SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Polkowice oferta pracy Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2019-04-25
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła znajomość programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC komputera - podstawy obsługi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów księgowych w tym podatku VAT[Umiejętność 1] : komunikatywność, uprzejmość, kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie, punktualność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac1c44a795fc30d2120cbd2acc96be6d
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert dla klientów z doradcą sporządzanie umów, aneksów, prawnych form zabezpieczeń, uruchamianie transz aplikacje w formie CV proszę kierować na adres rekrutacja (at) bankbps.pl
BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI SA Oddział w Zgorzelcu - 2016-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie sponsorów, poszukiwanie źródeł finansowania (dotacjeunijne, rządowe etc.), kontakt z kontrahentami, przedstawianie ofertypracodawcy, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
SAMODZIELNE POSZUKIWANIE I SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY, KIEROWANIE ICH DO PRACODAWCY- UŻYTKOWNIKA, KONTAKT Z AGENCJAMI ZE WSCHODU I KLIENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I ANGIELSKIEGO, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-12:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)
Obsługa maszyn CNC; realizacja planów produkcyjnych; przestrzeganie i kontrola ogólnych norm jakościowych i wydajnościowych; pakowanie produktów zgodnie z instrukcją pakowania.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie relacji biznesowych, rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Czarny Las (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów z rynku zagranicznego (Rosja, Ukraina).Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
•obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych,•podejmowanie działań w celu zwiększenia ilości sprzedawanych części,•pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, •informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7-15.
MMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Słupsk (pomorskie)
Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, nadzorowanie płatności
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa produkcji chleba
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami, w tym zagranicznymi, analiza rynku
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
- Zarządzenie Nr 10/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-8/17, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu - ul. Orzegowska 20 A, 41-907 Bytom.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Bytom (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, wykładanie towaru, obsługa klienta, utrzymanie czystości w miejscu pracy
ASK FOR JACK Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Jaworzno (śląskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientem indwidualnym. Dbanie o dobry wizerunek firmy
WINGSTORE Zofia Kiebała - 2017-04-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
aktywne uczestnictwo w prowadzeniu testowych kampanii sprzedażowych w języku bułgarskim, dbanie o prawidłowe relacje z klientami i dobry wizerunek firmy, opracowywanie nowych technik sprzedaży, czynny udział w tworzeniu treści komunikacji z klientem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. administracji.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Banino (pomorskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
ZOLTA Maciej Żółty - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)