SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI Gdańsk oferta pracy MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI
Wynagrodzenie: od 18 000 PLN
Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychScisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Wsparcie biznesu za pomocą różnych projektów ad hoc, według potrzeb
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychScisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Wsparcie biznesu za pomocą różnych projektów ad hoc, według potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: handel
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (handel), ponad 2,5 roku doświadczenia w międzynarodowej firmie w obszarze kontroli finansów i procesów biznesowych,umiejętności prezentacji i komunikacjiznajomość procesów finansowych, takich jak księgowość, budżetowanie, sprawozdawczość finansowa, fakturowanie, konsolidacja itp., praktyczna znajomość IFS, praktyk i standardów rachunkowości, rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne i księgowe; znajomość programów / systemów: SAP, Oracle, OneStream, certyfikatukończenia kursu księgowości, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: JANA Z KOLNA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?27dd9a3599608849ac24ab8e96141cfc
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji, prowadzenie windykacji. Obsługa klientów. Nadzór realizacji kontroli biletowych.
P.U.H. ROMA - Roman Zaborowski - 2020-04-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych; obieg dokumentów wewnętrznych; organizacja transportu
WOKAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-15 - Gronów (lubuskie)
praca w biurze, kontakt z klientem, przygotowanie ofert, dokonywanie rezerwacji (telefon, pocztaelektroniczna, systemy rezerwacyjne), udzielanie informacji klientom nt imprez turystycznych
GRUPA ATLAS TOURS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-08 - Żory (śląskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów), przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów, udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań – zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku, zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-02-20 - Kwidzyn (pomorskie)
dokładne sprawdzanie zamówienia nabywcy z punktu widzenia możliwości jego realizacji, prowadzenie ewidencji zamówień, ustalanie kolejności przesyłek, kompletowanie zamówień i sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, sporządzanie i ewidencja rachunków za przesłane towary, wysyłanie ulotek, folderów itp. zachęcających nabywców do dalszej współpracy, wysyłanie ofert nowych produktów (katalogi) do potencjalnych odbiorców, prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji, kontrolowanie opłat pocztowych za przesyłki pod względem ich aktualności, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
Wsparcie w zakresie stanu bezpieczeństwa systemów informatycznych. Udział w obsłudze incydentów komputerowych w systemie teleinformatycznym. Udział w realizacji testów bezpieczeństwa obowiązków i testów systemów teleinformatycznych w ramach oceny stanu ich bezpieczeństwa. Instalowanie narzedzie do monitoringu i wykrywania incydentów. Proponowanie i wdrażanie nowych elementów bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2020-09-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klientami, kompleksowa obsługa klienta
PPH " Dylex" S.j. Zbigniew Ledwa, Anna Dylak, Ireneusz Dylak - 2017-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, Efektywna sprzedaż, Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki, Przyjmowanie dostaw, Informowanie o potrzebach zakupowych, Odpowiedzialność za powierzone mienie, Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedaży
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2017-12-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
kontakt z klientem, wypisywanie polis
ROBMAR Robert Gruszczyński - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu
ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-19 - Tarnów (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-32-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Planowanie i nadzór sprzedaży w obszarze działania ZTM.2. Opracowywanie oraz przygotowywanie zmian Taryfy przewozu osób i bagażu środkami komunikacji organizowanej przez ZTM w zakresie dotyczącym cen i rodzajów biletów.3. Zgłaszanie nowych rozwiązań taryfowych.4. Prognozowanie kierunków rozwoju metod i sposobów sprzedaży biletów wraz z podejmowaniem niezbędnych działań zmierzających do wzrostu wpływów ze sprzedaży biletów.5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży biletów oraz niespersonalizowanych kart ŚKUP, w tym zawieranie umów na prowadzenie sprzedaży biletów, zarządzanie i nadzór nad punktami obsługi pasażera.6. Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w sprzedaży.7. Zasądzanie, eksploatacja oraz nadzór nad modułem dystrybucji kart.8. Nadzór nad prowadzeniem szkoleń osób obsługujących punkty obsługi pasażera w zakresie Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM oraz agentów sprzedaży w zakresie Taryfy opłat i obsługi terminala ŚKUP.9. Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących sprzedaży biletów.10. Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami.11. Zapewnienie wsparcia dla klientów w zakresie operacyjnym.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zasądzanie, transport)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów i ustaw - ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samosądzie województwa, o publicznym transporcie zbiorowym, o pracownikach samosądowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowaniaadministracyjnego, Kodeks cywilny.3. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi usądzeń biurowych.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne psestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne psestępstwo skarbowe.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz kosystania z pełni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Znajomość zasad psychologii spsedaży i technik prezentacji.5. Doświadczenie w sprzedaży usług.6. Wysokie umiejętności w zakresie zasądzania zespołem, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.7. Zdolności analityczne.8. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa oraz pomoc klientówWystawianie faktur sprzedaży Sprawdzanie poprawności faktur i ich korygowanieAnalizę spływu należnościKontrolę płatności zgodnie z wystawionymi fakturamiProwadzenie korespondencji z klientami w zakresie należności oraz obsługiStosowanie zasad i nadzór nad prawidłowym obiegiem wystawionych dokumentówKontrola prawidłowego księgowania faktur sprzedaży w systemie ERPWsparcie procesu zamknięcia miesiącaAnalizy wartościowo-ilościowe w zakresie rachunku wyników (sprzedaż) i bilansu (należności)Inne zadania w zakresie działu finansowego-administracyjnego,
Agencja Ma&Ma Daniel Kędzierski - 2018-04-24 - Rumia (pomorskie)
Mycie, Sprzątanie, Obieranie warzyw
Grek RTC S.A. - 2017-03-09 - Zgierz (łódzkie)
- udział w procesach związanych z zakupami (wybór dostawcy, negocjacje, kontraktowanie)- codzienny kontakt z dostawcami w j. węgierskim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Infosys Poland Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie ofert w przetargach elektronicznych- ofertowanie na rynku medycznym- sprzedaż do kluczowych klientów (szpitale, sprzedaż internetowa)
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo płacowa pracowników, wystawianie deklaracji PIT, obsługa programu Płatnik,Ferrodo, sprawozdania GUS
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2017-07-05 - Piła (wielkopolskie)
obsługa komputera, tworzenie ofert, obsługa korespondencji, oferta przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
współpraca z działami do spraw księgowości kancelarii w zakresie realizacji budżetów sprzedażowych oraz rozliczeń księgowych z klientami; kreowanie polityki sprzedażowej firmy; zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu / usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej; koordynowanie procesu sprzedaży produktu / usługi na rynku krajowym, np. w kanale agencyjnym oraz na rynku międzynarodowym np. Ukraina; uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży; inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz pozyskiwanie nowych klientów; udzielanie wsparcia technicznego przy obsłudze oferowanych produktów.
kontakt przez PUP - 2020-03-31 - Częstochowa (śląskie)
Dostawa zaopatrzenia do sklepów i klientów indywidualnych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa aktualnych partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa).Aktywizacja istniejących partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.Przygotowanie oferty dla klientów końcowychNawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla partnerów.Dobra dykcja i miły tembr głosu. Bardzo dobra znajomość MS Excel, czynne prawo jazdy kategorii B. Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność współpracy.Umiejętność realizowania kilku zadań jednocześnieMile widziana znajomość rynku terminali płatniczych oraz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych.Doświadczenie w sprzedaży produktów lub/i usług w sektorze B2B z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi będzie istotnym argumentem decydującym o wyborze kandydata.
"PayTel" S. A. - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, obsługa systemu rejestracji czasu pracy (aktualizacja danych, tworzenie raportów), wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, prowadzenie rekrutacji, administrowanie flotą samochodową, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownika HR w innych zleconych zadaniach.
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-28 - Ciechanów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
Wycena ładunku, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, przyg dokumentów. Wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
sprzedaż artykułów BHP, sporządzanie faktur, obsługa kasy fiskalnej, organizacja dostaw towarów na życzenie klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Olkusz (małopolskie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)