SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Brodnica oferta pracy FIRMA TURYSTYCZNO-HANDLOWA WIEŻA POD BOCIANEM BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH SUNNY-TRAVEL KOWALSKI HENRYK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o sprzedaż, obsługa klientów, pozyskiwanie oraz dbanie o obecnych kliwntów, dbanie o wizerunek firmy.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA TURYSTYCZNO-HANDLOWA WIEŻA POD BOCIANEM BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH SUNNY-TRAVEL KOWALSKI HENRYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przykop 53, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o sprzedaż, obsługa klientów, pozyskiwanie oraz dbanie o obecnych kliwntów, dbanie o wizerunek firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0402
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Data zakończenia pracy: 14.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, mile widziana obsługa pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, komunikatywność, kreatywność..........................................................................................................................................................................................................................................................Praca wykonywana w godz. 8:00-20:00 ( 8 h w tym przedziale godzinowym)
Nazwa pracodawcy:
FIRMA TURYSTYCZNO-HANDLOWA WIEŻA POD BOCIANEM BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH SUNNY-TRAVEL KOWALSKI HENRYK
danePracodawcy_nip: 8740001578
danePracodawcy_regon: 005738868
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Przykop 53, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP ++ dokumenty aplikacyjnePrzed zgłoszeniem kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: brodnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0402
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982954
Adres strony pracodawcy: www.sunny-travel.com.pl
Ulica pracodawcy: Przykop
Numer budynku pracodawcy: 53
Profil działalności pracodawcy: Działalność agentów turystycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bda44fa8ad587404274831139c6baf80
Podobne oferty pracy
prowadzenie kancelari ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instruckji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, nadzór nad przestrzeganiem przez komórki organizacyjne Komendy Powiatowej ustalonych procedur obiegu dokumentów (instrukcji kancelaryjnej), organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach Komendy Powiatowej Państwowej Straży zgodnie z zakresem obowiązków
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Iława - 2016-08-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B- CZYNNE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL BIURO (at) FIRESTOP-SERWIS.PL
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników ,naliczanie płac , rozliczenia z ZUS , Urzędem Skarbowym,sprawozdawczość w zakresie płac i kadr.Prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt.
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-05-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie praktycznego wpływu globalnych regulacji derywatyw na klientów i ich transakcje, monitorowanie zmian globalnych regulacji derywatyw mających wpływ na Chatman i klientów firmy, analizowanie i interpretowanie globalnych regulacji derywatyw- samodzielne negocjacje z bankami w imieniu klientów wszystkich aspektów umów regulujących obrót derywatami, monitorowanie zmian prawnych dotyczących ww.umów oraz komunikowanie tych zmian wewnątrz firmy jak również do klientów.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Kraków (małopolskie)
kontakty handlowe z zagranicznymi kontrahentami z rynków wschodnich, organizacja obsługi logistycznej zamówień
Polcopper Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa i likwidacja szkód komunikacyjnych
P.H.U. MICHAŁ GEMBA - 2019-10-31 - Ogorzeliny (pomorskie)
sprzedaż detaliczna,obsługa kas fiskalnej,obsługa komputera,dbanie o zaopatrzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Będzin (śląskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych. Praca w godz. 7:30-16:00.
AMROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Drobin (mazowieckie)
obsługa urządzeń do skanowanialiczenie towarów w sklepach
kontakt przez OHP - 2017-08-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów sklepu internetowego , 1 zmiana : 10.00-18.00
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-01-07 - Zasutowo (wielkopolskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)
Prowadzenie spraw związanych ze zmianami we władaniu gruntami , monitoring zapisów w elektronicznej bazie Ksiąg Wieczystych, monitorowanie terminowości składanych przez SDOO wniosków do ARiMR, opracowywanie meldunków o postępie prac żniwnych, prowadzenie ewidencji gruntów, monitorowanie ubezpieczeń majątkowych, sporządzanie sprawozdań GUS, analiza i korekta planów gospodarczych, udział w organizacji posiedzeń kadry kierowniczej, protokołowanie, udział w kontrolach i lustracjach
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-05-30 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-12-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie stanowisk pracy, koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania różnych towarów, dystrybucji. Praca w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.
AUTOLOGIST SP. Z O.O. - 2018-05-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. przygotowanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo kosztowej oraz robót budowlanych;2. opracownaie programów inwestycji;3. sprawdzanie dokumentacji projektowo kosztowej jej zgodności z umową i kompletności4. wykonywanie czynności służących realizacji inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń , obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel - 2019-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Świlcza (podkarpackie)
Sprzedaż i montaż osłon okiennych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Legionowo (mazowieckie)
Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów (maszyny rolnicze, asortyment ogrodniczy). Realizacja celów sprzedażowych, utrzymywanie i pozyskiwanie relacji z klientami. Rozpoczęcie pracy- przełom sierpnia/września.
PROAGRIS SPÓŁKA CYWILNA GAJKOWSKI MICHAŁ,PIETRASZKO MARTA - 2017-05-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)