SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Damianowo oferta pracy DKSM - Kopalnia Łupka Księżyce
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Damianowo (dolnośląskie)
Pracodawca: DKSM - Kopalnia Łupka Księżyce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-340 Damianowo, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2600 zł + 500 zł premii + prowizja od sprzedaży + zwrot kosztów dojazdu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Damianowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0218
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Udanin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Miła aparycja, otwartość na ludzi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: DKSM - Kopalnia Łupka Księżyce
danePracodawcy_nip: 8842753951
danePracodawcy_regon: 361031788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
58-100 Komorów 42D/4, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Komorów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0856072
Numer budynku pracodawcy: 42D
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.09.2020
Oferta pracy ważna do: 29.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2682daa764dfcda2ac84beaef0425dc
Podobne oferty pracy
sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów do ZUS i US, prowadzenie akt osobowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców oraz pracowników biura, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie grafiku
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
- Współpraca z dostawcami: ustalanie warunków handlowych, negocjowanie cen, - organizacja dostaw, wybór przewoźników i monitorowanie transportu, - planowanie zakupów i kontrola stanów magazynowych, - tworzenie dokumentów związanych z przyjmowaniem towarów na magazyn
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-05-17 - Kolonowskie (opolskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Bieżące opracowywanie, składanie i koordynacja zamówień, bieżące wprowadzanie dokumentów zakupu, weryfikacja ofert oraz prowadzenie korespondencji z dostawcami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2019-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- wyszukiwanie i monitorowanie przetargów farmaceutycznych- przygotowywanie ofert przetargowych- kompleksowy nadzór nad dokumentacją przetargową- realizowanie założonych celów sprzedażowych- współpraca z partnerami handlowymi- negocjacje- analiza potencjału rynku i ofert przetargowych
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA SYSTEMU S4H-GASTRONOMIA, OBSŁUGA I ORGANIZACJA KONFERENCJI, SZKOLEŃ, IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH, OBSŁUGA I ORGANIZACJA ŚNIADAŃ DLA GOŚCI HOTELOWYCH- godziny pracy 6-18
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w projektach, tak w Polsce jak i innych państwach, programowanie w różnych językach oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Określenie zakresu i planu projektu, zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem, kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, mile widziany staż pracy, dobra znajomośc j. niemieckiego, komunikatywność, podejmowanie decyzji, odpornośc na stres, organizacja pracy własnej i innych.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Dębogórze (pomorskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-07-06 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)
Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychScisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Wsparcie biznesu za pomocą różnych projektów ad hoc, według potrzeb
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie zamków, naszywanie, obszywanie, wykonywanie dziurek
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Puck (pomorskie)
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży drzewnej/meblarskiej.Znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych w zakresie mechaniki maszyn. Wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa maszyn i urządeń. Odporność na sters.Lojalność i dyspozycyjność.
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Śmigiel (wielkopolskie)
spawanie konstrukcji stalowych porzez odpowiednie łaczenie części i elementów konstrukcji wykonywanych ze stali iżeliwa zgodnie z potrzebami firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wola Dalsza (podkarpackie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-koncentracja na zaspokojeniu potrzeb klienta i budowaniu z nim relacji-wsparcie zapytań dotyczących onboardingu i administracji całego procesu zatrudnienia pracownika-zarządzanie procesami administracyjnymi-współpraca z innymi działami HR.Wynagrodzenie nie mniej niż 6000 zł
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się z regulaminem pracy2. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż3. Zapoznanie się z procedurami i przepisami dot. zamówień publicznych4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych5. Weryfikacja opisu przedmiotu zamówień 6. Przygotowanie specyfikacji istotnych zarunków zamówienia7. Publikacja ogłoszeń dot. postępowań8. Udział w komisjach przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kartuzy (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Rozładunek i załadunek towarów, wykonywanie prac konserwacyjnych (malowanie drzwi, okien) oraz czynności pomocniczych, usuwanie awarii, drobne prace remontowe oraz drobne naprawy, monitorowanie stanu instalacji technicznych w budynku.Praca w godzinach 6:00-6:00, również w wolne dni. Godziny pracy do ustalenia. Praca w trudnych warunkach atmonsferycznych, rownież w dodatkowych miejscach działalności. Praca na umowę zlecenie, wynagrodzenie 17 zł/h, 100h miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2020-06-24 - Sułkowice (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA Z OBCOKRAJOWCAMI POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO.PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZATRUDNIENIE I LEGALIZACJA POBYTU.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Grójec (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń; wypełnianie dokumentacji
ManpowerGroup Sp. z o. o. - 2017-04-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami, bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców w tym obmiarów robót zanikowych, rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami, terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin.-księg. do realizacji, bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy, znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i ppoż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie: przy średnim wykształceniu 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, urlopy, akta osobowe, obsługa programu Płatnik, Gratyfikant, prowadzenie dok. kadrowej w stowarzyszeniu.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Pokój (opolskie)