SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Karaś oferta pracy X-MOTO (Andromeda - EU Anna Dobrzańska)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki związane z obsługą klienta oraz sprzedażą w sklepie stacjonarnym, internetowym oraz obsługa aukcji Allegro.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Karaś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: X-MOTO (Andromeda - EU Anna Dobrzańska)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Karaś 44A, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki związane z obsługą klienta oraz sprzedażą w sklepie stacjonarnym, internetowym oraz obsługa aukcji Allegro.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karaś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w handlu, prawo jazdy kat. B, znajomość technik sprzedaży, umiejętności komunikacyjne, obsługa komputera, orientacja na klienta i realizację celów. Mile widziane zainteresowanie motoryzacją. Kontakt e-mail:lukasz.pelka (at) x-moto.eu, tel. 669-789-667
Nazwa pracodawcy: X-MOTO (Andromeda - EU Anna Dobrzańska)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Karaś 44A, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karaś
Numer budynku pracodawcy: 44A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.01.2020
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e23fdd34611ad05553cd328e001d1325
Podobne oferty pracy
Produkcja wyrobów piekarniczych, obsługa maszyn piekarniczych, dbałość o stanowisko pracy
GS SKARSZEWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Skarszewy (pomorskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zakres obowiązków: współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i dostawcami tworzenie raportów i przekazywanie ich wyników wspieranie działania menedżerów w zakresie ofertowania przeprowadzanie analiz związanych z umowami i działań sprawozdawczych;praca w międzynarodowym środowisku.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska produkcyjne i administracyjneWspółpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i Agencjami Pracy Tymczasowej, a także ze szkołami i uczelniamiPoszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz rozwój metod oceny ich przydatności zawodowejWsparcie procesu adaptacji nowych pracownikówDziałania z zakresu kształtowania komunikacji wewnętrznej (intranet, biuletyn pracowniczy) Udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcyUdział w realizacji innych projektów HR (oceny pracownicze, badanie opinii, szkolenia)
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
Załatwianie formalności dotyczących pozwoleń w czeskich urzędach. Praca stacjonarna, jedznozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK Sp. j. - 2016-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Sprzątanie mieszkań na wynajem, sprzątnie mieszkań wynajętych, sprzątanie biura, klatek schodowych, utrzymywanie porządku na posesji, pranie poscieli, zmiana pościeli. Miejsce pracy: Siechnice, ul. Modrzewiowa, później wg zleceń,160 h pracy w miesiącu, praca na dwie zmiany 8-16, 13-21,Sala B
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż oświetlenia, obsługa e-sklepu, przygotowyanie wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łaziska Górne (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa korespondencji w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2015-05-21 - Pszczyna (śląskie)
Nauka realizacji zleceń płatniczych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Będzino (zachodniopomorskie)
nadzór i kontrola prowadzonych prac i inwestycji budowlanych
REGALUX - 2016-08-05 - Chojnice (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa oraz budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z Klientami podczas największych w Polsce wystaw targowychPraca na terenie całej Polski - na czas wyjazdów pełna delegacja tj.samochód służbowy,zakwaterowanie i wyżywienie
GP INVESTMENTS S.C. - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
przykręcanie i odkręcanie kół, montaż, demontaż, wyważanie, naprawa opon
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - oferta stażu dla osób długotrwale bezrobotnych.: - pomoc w obłudze procesu przyjęcia dostaw terminalii do magazynu od dostawców zewnętrznych- pomoc w obsłudze procesu przygotowania terminali- pomoc w obsłudze procesu wydania terminalii dla kontrahentów na podstawie otrzymanego zlecenia- aktualizacji danych w systemach - przypisanie numeru seryjnego urządzenia do kontrahenta - uczestniczenie w przygotowaniu oraz uaktualnieniu prcedur wewnętrznych w dziale - obsługiwanie urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakupy zagraniczne surowców oraz ogólna pomoc w prowadzeniu biura i zarządzaniem obiegiem dokumentów.
LARSON ROBERT BARTOSZCZYK I TOMASZ LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Kalisz (wielkopolskie)
opiekun w domu pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
tworzenie ulotek reklamowych, współpraca z mediami, tworzenie, obsługa strony internetowej. biegła znajomość j. angielskiego.
TEAM-PLAST SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
zadania:obsŁuga klientów detalicznych i hurtowych, obsługa biura, wspólpraca z partnerami firmy, fakturowanie, wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
Kontakt z klientami, zawieranie umów, budowanie baz klientów, miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju + delegacje na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)