SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Końskie oferta pracy Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - znajomość języka obcego- obsługa komputera, pakiet Office- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej
Data publikacji: 2020-08-25
Lokalizacja: Końskie (świętokrzyskie)
Pracodawca: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- znajomość języka obcego- obsługa komputera, pakiet Office- realizacja zamówień- tworzenie dokumentacji sprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Końskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2605
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6581041652
danePracodawcy_regon: 290674452
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Adres pracodawcy:
Mechaniczna 1, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: konecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2605
Gmina pracodawcy: Końskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Końskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947136
Ulica pracodawcy: Mechaniczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a33178e1d7793c497884b7b82bcd7fce
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala2) koordynacja prac pracowników działu technicznego (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane)3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonymi na terenie Szpitala4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji)5) udział w opracowywaniu i realizacji palnów remontów, inwestycji i przeglądów6) nadzór nad robotami remontowymi7) odbiory techniczne wykonanych prac8) udział w organizacji przetargów i konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem10) udział w tworzeniu i realizacja budżetu działu11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp13) nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę2) pracę w przyjaznej atmosferze3) możliwość rozwoju zawodowegopraca na jedną zmianę - 8 godzin w dni robocze
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2020-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Rett-Pol Bogusław Godlewski - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- rejestracja pacjentów,- prowadzenie dokumentacji medycznej,- dezynfekcja, sterylizacja narzędzi, sprzętu, aparatury, pomieszczeń,- przygotowywanie roztworów,- przygotowywanie mas do wypełniania zębów oraz mas wyciskowych do protez zębowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
Składanie wniosków, odbiór dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-03-20 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za prawidłową pracę systemów komputerowych w firmie; dbanie o sprawną i bezpieczną instalację oraz konfiguracje sprzętu, oprogramowania, sieci LAN i WAN; wykonywanie napraw sprzętu komputerowego; obsługa bazy handlowej klientów chińskich; współpraca z pracownikami chińskimi; obsługa głównie klientów pochodzenia chińskiego
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa programów e-commerce, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-09-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, analiza dokumentacji technicznej
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2018-04-05 - Strzegom (dolnośląskie)
przeszukiwanie rynku, zarządzanie płatnościami, negocjacja cen
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Bażanowice (śląskie)
komisjonowanie wysyłek, sprawdzanie poprawności dokumentów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wysyłanie i kontrola systemowych powiadomień elektronicznych, internetowa awizacja i obsługa przesyłek kurierskich
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-12 - Krapkowice (opolskie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków sprzedażowych firmy – pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb,definiowanie potencjału rynku – badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i w terenie. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-04-28 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa, poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotacje, prowadzenie dokumentacji działań, zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi, działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica - 2020-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja planów inwestycji, remontów i zakupów, zbieranie ofert związanych z realizacją gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrznych firm remontowo-budowlanych, organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją : budynków i budowli, pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2018-01-30 - Nysa (opolskie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. rozliczenia produkcjiJedna zmiana: od 8-16.
BATISTA Spółka z o. o. - Sp.K. - 2016-11-17 - Mielec (podkarpackie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
wykształcenie mile widziane średnie,mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy,umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny),prawo jazdy kat.B,Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2020-10-20 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługiwanie urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną w tym korespondencji cyfrowej, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży towarów, sporządzanie dokumentów wysyłkowych (dowody dostaw, CMR), sporządzanie miesięcznej inwentaryzacji, zapoznanie się z planowaniem linii produkcyjnej wg zamówień, prowadzenie list zamówień, sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość języka niemieckiego
"METEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Kochcice (śląskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych z Ukrainą -przygotowywanie dokumentów export import produktów.Wspólpraca z kontrahentami z Ukrainy.1 rok doświadczenia w marketingu.
Exor Medical Protective Systems - 2018-10-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
1.Udzielanie wszechstronnej informacji i świadczenie doradztwa rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie: - opłacalności produkcji rolnej, przedsiębiorczości, marketingu produktów rolno-spożywczych i środków do produkcji rolnej.2. Prowadzenie przy współpracy ze specjalistami branżowymi kalkulacji jednostkowych kosztów produkcji rolniczej.3. Świadczenie doradztwa i bezpośrednia pomoc w sporządzaniu wniosków dla wnioskodawców i beneficjantów funduszy strukturalnych oraz kredytowania przedsięwzięć inwestycyjnych na obszarach wiejskich.4. Świadczenie pomocy merytorycznej, w tym działalności szkoleniowej dla pracowników terenowych PODR w zakresie zagadnień ekonomiki rolnictwa, przedsiębiorczości, marketingu, kredytowania i funduszy strukturalnych itp.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2017-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
bieżąca obsługa zamówień, fakturowanie, współpraca z kontrehentami zagranicznymi, współpraca z działem produkcji i magazynowania
RADAWAY Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
MAGNA ERA sp. z o.o. - 2016-10-04 - Międzyrzecz (lubuskie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-01-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Kawczyn (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)