SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1000-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/RO/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d3b44aed422799bbf016f7ac0005b60
Podobne oferty pracy
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktow, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
TOMADEX s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka - 2017-10-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
prace przy wykańczaniu wnętrz i docieplaniu budynków
Usługi Ogólnobudowlane "BUD-POL" Paweł Giżyński - 2016-05-31 - Mława (mazowieckie)
min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 netto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami - sporządzanie kalkulacji oraz ofert wraz z prowadzeniem procesu negocjacji -promowanie usług i produktów firmy -realizacja planów sprzedaży - analiza rynku, uczestnictwo w poszerzaniu oferty o nowe produkty i usługi, - profesjonalna obsługa sprzedażowa
ENWAR Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
Klejenie pianki do mebli tapicerowanych
EMILIA NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-17 - Łękno (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Opieka nad sklepem internetowym opartym na silniku Prestashop Przetwarzanie zamówień Obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-07-29 - Łódź (łódzkie)
- Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami;- Przygotowywanie ofert i cenników;- Negocjowanie warunków współpracy;- Realizacja zamówień;- Obsługa posprzedażowa;- Raportowanie, opracowywanie analiz i zestawień sprzedażowych.
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-07 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
wg programu stażu w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Zawiercie (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Bwymagane orzeczenie o st. niepełnosprawności
MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów), przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów, udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań – zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku, zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-02-20 - Kwidzyn (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja), realizacja autorskich lub zleconych przez Dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS, nawiązywania kontaktów artystycznych, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statusowych, bieżąca współpraca z gł. specjalista ds. technicznychw zakresie bezpośredniej realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, współpraca przy realizacji wydawnict PGS, prowadzeniu rejestru zamówień publicznych w zakresie udzielanych zamówień konsultowanych każdorazowo z Dyrektorem PGS, systematyczne prowadzenie rozliczeń zakupów gotówkowych i pobranych na cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2016-10-12 - Sopot (pomorskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-03-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Mycie samochodów osobowych i ciężarowych
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Płock (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przeprowadzanie kalkulacji cen transferowych dla międzynarodowych spółek grupy, zwłaszcza Rosji i Ukrainy. Wykonywanie procesów księgowych w systemie SAP, przygotowywanie zestawień oraz raportów z wykorzystaniem systemu SAP i programem MS Excel.Wykształcenie: wyższeWymagania: umiejętność obsługi komputera w tym MS Excel, Word, Power Point, Outlook, doświadczenie w obszarze podatków oraz kalkulacji cen transferowych minimum 1 rok, bardzo dobra znajomośc języka angielskiego, biegła znajomośc języka rosyjskiego lub ukraińskiego.Wynagrodzenie: 5100,00zł brutto.Praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-16:15, 9:30-17:45, również w wolne dni.Kontakt osobisty z pracodawcą po wcześniejszym przesłaniu CV na adres mailowy.
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac zgodnie ze zleceniem, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Bramki (mazowieckie)
Kierownik budowy z uprawnieniami konserwatora zabytków, kontola wykonywanych prac. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-01-26 - Kiełpino (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za powierzony dział sklepu, właściwe ułożenie produktów na półce, merchandising, zamówienia towaru, systematyczna kontrola wyglądu sklepu - szczególnie, jakości oraz prawidłowości funkcjonowania stoisk świeżych i gastronomicznych, zgodna ze standardami Sieci obsługa klienta, dbałość o zachowanie standardów Sieci w powierzonym dziale i całym sklepie, dbałość o zapewnienie jak najniższego poziomu strat na powierzonym dziale sklepu, udział w zapewnianych przez Grupę szkoleniach dla Pracowników
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zbieranie informacji drogą e-mail, wystawianie na tej podstawie faktur itp.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-02 - Helenów (mazowieckie)