SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI Siemianowice Śląskie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO MONTAŻOWE "KOTŁOMONTAŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie wypłat - zasiłków chorobowych, monitorowanie zmian przepisów, obsługa komputera, znajomość pakietu OFFICE (word, excell), znajomośc programów płacowych (płatnik)
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO MONTAŻOWE "KOTŁOMONTAŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łącząca 1, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie wypłat - zasiłków chorobowych, monitorowanie zmian przepisów, obsługa komputera, znajomość pakietu OFFICE (word, excell), znajomośc programów płacowych (płatnik)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności od 3100 + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO MONTAŻOWE "KOTŁOMONTAŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Łącząca 1, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Łącząca
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
produkcja konstrukcji metalowych i innych części
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00cdf09717925826f4c6eac2784fca92
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
LOGOS DOROTA DYMKO-ZIELSKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-26 - Wyszków (mazowieckie)
Analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
1. Administrowanie siecią teleinformatyczną ZPO oraz zapewnieniepoprawnego działania i bieżące utrzymanie serwerów, switchów, routerów itowarzyszących im systemów informatycznych. 2. Wykonywanie czynnościzwiązanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją, bieżącymi przeglądami ikonserwacją, usuwaniem awarii sprzętu informatycznego zainstalowanych wposzczególnych komórkach organizacyjnych i pracowniach. 3. Prowadzenierejestru sprzętu informatycznego i oprogramowania.
Zespół Placówek Oświatowych - 2019-04-15 - Opole (opolskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
x
PPUH "SONTEX" ROBERT LESZEK WOŁOSIEWICZ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ / DSE - Produkcja Handel Usługi Robert Wołosiewicz - 2017-07-04 - Porosły (podlaskie)
zarządzanie systemem SAP
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na jedną zmianę.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
*fund-raiser (tworzenie i sprzedaż oferty sponsorskiej imprez i aktywności organizowanych przez firmę oraz sprzedaż innych usług);*account manager (opieka nad sponsorami i partnerami, w tym: nadzór nad działaniami organizacyjnymi i komunikacyjnymi związanymi z obecnością sponsorów: koordynacja przygotowywania materiałów wizualnych, przygotowywanie i realizacja pomysłów kreatywnych dla sponsorów, wizualizacja sponsorów na imprezie, itp.);*obsługa Social Media (Facebook, Instagram, Youtube itp.).
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Sokółka (podlaskie)
planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy, sporządzanie i bieżące korygowanie tygodniowych planów produkcji, monitorowanie i kontrola bieżących zamówień, pozyskiwanie i aktualizacja danych o możliwościach produkcyjnych, sprawdzanie dostępności materiałów i półproduktów, rozliczanie realizacji zleconych planów produkcji, ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz z działem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
Praca w Tyliczu.System pracy zmianowej: 06:00-14:00-22:00-06:00Zarządzanie w SAP przepływem towaru w magazynie. Sprawdzanie awizacji dostarczonych przez przewoźników samochodów. rekjestracja kierowców w systemie SAP. Tworzenie chipmentów w LEO. Przygotowywanie raportów. Kontrola dokumentów dotyczących wszelakich ruchówmagazynowych - nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
W.T.S. Work Temp Service, Agnieszka Wilijewicz - 2018-03-16 - Tylicz (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. albańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz albańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-przygotowywanie wstępnej dokumentacji dotyczącej przygotowywanych do wszczęcia zadań remontowo-inwestycyjnych. Uzyskanie zgody do realizacji zadań od organów zewnętrznych jak i wewnętrznych organów SG w celu prawidłowego przygotowania zadania remontowego do realizacji;-współdziałanie z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami państwowymi i społecznymi w zakresie właściwosci sekcji w celu prawidłowej realizacji zadań sekcji;-opracowywamie wniosków dla Komendanta Oddziału w zakresie właściwej gospodarki obiektami i terenami, dyslokacji jednostek organizacyjnych Oddziału SG, pozyskiwanie nowych obiektów i terenów w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomości;-uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych oraz usług. Przygotowywanie umów na roboty budowlane i inwestycje w celu odpowiedniego przygotowania dokumentów do wszczęcia procedur przetargowych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzeniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy. Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG w celu realizacji zadań sekcji;-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług;-udział w planowaniu zadań remontowych i inwestycyjnych w celu prawidłowej realizacji zadań
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-02-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
legalizacja zatrudnienia i pobytu obcokrajowców, prowadzenie statystyk, stosowanie przepisów prawa dot. spraw kadrowych, płacowych, emerytalno-rentowych, prowadzenie dokumentacji dot. rekrutacji, zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników, sporządzanie dokumentów w sprawach emeytalno-rentowych pracowników, obliczanie wynagrodzenia pracowników
Usługi Biurowe Beata Rytter - 2019-08-30 - Jaskulin (dolnośląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gomunice (łódzkie)
wyważanie kól samochodów ciężarowych, osobowych i terenowych, montaż, demontaz kół
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań informacyjnych i promujących projekty; prowadzenie dokumentacji projektu; przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu; podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu; stały kontakt z partnerami projektu; nadzór nad prawidłowością zadań będących w kompetencji partnera projektu spoza sektora finansów publicznych (organizacja pozarządowa); przygotowywanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu; współpraca w opracowywaniu formularzy rekrutacyjnych oraz aktualizacja dokumentów w związku ze zmianami w projekcie.
Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych - 2018-09-26 - Tarnów (małopolskie)
- przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje- organizowanie i przygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecności oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształcenia podyplomowegoGodziny pracy: 8-12Wielkość etatu: 1/40
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Łódź (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- administracyjne wsparcie przy organizacji wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń,- nawiązywanie kontaktu z firmami szkoleniowymi i zbieranie ofert,- nadzór nad dokumentacją szkoleniową,- przygotowywanie wniosków szkoleniowych, zgłoszeń i pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
Praca na wysokości, obsługa elektronarzędzi, czytanie rysunku technicznego, montaż/demontaż regałów wysokiego składowania, malowanie elementów konstrukcji, załadunek/rozładunek towarów na hale magazynowe, montaż na wyskokości przy użyciu sprzętu do prac na wysokości, szlifowanie.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Sobolew-Kolonia (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
"SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-01-30 - Łańcut (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu, fakturowanie.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-23 - Gorzanów (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz osób w ramach publicznej komunikacji autobusowej, obsługa kasy fiskalnej - sprzedaż biletów podróżnym. Praca na terenie województwa mazowieckiego w równoważnym będź przerywanym systemie pracy.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku Spółka Akcyjna - 2017-09-11 - Płock (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży- praca w hurtowni spożywczej. Zakres zadań:- rozliczanie kas- kontakt telefoniczny z klientami
"Solidus" Spółka z o.o. - 2019-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)