SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. DUŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. DUŃSKI)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. DUŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka duńskiego na poziomie C1; komunikatywność, po-prawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Zakres obowiąz-ków: kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja za-mówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logi-styczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wyna-grodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możli-wość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/D/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
Pomoc w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestracja, segregacja i archiwizacja umów, dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji, współpraca z działem księgowości, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dbanie o porzadek na stanowisku pracy, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/ dotacji UE
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tarnów (małopolskie)
kontakt z kontrahentami, zamawianie materiałów do produkcji obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2017-03-24 - Dębowica (lubelskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Goszczyn (mazowieckie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej utrzymanie porządku w sklepie jak również na jego terenie
sklep El Dorado - 2018-02-15 - Radom (mazowieckie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2018-01-13 - Zamieście (małopolskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Analizowanie rynku. Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktow z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedaży, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
Budowa sieci systemów światłowodowych, instalacja sieci kabli w domu u klienta, spawanie włókien linii światłowodowych, wykonywanie pomiarów itp.
TG FiberNet - 2017-03-27 - Szwecja (Szwecja)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Prawidłowe klasyfikowanie akt, tworzenie teczek akt i przygotowywanie akt do przekazania ich do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie nowych produktów firm do paneli administracyjnych sklepów internetowych, analiza i modyfikowanie produktów, import danych, analiza i raport konkurencji, przyjmowanie zamówień telefonicznych.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą przedsiębiorstwa2. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji3. Przyjmowanie, wysyłanie,, przygotowywanie korespondencji4. Obsługa sprzętów biurowych5. Przygotowywanie pism, przekazywanie ich właścicielom 6. Prowadzenie grafiku spotkań właściciela
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sierakowice (pomorskie)
- monitorowanie sprzedaży online- badanie efektywności kampanii internetowych oraz rekomendacja dalszych działań- analiza zachowań klientów oraz przedstawienie rozwiązań maksymalizujących sprzedaż- pozyskiwanie partnerów e-commerce do współpracy- udział w przygotowaniu strategii komunikacji przez profile social media- aktywne proponowanie działań w obszarze e-commerce
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z przepisami, wstepne szkolenie;- nauka obsługi komputera;- nauka obsługi kasy fiskalnej;- nauka obsługi programu SUBIEKT GT;- nauka profesjonalnej obsługi klienta;- nauka prawidłowej ekspozycji towaru;- nauka wykonywania czynności związanych z przyjmowaniem towaru;- nauka wykonywania raportów fiskalnych i raportów sprzedaży.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Chełmek (małopolskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów hiszpańskojęzycznych i anglojęzycznych oraz dostarczanie klientom produktów ze sklepu o, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji dostaw. Kontrola i optymalizacja poziomu zapasów. Sporządzanie raportów i analiz z powierzonych zadań. Tworzenie długoterminowych planów dostaw oraz zamówień. Przygotowywanie raportów. Rzetelne prowadzenie dokumentacji zakupowej. Merytoryczna współpraca z innymi działami w firmie.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)