SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ DS. OBYWATELSTWA I LEGALIZACJI ZATRUDNIENIA Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ DS. OBYWATELSTWA I LEGALIZACJI ZATRUDNIENIA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW, ODDZIAŁ DS. OBYWATELSTWA I LEGALIZACJI ZATRUDNIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: psychologia, socjologia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie dotacji zgodnych ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosków dotacyjnych, tworzenie , planowanie harmonogramów i biznesplanów,obsługa i rozliczanie projektu.
ARFEN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie aktywności sprzedaży firmy
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-19 - Zielona Góra (lubuskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
- zamawianie transportu w ramach określonych zasad i stawek- rejestracja zamówionych transportów- rozliczanie palet wysłanych w transporcie - fakturowanie - weryfikacja dokumentacji magazynowej- harmonogramowanie operacji na bramach załadunkowychumowa od kwietnia do maja 2018 r.; godziny pracy: 8.00- 16.00
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Słupsk (pomorskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Umowa o pracę na czas określony, min. 3 lata, dwie zmiany, dyspozycyjność w godz. 7:00-18;00. Kontakt z pracodawcą: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO- WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Praca w magazynie sprzętu spadochronowego i innego sprzętu lotniczego. Przyjmowanie dostaw zgodnie z zamówieniami. Wydawanie surowców na produkcję. Sporządzanie dokumentacji. Prowadzenie ewidencji magazynowej ilościowo-wartościowej w programie magazynowym. Przygotowywanie comiesięcznych raportów dla księgowości. Kompletowanie i pakowanie zamówień. Prowadzenie okresowych inwentaryzacji.
Air-Pol Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzątanie biura.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
Staz w firmie PanPol sp. zo. o..Program stażu do zapoznania w pokoju 56.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w Centrum Integracji Społecznej
CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE - 2017-12-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Realizacja planów sprzedaży, kalkulacje ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, spisywanie i zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie robót w zakresie instalacji i urządzeń niskoprądowych, konfiguracja systemów, bieżące konserwacje i naprawy systemów zrealizowanych kontraktów, przygotowanie zestawienia materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
ZEUS S.A. - 2015-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Zduny (wielkopolskie)
Odnoszenie wyrobów szklanych.Wynagrodzenie: 1.850 zł + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Iwonicz (podkarpackie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla usług, prowadzenie analiz i badań rynku, obsługa klienta, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, wydawców folderów reklamowych i gazet
Media Magazines Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)
Koordynowanie dostaw towarów, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, planowanie i rozdzielanie zadań logistycznych.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2016-08-23 - Zamość (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)