedzibie Zakładu oraz w terenie,c) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł poniżej 6%.Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV) i list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,d) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,e) kopia uprawnień budowlanych,f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres Zakładu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. technicznych w terminie do dnia 16.09.2019r. do godz. 15.00.Decyduje data wpływu do Zakładu.Oferty pracy, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne, zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zgmkwr.pl oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich.Początkowo umowa na czas określony, później na nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach : 7:30-15:30.Miejsce wykonywania pracy: teren miasta i gminy Kąty WrocławskieKontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 316 70 79
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-09-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
Układanie i odbieranie desek paletowych i obsługa wielopiły. Praca w systemei 1 zmianowym w godzinach od 06:00 do 14:00.
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Biofot Marcin Cysewski - 2018-07-13 - Osiecznica (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
Pozyskianie klientów do odszkodowań
"FAWOR 1" KINALSKI MACIEJ BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE - 2018-09-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola jakości produkcji, tworzenie i aktualizacja systemu jakoci (procedury, instrukcje)
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Radomsko (łódzkie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. regulujących ochrone informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne; - prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych; -prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wywożenie ziemi, piasku, kamieni,załodowywanie i rozłodywanie ciężarówek, przygotowywanie terenu do robót , kontrolowanie stanu technicznego pojazdu.Praca w terenie - woj. pomorskie.
ARKPOL JAN WĄSIEWSKI - 2019-01-14 - Mosty (pomorskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
realizacja planu sprzedażowego, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej w markecie
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Katowice (śląskie)
STANOWISKO: REKRUTER - PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA RÓŻNE STANOWISKA, ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRACY W BIURZE, OBSŁUGA INTERESANTÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTROLA PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW I INFORMACJI, SPRAWDZANIE I ODBIERANIE POCZTY, ODBIERANIE POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT), MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM (DO TŁUMACZENIA DOKUMENTÓW), GODZINY PRACY 08.00-16.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,62 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Tworzenie instrukcji stanowiskowych, kontrola dokumentów produkcyjnych, wdrażanie narzędzi optymalizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Jawor (dolnośląskie)
montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klientó sklepu internetowego, logistyka, handel detaliczny i hurtowy
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Wieliczka (małopolskie)