SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Wysoka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie opracowańz zastosowanie osadów ściekowych, kontakty z klientami, obsługa systemu BDO, sporządzanie umów konsorcjum, kontakty z laboratorium.
Data publikacji: 2020-07-20
Lokalizacja: Wysoka (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wysoka, powiat: starogardzki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie opracowańz zastosowanie osadów ściekowych, kontakty z klientami, obsługa systemu BDO, sporządzanie umów konsorcjum, kontakty z laboratorium.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysoka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2213
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
konieczne: wykształcenie średnie, znajomość ustaw z zakresu ochrony środowiska, prawo jazdy kat. B, obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5922278700
danePracodawcy_regon: 384402436
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie i aplikacje
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: starogardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2213
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934837
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f53aec21288d1136e079ad4cdbb02219
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie rozliczeń do listy płac, - symulacja kwot wynagrodzeń, urlopów, nagród,- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie zaświadczeń A1
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Niepołomice (małopolskie)
prawo jazdy kat. B, C,aktualne świadectwo kwalifikacji,wymagane doświadczenie,miejsce pracy: teren powiatu ostrowskiego
P.P.H.U. EUROBUD Jakubiak Eugeniusz - 2017-03-21 - Huta (wielkopolskie)
- współpraca z obecnymi dostawcami towarów handlowych: Azja, Europa, Polska,- pozyskiwanie nowych dostawców i produktów do oferty firmy,- planowanie zapotrzebowania,- bieżące zaopatrzenie firmy (towary i usługi)
ZOLTA - 2020-07-02 - Mielec (podkarpackie)
nadzór nad pracą administratorów sieci i systemów informatycznych; planistyka; weryfikacja baz danych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2017-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykształcenie wyższe; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, znajomość zasad księgowości, przepisów w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych, znajomość obsługi programów Word i Excel, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materiałowa, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem podatków i opłat, współpraca z główną księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-16 - Kotlarnia (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kart flotowych, obsługą ubezpieczeń, 2. Organizację i nadzór nad likwidacją szkód środków transportu Spółki, 3. Nadzorowanie terminowości badań technicznych pojazdów,4. Nadzór i realizację postanowień aktualnej polityki samochodowej /flotowej Spółki,5. Zarządzanie flotą samochodową: administracja bazą danych, analiza i optymalizacja kosztów floty, zarządzanie dokumentacją flotową,6. Reprezentowanie Spółki w sprawach transportowych przed urzędami i firmami zewnętrznymi, 7. Raportowanie na potrzeby Spółki,8. Bieżąca obsługa pracowników Spółki w zakresie korzystania z floty Spółki,9. Realizacja zadań i prowadzenie spraw dotyczących floty samochodowej spółki w tym w zakresie zakupu, leasingu/wynajmu, eksploatacji, wymiany i sprzedaży.
ORLEN Serwis S.A. - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
n
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert dla nowych klientów- umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
instalowanie sprzętu komputerowego, usuwanie awarii technicznych sprzętu, zarządzanie serwisami www, aktualizacje i zmiany
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szprotawa (lubuskie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, pełen etat, umowa na 2 lata, oferta dla osób do 30 roku życia
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-07-15 - Września (wielkopolskie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów , wsparcie działów marketingowych, obsługi klienta , PR, sprzedaży, HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurancji , kontakt z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Zatrudnimy Specjalistę ds ochrony w obiekcie handlowym.Oczekujemy doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv,systemów alarmów, współpracy w zespole,kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki. Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stawka godzinowa od 12 zł/h.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Racibórz (śląskie)
porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji, przyjmowanie zamówień, realizacja zamówień- fakturowanie
BIALMED LOGISTYKA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2019-11-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie faktur do systemu handlowego, obsługa klientów hurtowych, sporządzanie raportów.praca w godzinach: 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.nospr.org.pl/pl/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/459-narodowa-orkiestra-symfoniczna-polskiego-radia-z-siedziba-w-katowicach-oglasza-nabor-na-stanowisko-specjalista-elektryk- Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista elektryk - Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku;2. Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru);3. Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy);4. Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH - 2020-02-04 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe zadania:•Koordynowanie dostaw i odbiorów żywności oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie•Przyjmowanie i rozdysponowanie żywności w terminie przydatności do spożycia•Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych i kartotek odbiorców żywności•Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partnerami Banku Żywności•Współpraca w zakresie pozysku żywności , magazynowania i transportu•Przygotowywanie dokumentacji magazynowej do księgowości,•Planowanie tras samochodowych związanych z pozyskiwaniem i wydawaniem żywności•Kontrola przeprowadzonych inwentaryzacji stanów magazynowych, minimum raz na kwartał•Archiwizowanie dokumentów•Odbiory drobnych darowizn żywności ze sklepów i hurtowni na terenie Olsztyna
Bank Żywności w Olsztynie - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMÓW O PRACĘ I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH DO ZUS, PFRON, GUS, NALICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH DO US, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH, KONTAKTY Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ZUS, US, GUS, PIP, PFRON I INNE, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI NA POTRZEBY ZARZĄDU, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU KADR I PŁAC;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL jan.turnak (at) geomar.pl
GEOMAR S.A. - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego majesticsport.pl
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Gdynia (pomorskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-09-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, doradztwo i zawieranie umów ubezpieczenia, obsługa posprzedażowa klienta
FIX FORUM LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Kraczkowa (podkarpackie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie , preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)