SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O) Tarnów oferta pracy ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i w piśmie, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie: od 4 500 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 30, wcześniejszy kontakt tel.: 14 630 07 25, CV można przesyłać na adres e-mail: kadry (at) otot.eu
Nazwa pracodawcy:
ODLEWNIA "TARNÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2019
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?356d23c14909761f262202add6957c7b
Podobne oferty pracy
Obsługa komputera i programu sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lipsko (mazowieckie)
Umowa na okres próbny 3 miesięczny.
TERRACON-POL - 2018-02-02 - Krapkowice (opolskie)
Rozliczanie produkcjiPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur zakupu do systemuPrzekazywanie faktur do księgowościPrzygotowywanie dokumentów sprzedaży (faktury,refaktury, proformy)Sporządzanie korekt, not, kompensat oraz faktur korygującychRaportowanie dotyczące sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Kłobuck (śląskie)
ksiegowanie dokumentow,archiwizacja dokumentow ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wielichowo (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)
Obsługa kontraktów UA, rekrutacja i obsługa pracowników, organizacja zatrudnienia, obsługa pracowników w sprawie legalizacj pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związanych z legalnym pobytem, oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudneinia: 3 lata. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): svitlana.pakhmova (at) find-work.pl, tel.: 516 155 115, adres: ul. Zelwerowicza 18A, 53-676 Wrocław.
FIND WORK SP. Z O. O. - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowe z zakresu kadr, współpraca z księgowością. Fakturowanie oraz obsługa programu fakturowo-magazynowego.Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Olesno (opolskie)
jw
Uniwersytet Warszawski - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH SODA POLSKA SA - 2019-10-14 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
wspólpraca z klientami firmy w zakresie wspieranie dziłań eksportowych, wspólpraca z działem marketingu oraz z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem, praca w Gorzowie Wlkp,.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż mebli na wymiar
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Poznań (lubelskie)
- nadzór inwestorski robót energetycznych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
12 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe mechaniczne lub pokrewne; 2 lata doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu do produkcji lub badaniu i eksploatacji maszyn i urządzeń; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; znajomość zagadnień związanych z konstrukcją i eksploatacją maszyn i urządzeń oraz technologią produkcji; mile widziana znajomość zasad oceny zgodności wyrobów z wymaganiami technicznymi; zakres obowiązków: ocena zgodności wyrobów z wymaganiami technicznymi; analiza i ocena dokumentacji technicznej; prowadzenie auditów systemów zarządzania jakością; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-12-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
Staż organiozowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Układanie dokumentów( faktur zakupu i sprzedaży), segregowanie wydruków, poznanie procesów księgowych, poznanie rodzajów dokumebtacji księgowej, nauka wprowadzania faktur zakupu i sprzedaży do praogramu KPiR, zdobycie praktycznego doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów podatkowych oraz Ustawy o VAT.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. Kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Krosno (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja zadań określonych w krajowych przepisach służby bezpieczeństwa i higieny pracyprowadzenie szkoleń BHP dla pracownikówprowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danychbieżąca ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracykontrole wdrażania i przestrzegania wymagań prawnychprowadzenie dochodzeń powypadkowychsporządzanie analiz występujących wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowychsporządzanie wymaganych raportów i statystyk BHPplanowanie i prowadzenie auditów wewnętrznych w zakresie BHPciągłe doskonalenie BHP w ramach funkcjonującego systemu zarządzania ISO 9001 i ISO 14001 propagowanie kultury BHP w firmie z naciskiem na prewencjęwspółpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie BHP
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2016-11-29 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)