SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń , obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń , obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziana znajomość programu Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyk. minimum średnie, 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość obsługi programu Symfonia , Optima.Praca ponpt. 8:00-16:00Miejsce pracy: ul. Wojska Polskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
WYZWOLENIA 36, 47-320 Gogolin, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Gogolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gogolin
Ulica pracodawcy: WYZWOLENIA
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18405b306827edd79664e2385e44e1c9
Podobne oferty pracy
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-10-04 - Leszno (wielkopolskie)
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-11-13 - Boguchwała (podkarpackie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-promowanie firmy i jej oferty-organizowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Zaborze (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie wypłat - zasiłków chorobowych, monitorowanie zmian przepisów, obsługa komputera, znajomość pakietu OFFICE (word, excell), znajomośc programów płacowych (płatnik)
PRZEDSIĘBIORSTWO MONTAŻOWE "KOTŁOMONTAŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-Diagnostyka i naprawa samochodów osobowych,-Bieżące czynności eksploatacyjne np. klimatyzacja, opony,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88.-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Łęgowo (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targah branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
POWER
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Dobiesław (zachodniopomorskie)
j.w.
VIPOL SP. Z O.O. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Stacjonarna obsługa klienta
"NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-30 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
Zarządzanie grupą sprzedawców, sprzedaż produktów finansowych
Profi Credit Polska S.A. - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie zleceń, doświadczenie na podobnym stanowisko
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-01-30 - Myślina (opolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi głównie z terenów Rosji i Ukrainy, Koordynowanie nadzorowanych przez Kancelarię procesów inwestycjo-budowlanych dla klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Tychy (śląskie)
- Sprzątanie taboru kolejowego. Praca na terenie Katowic (bocznica przy ul. Raciborskiej).- Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość pracy w Raciborzu.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy do 12 godzin (w tym soboty, niedziele, święta). Wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Gotowość do pracy w różnych warunkach atmosferycznych. Wymagana rzetelność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-494-06-63) w godz.: 8:00-16:00
KOLEJE ŚLĄSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. francuskim, rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz francuskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i mailowych, wyliczanie oferty na terminale, przygotowywanie ofert, przedstawianie ofert, negocjacje oferty z klientem, wypełnianie umów, doprowadzenie do finalizacji umowy, zlecanie instalacji Bieżąca posprzedażowa obsługa klienta.Rozliczanie pracy podwykonawców.
PayTel S.A. - 2018-04-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
specjalista ds. promocji i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagane kilka miesięcy stażu w ww. zawodzie. Mile widziana zaawansowana znajomość j. ukraińskiego. Charakterystyka pracy: roboty ziemne i montażowe na sieciach wodno-kanalizacyjnych. Praca na terenie woj. śląskiego. Kontakt z pracodawcą osobisty.
INKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Rybnik (śląskie)
Prace z zakresu księgowości.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Pacanów (świętokrzyskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 12/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. średnie- technik budownictwa ogólnego lub wyższe- inżynier budownictwa sanitarnego,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność czytania rysunku technicznego;opracowywanie kosztorysów, ofert wg dokumentacji, prowadzenie dokumentacji budowlanej
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2018-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
koszenie trawników
Ogród Twoich Marzeń Teresa Szpilewicz - 2016-06-29 - Kębłowo Nowowiejskie (pomorskie)
- rozwijanie, nadzorowanie i monitorowanie systemów zarzadzania jakością 9ISO 9001, akredytacja dla szpitali)- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów zarzadzania jakością- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem procesów w oparciu o analizę ryzyka dla działalnosci szpitala- wdrażanie, nadzór i wprowadzanie zmian w zakresie procedur, standardów i instrukcji obowiązujących w WSD- prowadzenie dokumentacji jakosciowej (harmonogramy, sprawozdania, analiz)- organizacja i nadzór nad badaniami satysfakcji pacjenta i personelu- monitorowanie wskaźników jakosciowych- reprezentowanie firmy podczas zewnętrznych audytów, kontroli i wizyt oceniających jakość- nazdzór nad zespołem audytów wewnętrznych i udział w audytach- analiza zdarzeń niepożądanych- wdrażanie i ocena efektywności podejmowanych działań korygujących i zapobiegawczych- koordynowanie prac zespołów zadaniowych- szkolenia wewnętrzne dla pracowników
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)