SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gdańsk oferta pracy ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 493 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targah branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targah branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; doświadczenie nie jest wymagane - możliwość przeszkolenia; umiejętność pracy B2B; znajomośćpakietu MS Office; podstawowa wiedza techniczna; komunikatywa znajomość języka angielskiego; komunikatywność, sumienność i chęć do pracy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Grunwaldzka 212. Kontakt telefoniczny: 58 881-00-78 wew. 715.
Nazwa pracodawcy:
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 212
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.05.2019
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy ważna do: 20.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ecdabe783ec732ae11a440cb882363b2
Podobne oferty pracy
- Obsługa sprzedaży, monitoring realizacji zamówień, nadzór nad bazą klientów, działania z zakresu obsługi biura sprzedaży (w tym fakturowanie), prowadzenie korespondencji handlowej, przygotowanie dokumentów sprzedażowych, dostawczych, z zakresu obsługi posprzedażowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub min. średnie z zakresu inżynierii sprzętu medycznego, ekonomii, handlu, marketingu, fizjoterapii i rehabilitacji lub biomechaniki. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. handlowych. Wymagane umiejętności komunikacyjne. Znajomość obsługi komputera: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, podstawy obróbki graficznej. Łatwość poruszania się w sieci internet. Umiejętność redakcji tekstów. Zdolność przygotowania i przeprowadzania działań logistycznych z zakresu organizacji i przygotowania realizacji zamówień. Obowiązkowość, skrupulatność, dbałość o szczegóły, rzetelność. Cennym atutem będzie znajomość i zainteresowanie branżą wyrobów medycznych. Mile widziana znajomość podstaw html. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.:32-252-67-56) w godzinach 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) innow.pl
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Katowice (śląskie)
wystawianie produktow na platformach sprzedazowych, kontakt e-mail i telefoniczny z klientem, obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2018-01-24 - Puławy (lubelskie)
kontrola stanów sanitarnych przed i w czasie produkcji, kontrola produkcji mięs i wędlin, kontrola pakowania mięs i wędlin
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
obsługa serwisowa, dobór akcesoriów do urządzeń mobilnych, konfiguracja sprzętu
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Nowy Targ (małopolskie)
jw.
VIPOL SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna rejestracja pasażerów, mailowe rezerwacjapasażerów; układanie grafików kierowców, pojazdów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kaplityny (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami zagranicznymi. Realizacja planów sprzedaż na rynkach zagranicznych. Monitorowanie i prowadzenie analiz rynkowych dla przewidzianego obszaru działania. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji w językach rosyjskim i ukraińskim. Koordynacja oraz monitorowanie płynności działań eksportowych. Ścisła współpraca z przedstawicielami firmy na rynkach Europy Wschodniej. Tłumaczenie z języków ukraińskiego i rosyjskiego według potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień internetowych, tj. kompletowanie zamówień, monitorowanie dostaw, kontakt z dostawcami, wystawianie dokumentów sprzedazowych, i magazynowych, biezący kontakt z klientami,
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu. Dbanie o płynny obieg dokumentów. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Zaopatrywanie spółdzielni w artykuły biurowe. Prowadzenie terminarza spotkań.Kontakt kandydatów email: kazimierz.janicki (at) smkuzniki.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki" - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, marketing, prace biurowe, obsługa internetowa.
Firma Handlowo Usługowa ,,NATUR- BIOS" Adam Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie zamówień, obsługa telefoniczna i mailowa, współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie, nadzór nad poprawnością terminowością realizacji zamówień, uaktualnianie oferty, informowanie klientów o nowościach, pozyskiwanie dla firmy nowych klientów, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIE NADZORU SANITARNEGO
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2019-03-01 - Słubice (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce - 2016-02-26 - Nysa (opolskie)
Organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych.
Partner Finanse Sp.ZOO Grupa SKOK Jaworzno - 2017-06-30 - Opatów (świętokrzyskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie pozytywnych relacji z mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami.Współpraca z pracownikami firmy oraz udziałowacami,przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży,sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych.
Rem II Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kowale (pomorskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie sekretariatu biura budowy
MAX BÖGL POLSKA sp. z o.o. - 2016-07-13 - Myszków (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)