SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA MARKETING (SMM) Gdańsk oferta pracy FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA MARKETING (SMM)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - utworzenie tekstów do mediów interaktywnych dla reprezentowania firm i marek w mediach społecznościowych;- utworzenie mailingów;- utworzenie kampanii reklamowych.
Data publikacji: 2021-04-01
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Piastowskie 1, 80-958 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- utworzenie tekstów do mediów interaktywnych dla reprezentowania firm i marek w mediach społecznościowych;- utworzenie mailingów;- utworzenie kampanii reklamowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|23
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA MARKETING (SMM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista marketingu społecznego
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Data zakończenia pracy: 14.04.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ukończony kurs online specjalisty SMM
Nazwa pracodawcy:
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
danePracodawcy_nip: 5213641211
danePracodawcy_regon: 146433467
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wały Piastowskie 1/lok. 766, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Wały Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 1
danePracodawcy_nrLokalu: lok. 766
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263409
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista marketingu społecznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.04.2021
Data dodania oferty pracy: 31.03.2021
Oferta pracy ważna do: 07.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8dfcbb7313ff6cd31b5d71e84a907c5e
Podobne oferty pracy
P
SAMPOL PLUS - 2018-12-07 - Brzozów (podkarpackie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu spółki, koordynowanie procesu wprowadzania nowych produktów, współpraca z sieciami handlowymi w zakresie produktów marki własnej, współpraca z agencjami oraz drukarniami, reklama i promocja marki, uczestniczenie w targach, reprezentowanie firmy w kontaktach z Firmami zewnętrznymi. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-12-14 - Andrychów (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- obsługa Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów (brak planów sprzedażowych),- informowanie Klientów o dostępnej ofercie Firmy, w tym o aktualnych promocjach,- obsługa dokumentów działu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,- współpraca z filiami,- prace administracyjno-biurowe.
HART sp. z o.o. - 2019-06-17 - Opole (opolskie)
- kontakt z Klientem (telefoniczny, mailowy)- tworzenie ofert cenowych i cenników, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień,- obsługa fakturowania wraz z kasą fiskalną,- przygotowywanie dziennych raportów kasowych,- monitorowanie oraz obsługa działań w zakresie harmonogramowania wysyłek,- obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring) i wdrażanie działań korygujących,- wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, bieżąca kontrola zgodności cen oraz stanów magazynowych w systemie informatycznym ERP,- przyjmowanie i wydawanie towarów,
PPHIU KERKO SP. Z O.O. - 2020-11-30 - Strażów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników:prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem/konntynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, weryfikacja danych zmiennych do wypłaty, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i nieobecności, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej oraz rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (US, GUS, PFRON) i współpraca z nimi.
ANTRANS Sp. z o. o. s.k. - 2019-10-11 - Głogów (dolnośląskie)
Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów stacjonarnie oraz przez sklep internetowy. Wprowadzanie towarów do sklepu, zakładanie indeksów, sporządzanie wycen dla klientów, wystawianie dokumnetów sprzedaży, nadzór nad realizacją wysyłek do klientów.Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Prowadzenie działań nastawionych na zwiększenie sprzedaży produktów.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowanie logistyczne usług, wsparcie techniczne dla oddziałow
ECOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych,dekretacja dowodów księgowych, dokonywanie zapisów księgowych operacji gospodarczych,sporządzanie zaświadczenia o dochodach, rozliczanie umów zlecenia,ewidencjonowanie pożyczek mieszkaniowych,archiwizacja dokumentów księgowych,wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.Wymagania: wykształcenie średnie o kierunku rachunkowość, samodzielność,wykrywanie ewentualnych błędów i ich korygowanie,uprzejmość,cierpliwość,lojalność,znajomość obowiązujących na stanowisku pracy przepisów.Doświadczenie min.1 rok na podobnym stanowisku pracy. Tel. 697 444 934 Robert Borkowski
URZĄD MIEJSKI W TORZYMIU - 2020-10-08 - Torzym (lubuskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie psychoterapii indywidulanej i grupowej diagnozowanemu
Ośrodek Terapeutyczny "SZANSA" s.c. - 2019-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie ogłoszeń drobnychaktywne pozyskiwanie klientówdodawanie ogłoszeń na portal internetowyprzyjmowanie życzeń, podziękowańutrzymanie kontaktu z klientamiodbieranie poczty elektronicznej i tradycyjnejprzyjmowanie podziękowań pogrzebowych
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientówGodziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2020-01-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
projektowanie, przygootowanie szablonow nadruków na odzież i sprzet sportowy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Legnica (dolnośląskie)
1. Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach Teatru.2. Organizowanie usuwania usterek i awarii.3. Przestrzeganie terminów przeglądów okresowych urządzeń specjalnych jak winda, żelazna kurtyna, urządzenia alarmowe i sygnalizacyjne, wentylacyjne, odgromowe, klimatyzacyjne itp.4. Opracowywanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych.5. Wykonywanie drobnych napraw i remontów.
Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy - 2021-03-12 - Legnica (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki humanistyczne lub muzyczne)wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieszeroko pojęte zainteresowania muzyczne, znajomość branży artystyczno-rozrywkowej oraz bieżących trendów w kulturzedoświadczenie w organizowaniu imprez kulturalnychPraca nad przygotowaniem i bezpośrednią realizacją wydarzeń kuluralnych: negocjacje, przygotowanie i merytoryczne rozliczanie umów z artystami i agencjami artystycznymi (głównie w języku angielskim). Współpraca z krajowymi i zagranicznymi agencjami i instytucjami kultury. Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie projektem.
PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Termin realizacji zlecenia 02.11.2018 r. do 21.12.2018 r.Wykonywanie czynności będzie następowało w miejscu i czasie uzgodnionym przez Strony w wymiarze ok. 20 godzin tygodniowo
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach - 2018-11-06 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie dokumentów do wysyłek eksportowych na Ukrainę. Obsługa klientów zagranicznych z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Wsparcie działu handlowego i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-08-30 - Stare Babice (mazowieckie)
- Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek,- Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,- Ewidencjonowanie i znakowanie stanu inwentarza i wyposażenia budynku szkoły,- Prowadzenie archiwum zakładowego,- Przekazywanie dokumentacji i pism związanych z działalnością szkoły do Wydziału Oświaty, Urzędu Dzielnicy, DBFO i in. - Przestrzeganie obowiązków pracownika samorządowego
Zespół Szkół nr 12 im. Olimpijczyków Polskich - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych.Praca w godzinach 6.00 - 16.00 do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2021-04-15 - Zabrze (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Fidor (świętokrzyskie)