SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU-STAŻ Busko-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU-STAŻ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU-STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Busko-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: buski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Adres pracodawcy:
Różana 2, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: buski
Gmina pracodawcy: Busko-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Busko-Zdrój
Ulica pracodawcy: Różana
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad74015762dae89b35f7d56501e66422
Podobne oferty pracy
obszar produkcji- kuchnia, produkcja kanapek, stanowisko kasowe, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy (akta osobowe), przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych wg wskazań przełożonych oraz dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz zakończeniem umów, wystawianie świadectw pracy, zgłaszaniei wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zatrudnianych pracowników i ich członków rodziny (a także aktualizowanie danych w tym zakresie), sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US w oparciu o aktualne przepisy w tym zakresie (m.in. PIT-4R, PIT-11), PFRON i GUS, tworzenie zestawienia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na potrzeby Zarządu,dostarczanie pracownikom informacji o wysokości naliczonych składek ZUS, ustalanie uprawnień do urlopów oraz wypłaty odpraw, szkodowań, ekwiwalentów itp., sporządzanie zestawienia urlopów dla kierowników działów i Zarządu, ustalanie uprawnień do należnych zasiłków i świadczeń finansowych przysługujących pracownikom, prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników, prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, kontrola rozrachunków z komornikami dot. pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, badań wstępnych i okresowych, szkoleń BHP nadzór nad terminowością badań i szkoleń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,wyjaśnianie w imieniu firmy wszelkich spraw w ZUS, PIP i US dotyczących spraw kadrowo-płacowych, gromadzenie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowo-kadrowej, prowadzenie kasy głównej firmy sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów rozliczanych gotówką, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zaliczek pracowniczych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, wprowadzanie przelewów do systemów bankowych wg wskazań przełożonych, wykonywanie innych czynności z zakresu księgowości i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pieńki (podlaskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu,administrowanie danych,tworzenie dokumentacji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chrzanów (wielkopolskie)
Realizacja planów inwestycji, remontów i zakupów, zbieranie ofert związanych z realizacją gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrznych firm remontowo-budowlanych, organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków, prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją : budynków i budowli, pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2018-01-30 - Nysa (opolskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Suchy Las (wielkopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Współpraca z hodowcami, poszukiwanie zaplecza żywca, dokonywanie sprzedaży i zakupu żywca, utrzymywanie dobrych reklacji z klientami, praca na terenie wschodniej Polski.
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2019-01-30 - Siedlce (mazowieckie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowanie materiałów do druku i drukowanie materiałów, obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych oraz pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz opłat za usługi wodne. Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska, przyrody, gospodarki lasami w jednostkach wojskowych. Wjyjazdy w teren. Praca w godzinach 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-06-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, sprawdzanie raportów wewnętrznych, wystawianie faktur VAT oraz VAT MARŻA w programie Subiuekt, rozliczanie wycieczek
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2018-01-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca z dziećmi, działania wspomagające edukację dzieci. Praca na 11/22 etatu. Godziny pracy do ustalenia. Wynagrodzenie zgodnie z awansem zawodowym i wykształceniem.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Choczni - 2019-09-25 - Chocznia (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opis stanowiska pracy:•Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7UE;•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego;•Dekretacja i księgowanie faktur zakupu towarów i usług;•Współpraca w zakresie rozliczeń i danych finansowych z jednostkami powiązanymi;•Ewidencja i rozliczanie wydatków kosztowych rozłożonych w czasie (RMK);•Prowadzenie i kontrola ewidencji środków trwałych;•Obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującym prawem;•Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;•Kontrola, uzgadnianie poprawności zaksięgowanych dokumentów;•Czynny udział w kontroli podatkowej Urzędów Skarbowych. Wymagania: •Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;•Znajomość języka angielskiego (mile widziana);•Chęci stałej nauki.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-22 - Racibórz (śląskie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Jawor (dolnośląskie)
Firma szuka pracownika na stanowisko specjalista ds. ekotechnologii który/która:- posiada tytuł inż/mgr inż w kierunku Energetyka / Elektrotechnika / Ochrona Środowiska / Fizyka Techniczna,- jeszcze nigdy nie pracował w branży na umowę o pracę,- nie musi posiadać doswiadczenia,- ma potencjał,- chcę się uczyć i rozwijać,Pracodawca oferujemy pracę w młodym zespole w branży energetyki na umowę o pracę.Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
FOTON - 2016-10-10 - Słupsk (pomorskie)
obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2016-10-04 - Jasło (podkarpackie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH SPÓŁKA CYWILNA - 2017-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
doradztwo i sprzedaż artykułów z branży rolno ogrodniczej (nawozy, środki ochrony roślin)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-03 - Chełm (lubelskie)
Obsługa sklepu internetowego, kontakty z klientami.
Ixion S.C. Brzezinka Artur, Machnik Wojciech - 2017-06-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa infrastruktury budynku w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.Przygotowanie i opracowanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie korespondencji związanej z funkcjonowaniem Działu.Kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych.Nadzór nad zakupami przeprowadzanymi w celu poprawnego funkcjonowania wystawy i budynku.Wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień.Rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie.Ścisła współpraca z pozostałymi działami.Obsługa wystaw interaktywnych w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Wsparcie współpracowników w obsłudze systemów/usług teleinformatycznych oraz kontakt i nadzór nad dostawcami tych usług/systemów.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)