SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o dobry wizerunek wśród klientów hiszpańskojęzycznych i anglojęzycznych oraz dostarczanie klientom produktów ze sklepu o, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów hiszpańskojęzycznych i anglojęzycznych oraz dostarczanie klientom produktów ze sklepu o, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, doświadczenie min. 1 rok w branży e-commerce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-05-29 - Zgierz (łódzkie)
-umiejętnośc nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami- prowadzemie dokimentacji handlowej- używanie języka ukraińskiego i rosyjskiego w celach handlowych z rynkiem wschodnim w szczególności Ukraina, Rosja.- pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim- kontakty i wyjazdy służbowe zagraniczne do Rosji i na Ukrainę.
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE PIOTR MICHALAK - 2017-01-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
- ocena jakości i reklamacji obuwia
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Baldram (pomorskie)
Przygotowanie i publikowanie multimedialnych prezentacji produktów oferowanych przez firmę, promocja firmy w mediach społecznościowych, obsługa i rozwój sklepu internetowego oraz aukcji internetowych, odpowiadanie na zapytania i przygotowywanie ofert dla klientów, przyjmowanie i obsługa zleceń detalicznych i hurtowych, bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie firmy, koordynacja i analiza działań marketingowych i promocyjnych
kontakt przez PUP - 2015-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
Praca w godz.8-17
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Opole (opolskie)
Pełno prowadzenie kadr i płac. Obsługa ZUS, PEFRON.
Biuro Rachunkowe PRIMACONTO - 2018-05-18 - Mysłowice (śląskie)
Nadzór nad pracownikami produkcyjnymi i realizacją zleceń, dbanie o efektywność pracy na hali, nadzór nad dokumentacją produkcyjną, obsługa programu komputerowego do produkcji . Kontakt e-mail: monika.guzy (at) kiel-pak.com.pl
"KIEL-PAK"Więcek Ewa, Więcek Tadeusz Sp. J. -Nowiny k/Kielc - 2016-04-19 - Nowiny (świętokrzyskie)
transport twoarów w transporcie międzynarodowym, załadunek rozładunek
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Celiny Szlacheckie (lubelskie)
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym.Umowa o pracę na czas określony: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, projektów, umów, rejestracja zamówień zewnętrznych, przygotowywanie pism, realizacja bieżących spraw administracyjnych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Przysucha (mazowieckie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymiObsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Umowa agencyjna na czas nieokreślony.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace kadrowo - płacowe
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. - 2017-12-19 - Bytom (śląskie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Praktyczna nauka wykonywania zadań administracyjno-biurowych oraz archiwum.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, prasy mimośrodowej, walca i innych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2017-04-27 - Kościan (wielkopolskie)
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z kontrachentami na Ukrainie, zdobywanie nowych kontaktów, dbanie o dobry wizerunek firmy, sprzedaż towarów na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Kontrola jakości sprzedaży hurtowej owoców i warzyw na terenie Polski, Kazachstanu, Litwy, Białorusi, Azerjbedżanu.Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)