SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wśród pełnoletnich osób palących papierosy. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi klientami. Opieka posprzedażowa oraz prezentowanie akcesoriów IQOS. Praca z innowacyjnym produktem. - Miejsce pracy: teren woj śląskiego. - Praca po 8-godzinnym dziennie w godzinach: 8:00-20:00 do ustalenia z pracodawcą.
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wśród pełnoletnich osób palących papierosy. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi klientami. Opieka posprzedażowa oraz prezentowanie akcesoriów IQOS. Praca z innowacyjnym produktem. - Miejsce pracy: teren woj śląskiego. - Praca po 8-godzinnym dziennie w godzinach: 8:00-20:00 do ustalenia z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500-4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na czas określony min. 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży B2B lub B2C. Wymagane umiejętności komunikacyjne, nastawienie na realizacje celu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 723-193-114) w godzinach: 9:00-15:00 lub e-mail: Martyna.Kulach (at) adecco.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 9:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA. POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW. DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA. POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE. DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA.
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2020
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e617c35c4a710861e23b542700642772
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Uzbekistanu i Indii, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców, pomoc w adaptacji i wdrażaniu pracowników zagranicznych do pracy w Polsce
Vitworker Sp. z o.o. - 2020-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-01-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez sieć, profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych.
Firma Handlowo-Usługowa "BEATUS" Tomasz Górka - 2017-01-30 - Brzesko (małopolskie)
Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-02-05 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Lubaczów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,- projektowanie i wykonywanie produktów reklamowych,- obsługa oraz kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, weryfikacja nadesłanych aplikacji, rekrutacja pracowników z zagranicy dla firm- klientów. Głównie działania firmy polegają na wyszukiwaniu najleprzych miejsc kandydatów na rynku i polecaniu ich partnerom biznesowym- pracodawca nie świadczy usług agencji pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub elektroniczny.Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 36A/8 Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozlicznie się z wyników pracy
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klientów, segregacja dokumentów.
INVESTPOL Emilia Kumik - 2019-01-09 - Jawor (dolnośląskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-09-03 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PRZED. PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-09-06 - Wawrów (lubuskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji związanej z całym przebiegiem zatrudnienia pracowników, w tym cudzoziemców; sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS, deklaracji podatkowych; sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki, potrącenia); sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, czuwanie nad pozyskaniem dokumentów pozwalających na pracę cudzoziemców wraz z obsługą obowiązków z tym związanych; samodzielne sporządzanie (bez wyceny) i obsługa ofert do postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z PZP; czuwanie nad pozyskaniem dokumentów wymaganych do podpisania umowy dla wygranych postępowań.
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Libiąż (małopolskie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 15 lat stażu pracy w Japońskim przedsiębiorstwie związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych; znajomość procedur, zagadnień związanych z jakością; Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad działem procesu i technologii; wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu i tworzeniu procedur; reprezentowanie spółki podczas audytów; wdrażanie nowych produktów do produkcji; nadzór nad przebiegiem wprowadzania do produkcji unowocześnionych produktów; raportowanie wyników do zarządu w j. japońskim; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie masaży tajskich i olejkowychpraca w godz. 12.00-20.00
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie okresowych i doraźnich kontroli stanu zabezpieczeń p.poż.Opiniowanie dokuemntacji prac remontowych, zmian sposobu użytkowania pomieszczeńProwadzenie książek obiektu budowlanegoKontrola, nadzór i odbiór prac remontowo-budowlanych zleconych wykonawcom zewnętrzymUczestniczenie w opracowaniu planu rzeczowego finansowego
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-30 - Oleśnica (dolnośląskie)
wykonywanie podstawowych operacji ślusarskich, cięcie, prostowanie itp. elementów z różnych rodzajów blach, o różnej grubości, wykonywanie obróbki cieplnej blach i części samochodowych; godziny pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Jelnica (lubelskie)
Analizowanie wymagań i modeli oraz rekomendowanie ulepszeń, współpraca z zespołem programistów w zakresie ulepszania produktu, gromadzenie i formalizowanie wymagań biznesowych do realizacji projektu, udział w testach funkcjonalnych, wzmacnianie domeny oraz odpowiedzialność za ulepszanie produktu
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
Wycena samochodów powypadkowych. Zamawianie części samochodowych. Obsługa platformy internetowej.
KWIATEX AUTOSERVICE Roman Kwiatkowski - 2019-04-03 - Nowa Sól (lubuskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)