SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I JEJ ROZWOJU NA RYNKI EUROPY WSCHODNIEJ Knurów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I JEJ ROZWOJU NA RYNKI EUROPY WSCHODNIEJ
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie klientów na terenie Ukrainy, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie umów, kontraktów oraz dokumentacji w jęz. ukraińskim
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie klientów na terenie Ukrainy, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie umów, kontraktów oraz dokumentacji w jęz. ukraińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I JEJ ROZWOJU NA RYNKI EUROPY WSCHODNIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w CAZ Gliwice w celu wydania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2020
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17a59a503363ebd6a769076499362010
Podobne oferty pracy
* SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC* ROZLICZANIE CZASU PRACY*SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO ZUS, US, GUS, PFRON* RAPORTOWANIE W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2017-09-21 - Gliwice (śląskie)
- Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. personalnych.- Główny zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt pracowniczych, sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z nawiązaniem, zmianą oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów, prowadzenie spraw dotyczących badań lekarskich, aktualizacja danych kadrowych i placowych pracowników w systemie informatycznym, wystawianie dokumentów i zaświadczeń o zatrudnieniu, nadzorowanie procesu adaptacji nowych pracowników, udział w projektowaniu i wdrażaniu projektów HR, planowanie, monitorowanie i realizacja działań HR, opracowywanie raportów i zestawień.- Firma Oferuje: ciekawą i odpowiedzialną pracę w ramach stosunku pracy; pracę w doświadczonym zespole w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej;możliwości rozwoju zawodowego.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-04-27 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gogolin (opolskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
odbiory remontów nieruchomości zarządzanych przez firmę, bieżące tworzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad podległymi pracownikami, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac remontowych, pracezwiązane z procesami przygotowania i realizacji inwestycji, remontów oraz napraw na danym obiekcie, odpowiedzialność za kontakt ze Wspólnotami Mieszkaniowymi na terenie prowadzonej działalności
"PRO SOLUTION" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie z umową
CENTRUM CATERING RESTEURACJA - PODBIELNIAK K. - 2015-12-08 - Słupca (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kiełczygłów (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa współpracy w zakresie dostaw surowców i materiału do produkcji z kontrahentem
W&W POLSKA Sp.z o.o. Lubsko - 2017-09-22 - Lubsko (lubuskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie, kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i modemowa obsługa aptek
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-07-11 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i instrukcji, wdrażanie, nadzorowanie i wsparcie funkcjonowania systemów zapewnienia jakości i wymagań GMP, HACCP, prowadzenie analizy ryzyka, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowanie materiałów do przeglądu Systemu Jakości i przeglądu jakości produktu, prowadzenie postępowania z odchyleniami, dystrybucja dokumentów systemowych, współudział w tworzeniu umów kontraktowych,
NET-PROFIT Warzywa & Owoce Sp. zo.o. - 2019-11-05 - Tropiszów (małopolskie)
Udzielanie podstawowej informacji z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemcom, sporządzanie dokumentów, wniosków do Urzędów. Reprezentacja cudzoziemców w urzędach. Prowadzenie baz danych klientów. Budowanie relacji z kandydatami (także w serwisach społecznościowych). Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń,pozyskiwanie kontaktów oraz współpraca z partnerami, firmami w kontekście realizacji projektów firmy. Administracja dokumentów związanych z zatrudnieniem.
A-Z Center sp. z o. o. - 2019-08-28 - Opole (opolskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, analiza i uzgodnienia kont rozrachunkowych, przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
ASF PREMIUM Spółka z o.o. - 2019-06-04 - Siedlce (mazowieckie)
praca na stanowisku sprzedawcy w markecie budowlanym Mrówka , obsuga kasy fiskalnej
Hurtownia Budowlana "AGAD" - 2015-12-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Obsługa formalna kwestii handlowej.
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2019-03-15 - Drzewica (łódzkie)
wsparcie zdalne klienta końcowego (helpdesk), wdrożenia u klienta oraz prowadzenie szkoleń, tworzenie dokumentacji technicznej, koordynowanie projektów związanych z otwieraniem nowych punktów.
"RETAIL - POLSKA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
- PODEJMOWANIE DECYZJI O FORMACH I KIERUNKACH PROWADZONEJ REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG- DOBÓR TREŚCI REKLAMOWYCH: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekdtów reklam, projektów graficznych , plakatów, folderów- ustalani sposobu prezentacji treści reklamowych, form tekstu- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, prestiżu nośnika reklamy, sosobu korzystania z danego nośnika itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sierakowice (pomorskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie wyższe preferowane: wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii,Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/696-specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodamiDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-03-18 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-06-05 - Racibórz (śląskie)
koordynowanie prac pracowników podległych w obiektach, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, utrzymywanie dobrych kontaktów w klientam
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA -CK Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)