SPECJALISTA TECHNICZNY DO SPRAW SERWISÓW SMAROWNICZYCH R66/1671-511/17 Włocławek oferta pracy ECOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA TECHNICZNY DO SPRAW SERWISÓW SMAROWNICZYCH R66/1671-511/17
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowanie logistyczne usług, wsparcie techniczne dla oddziałow
Data publikacji: 2017-04-18
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ECOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowanie logistyczne usług, wsparcie techniczne dla oddziałow
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA TECHNICZNY DO SPRAW SERWISÓW SMAROWNICZYCH R66/1671-511/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier mechanik - technologia mechaniczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inżynier mechanik - technologia mechaniczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe: energetyka lub mechanika, uprawnienia energetyczne, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, miejsce pracy Włocławek
Nazwa pracodawcy: ECOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy: 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, formularz rekrutacyjny dostępny na stronie: www.ecol.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - formularz rekrutacyjny dostępny na stronie: www.ecol.com.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier mechanik - technologia mechaniczna
Data dodania oferty pracy: 18.04.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja usług medycznych,rehabilitacyjnych i w zakresie opieki nad osobami starszymi,prowadzenie strony internetowej
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze EWA-MED sp. z o.o. - 2018-03-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Sprawdzanie biletów przy wejściu do ogrodów, udzielanie informacji o usługach, dbanie o porządek w obrębie wejścia do ogrodów.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
Weryfikowaniu i ewidencjonowanie reklam.Planowaniu i terminowym raportowaniu zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowaniu i kontroli rozmieszczeniu reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnymKontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i Kontrolingowym
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
Prowadzenie promocji i wdrażanie strategii firmy,doskonalenie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Żurawica (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-09-07 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Wprowadzanie towaru do sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, pomoc w opracowywaniu opisu produktu.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
kontrola procesów występujących w firmie: zakupy, gospodarka magazynowa, produkcja, sprzedażanalizowanie rentowności,przygotowywanie raportów do głównego księgowego,udział w audytach wewnętrznych,
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wilkowice (wielkopolskie)
prace administracyjno biurowe w zakresie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)
•taryfikacja ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne)•przygotowywanie ofert oraz umów ubezpieczenia •budowanie długotrwałych relacji z Klientem•utrzymywanie standardów jakości obsługi według umów i procedur
Carsed Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa sp.k. - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
Praca stacjonarna, sprzedaż usług kurierskich przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00Praca na okres próbny 2000 zł brutto z możliwością przdłużenia na czas określony 3000 zł brutto + premia Praca w Myślenicach ul. Gałczyńskiego 2a
MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Myślenice (małopolskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Sortowanie odzieży pod względem asortymentu, sprawdzanieczystosci i całości odzieży.
RUMPIX S.C. Paweł Cimachowicz, Tomasz Stefanik - 2018-04-05 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Transport towarów, dbałość o sprzęt, kontakt z firmą 58 533-90-15
Trans Polonia - 2016-08-25 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie klientów, nadzór
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie spraw kadrowo - płacowych oraz dokumentacji w tym zakresie;- obsługa sekretariatu firmy oraz korespondencji;- przygotowywanie ofert oraz zapytań ofertowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska. Koordynacja i zarządzanie pracą ludzi.
TAP Uliana Szczetenko - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)