SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Komorniki oferta pracy Rotom Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta ,kontakt z klientem, wprowadzanie zamówień do systemu,współpraca z handlowcami,działem produkcji i logistyki.
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Komorniki (dolnośląskie)
Pracodawca: Rotom Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 19, 55-300 Komorniki, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta ,kontakt z klientem, wprowadzanie zamówień do systemu,współpraca z handlowcami,działem produkcji i logistyki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Komorniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0218
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2021
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: staż pracy-rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera,komunikatywność,dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Rotom Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8951796971
danePracodawcy_regon: 932933575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Polna 19, 55-300 Komorniki, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: średzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0218
Gmina pracodawcy: Środa Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Komorniki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0880857
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.03.2021
Oferta pracy ważna do: 08.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bc1cd69493a898548ffa05e3652449f
Podobne oferty pracy
zgłaszanie ofert pracy do Powiatowego Urzędu Pracy z celu uzyskania informacji Starosty; kompletacja wszystkich dokumentów wymaganych do uzyskania oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy; kompletacja wszystkich dokumentów wymaganych do uzyskania zezwolenia na pracę, wypełnianie wniosków o zezwolenia o pracę, składanie wniosków do Urzędu Wojewódzkiego oraz bieżący kontakt z Urzędem do momentu otrzymania decyzji; kontakt z cudzoziemcami, doradztwo w zatrudnieniu cudzoziemców; zarządzanie dokumentacją pracowników tymczasowych oraz etatowych; archiwizacja dokumentówMiejsce pracy: Wrocław ul. Rumiankowa 60B, 54-412 Wrocław Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony od 02.05.2019-30.04.2022Praca na jedną zmianę w godz 8-16 Sala C
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, działania promocyjne, przyjmowanie reklamacji, raportowanie wyników, utzrymywanie kontaktu z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-15 - Lublin (lubelskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; samodzielna praca w biurze rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA JABŁOŃSKA - 2017-01-23 - Gliwice (śląskie)
koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża - 2020-06-26 - Lotyń (wielkopolskie)
prowadzenie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów, doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowywanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-08-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsł. korespond. przych i wych.,- obsł. poczty elektronicznej,- obsł. urządzeń biur.,- sporządzanie ofert i promocji,- wyszukiwanie i wstępna obsł. klienta,- składanie zapytań ofert cenowych do firm.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem inwestycji- składanie zapytań cenowych i zamawianie materiałów- przygotowywanie umów dla podwykonawców i ich rozliczanie- bieżące finansowe rozliczanie zadań oraz wystawianie faktur- ścisła współpraca z kierownikiem budowy- uczestniczenie w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opini, zgłoszeń itp. -przygotowywanie planów BIOZ, PZJ, operatów kolaudacyjnych- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości GUS- archiwizacja dokumentów budowy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2021-03-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, prowadzenie korespondencji z niemieckimi oddziałami, ocena poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych, monitorowanie zleceń
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2021-03-10 - Opole (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzętu audiowizualnego, obróbka zdjęć, montaż materiałów audio- video, ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
-składanie ofert,-praca na programie NORMA PRO,-pilnowanie przebiegów przetargów(stanowisko w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenie stanowiska pracy EFS RPO 30+)
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Otwock (mazowieckie)
- obsługa konferencji, szkoleń, imprez okolicznościowych- obsługa śniadań dla gości hotelowych- organizacja konfekcji, szkoleń i innych imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
RES FINANSE Marzena Czepiel-Chrobak - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Ofertowanie, sprzedaż towarów handlowych, przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie faktur Vat, tworzenie zamówień na towary, marketing w firmie;
AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX" - 2019-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, konsultację u klienta,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i prowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a innymi Punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci,- przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,- samokształcenie w zakresie niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach,inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (np. organizacja stoisk informacyjnych i udział w festynach, imprezach plenerowych itp.)
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-11-07 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa maszyn stolarskich - okleiniarki. Wymagane doświadczenie zawodowe.
JAMOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Jankowy (wielkopolskie)
Sporządzanie opracowańz zastosowanie osadów ściekowych, kontakty z klientami, obsługa systemu BDO, sporządzanie umów konsorcjum, kontakty z laboratorium.
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Wysoka (pomorskie)
wyliczanie wynagrodzeń dotyczących umów o pracę i zlecenie, wyliczanie kosztów podróży służbowej w Polsce i zagranicą, sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej w tym wysyłanie danych do ZUS, obsługa poczty administracyjnej. Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepelnosprawności
OPOLSKI ZAKŁAD MONTAŻOWO SPAWALNICZY ANNA BUSZYŃSKA, ANNA BUSZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2020-03-12 - Opole (opolskie)
- dekretowanie faktur i dokumentów wg miejsc powstawania kosztów- rozliczanie zaliczek i delegacji, obsługa bankowości elektronicznej (przelewy krajowe i zagraniczne) - dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych- prowadzenie księgowości programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, NCN, NCBiR- rozliczanie i księgowanie dokumentacji magazynowej- przygotowanie analiz i raportów w zakresie działalności finansowych-księgowej jednostki,- przygotowanie sprawozdań finansowych, sprawozdań GUS- sporządzanie deklaracji podatkowych
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2020-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie pracowników japońskojęzycznych oraz angielskojęzycznych, wsparcie japońskojęzycznych członków zarządu, Weryfikacja i tworzenie dokumentów umożliwiających legalną pracę pracownikom zagranicznym. Kompleksowe wsparcie w codziennych zadaniach dla biura Dyrektora Zarządzającego, planowanie, prowadzenie i administrowanie harmonogramem podróży służbowych pracowników i gości angielsko i japońskojęzycznych. Negocjowanie i zamykanie umów z agentami nieruchomości, hotelami, szkołami itp w imieniu i na rzecz japońsko i angielskojęzycznych pracowników i członków zarządu oraz członków ich rodzin. Przygotowywanie listów, dokumentów, streszczeń, zapisów i prezentacji dla dyrektora zarządzającego w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Bochnia (małopolskie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-07-04 - Przechlewo (pomorskie)
- Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów w Oddziale Inwestycji i Remontów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Osoby nastawione na realizację celów, poszukujące wyzwań, profesjonalnie podchodzące do swoich obowiązków oraz chcące pracować przy nowoczesnych projektach inwestycyjnych. Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach zaprasza do udziału w procesie rekrutacji.- Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko w pełnym wymiarze etatu (ilość stanowisk może ulec zwiększeniu)- Oferta obejmuje: 1) prestiż związany z pracą w jednym z największych sądów w Polsce; 2) możliwość pracy przy realizacji ambitnych zadań: inwestycyjnych realizacja budowy nowoczesnego gmachu Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach; remontowych w budynkach nowych i zabytkowych; związanych z bieżącym utrzymaniem budynków;3) stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy; 4) stałe godziny pracy od 730 1530; 5) konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze; 6) dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami;7) dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami;8) dofinansowanie do okularów lub soczewek;9) szeroki wachlarz świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty Multisport, wczasów pod gruszą; pożyczki remontowe;wycieczki integracyjne dla pracowników oraz dzieci pracowników; pomoc finansową dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej; 10) ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze; 11) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, poprzez dofinansowanie do studiów oraz uczestnictwo w szkoleniach;12) parking dla pracowników (gmach Sądu przy ul. Francuskiej 38).- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) organizowanie wykonawstwa inwestycyjnego, remontów i zakupów inwestycyjnych w szczególności w branży budowlanej;2) prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań;3) czuwanie nad terminowością oraz sprawozdawczością realizacji inwestycji i remontów zgodnie z zawartymi umowami;4) organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych;5) prowadzenie okresowych analiz przebiegu robót i podejmowanie czynności zmierzających do usprawnienia procesu wykonawstwa;6) współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót;7) sprawdzanie pod względem merytorycznym poprawności sporządzanych kosztorysów ofertowych;8) uczestniczenie w opracowaniu kwartalnych, rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych;9) współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w przygotowywaniu zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym: uczestniczenie w postępowaniach o zamówienia publiczne, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia kosztorysów inwestorskich, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych SIWZ oraz istotnych postanowień umowy, dokonywanie ocen celowości i zasadności (w tym analiz ekonomicznych) planowanych remontów, zadań inwestycyjnych;10) prowadzenie korespondencji oraz pełnej dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2021-04-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa telenegocjacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Suwałki (podlaskie)