SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół nr 12 im. Olimpijczyków Polskich
zrozumieć tekst zrozumieć człowieka
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek,- Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,- Ewidencjonowanie i znakowanie stanu inwentarza i wyposażenia budynku szkoły,- Prowadzenie archiwum zakładowego,- Przekazywanie dokumentacji i pism związanych z działalnością szkoły do Wydziału Oświaty, Urzędu Dzielnicy, DBFO i in. - Przestrzeganie obowiązków pracownika samorządowego
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół nr 12 im. Olimpijczyków Polskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siennicka 15, 04-395 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek,- Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,- Ewidencjonowanie i znakowanie stanu inwentarza i wyposażenia budynku szkoły,- Prowadzenie archiwum zakładowego,- Przekazywanie dokumentacji i pism związanych z działalnością szkoły do Wydziału Oświaty, Urzędu Dzielnicy, DBFO i in. - Przestrzeganie obowiązków pracownika samorządowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie z zakresu spraw administracyjnych, znajomość obsługi urządzeń biurowych, bardzo dobra obsługa komputera (znajomość Worda i Excela, Internet, poczta elektroniczna), co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki:- Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek,- Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych,- Ewidencjonowanie i znakowanie stanu inwentarza i wyposażenia budynku szkoły,- Prowadzenie archiwum zakładowego,- Przekazywanie dokumentacji i pism związanych z działalnością szkoły do Wydziału Oświaty, Urzędu Dzielnicy, DBFO i in. - Przestrzeganie obowiązków pracownika samorządowego.[Zgłoszenia: zs12 (at) edu.um.warszawa.pl, 22 277 14 16 lub osobiście]
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół nr 12 im. Olimpijczyków Polskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Siennicka 15, 04-395 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Siennicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.07.2019
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f16f8e5ff6522e4e65779294749d194
Podobne oferty pracy
obsługa fotobudki, wideobudki, obróbka graficzna zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Żuromin (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
sprzedaż internetowa towaru, robienie zdjęć, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obowiązki związane z kadrami i płacami, sprawami ubezpieczeń społecznych pracowników oraz osób prowadzących działalność goispodarczą
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-04-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc w zakładaniu doświadczeńrejestracyjnychi poglądowych w zakresie rejestracji środków ochrony roślin.Działania monitoringowe i kontrolne założonych doświadczeń.Systematyczne zdobywanie wiedzypraktycznej i merytorycznejw zakresie chorób, szkodników i chwastów upraw roliniczych, sadowniczych i warzywniczych.Sporządzanie raportów według określonych procedur.
SynTech Research Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Bramki (mazowieckie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
kontrola zgodności z obowiązującymi normami i certyfikacja produkcji
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-10-17 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród uczestników projektu.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie Punktu Info - ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- praca w centrum Bydgoszczy- elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków według receptur dla dzieci szkolnych i przedszkolnych, uczestniczenie w planowaniu jadłospisów, pobieranie produktów spożywczych z magazynu, właściwe porcjowanie posiłków zgodnie z normami żywienia, zgodność kaloryczna przygotowywanych posiłków, przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno - sanitarnych, dbanie o najwyższą jakość i smak posiłków i wydawanie ich o wyznaczonych godzinach, przygotowywanie i przechowywanie próbek pokarmowych zgodnie z zaleceniami stacji sanitarno - epidemiologicznej, przestrzeganie właściwego podziału pracy w kuchni.
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kmiecinie - 2017-05-05 - Kmiecin (pomorskie)
Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn w zakładzie kamieniarskim
Zakład Produkcyjno-Handlowy Popielec - 2019-02-15 - Płoskie (lubelskie)
obsługa kadry personelu gruzińskiego, rekrutacja pracowników i identyfikowanie wymogów i ograniczeń rynku pracy, uredulowań prawnych, adaptacja pracowników na poszczególne stanowiska pracy, współpraca z zarządem spółki
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie porządku na terenie ośrodka; praca zgodnie z obowiązującymi procedurami sanitarno-epidemiologicznymi
MEDI-system Sp. z o.o - 2018-01-12 - Bielawa (mazowieckie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, korespondencja z klientami, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Olkusz (małopolskie)
pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyj ęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie skarg pacjentów, współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lu faktycznym pacjentów, prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze swiadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital oraz zapewnienie dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze sttystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-04-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)