SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK DUŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka duńskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, zadania: kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firm . Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy , możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracy zdalnej w systemie home office, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/D/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie i rozlczanie faktur, redagowanie pism, analiza, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie obiektu usługowego w godzinach od 21:00-22:30 lub w godzinach 06:00 do 07:30 (do uzgodnienia z pracodawcą)
ARMATYS MAREK "MAG-MAR" - LOGISTYKA - 2017-09-20 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie jako mechanik wymagane
Mechanika Pojazdowa Elektromechanika Marek Mikołajczyk - 2017-03-17 - Chwaliszew (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów/pacjentów zagranicznych (budownie nowego rynku) oraz obsługa klienta ze szczególnym naciskiem na klientów z Bliskiego Wschodu (Katar, ZEA, Arabia Saudyjska)
Maraga Strefa SPA - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc organizacyjna dla działu kadr, czynności związane z pracą sekretariatu Spółki, czynności organizacyjne w ramach wybranych relacji z podmiotami zewnętrznymi; praca w godz. 8-16
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)
administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kontahentów w anglojęzycznym segmencie turystycznym, przygotowywanie i prezentacja ofert, negocjacje i sprzedaż , dokonywanie i potwierdzernie rezerwacji indywidualnych i grupowych, utzrymywanie kontaktów ze stałymi tour operatorami, monitoring i analiza skuteczności podejmowanych działań sprzedażowych, wprowadzenie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji ,sktywna współpraca z innymi osobami w obrębie sieci oraz wspieranie recepcji hotelowej w zakresie obsługi rezerwacji grupowych.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2016-11-23 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowanie ofert, sprzedaż produktów turystycznych, dbałość o czystość biura
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc klientom w obsłudze sklepu internetowego, raportowanie przebiegu pracy, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert internetowych, kontrola sprzedaży internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Goniądz (podlaskie)
wypełnianie dokumentacji, obsługa kasy fiskalnej
DELIKATESY ILONA JOLANTA KWIATKOWSKA - 2016-08-01 - Wąchock (świętokrzyskie)
Utrzymanie i eksploatacja oświetlenia miejsc publicznych na terenie miasta,wydawanie warunków i dokonywanie uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej na terenie miasta (wydawanie warunków dla budowy, przebudowy oświetlenia miejskiego i uzgadnianie dokumentacji projektowej na podstawie wydanych warunków),przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych,zawieranie i realizacja umów łącznie z ich rozliczeniem na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych, prowadzenie ewidencji infrastruktury technicznej,współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.
Urząd Miasta - 2016-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami francuskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-10 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Działalność związana z szeroko pojętą materią administracji i promocji w tym rozwoju sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grębiszew (mazowieckie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie oferty handlowej, pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i Europy, sprzedaż ofert turystycznych, opieka nad gośćmi
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Korbielów (śląskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
kandydat odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z klientami, potwierdzenie terminów realizacji sprzedaży
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)