SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Polkowice oferta pracy Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: 1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.

Data publikacji: 2019-04-25

Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)

Pracodawca: Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła znajomość programu EXCEL

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC komputera - podstawy obsługi

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów księgowych w tym podatku VAT[Umiejętność 1] : komunikatywność, uprzejmość, kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie, punktualność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 25.04.2019

Oferta pracy ważna do: 17.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac1c44a795fc30d2120cbd2acc96be6d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZWOJU BIZNESU - 2 500 - 3 500 PLN

przygotowywanie ofert dla klientów z doradcą sporządzanie umów, aneksów, prawnych form zabezpieczeń, uruchamianie transz aplikacje w formie CV proszę kierować na adres rekrutacja (at) bankbps.pl
BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI SA Oddział w Zgorzelcu - 2016-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie sponsorów, poszukiwanie źródeł finansowania (dotacjeunijne, rządowe etc.), kontakt z kontrahentami, przedstawianie ofertypracodawcy, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-04-25 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 300 PLN

SAMODZIELNE POSZUKIWANIE I SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY, KIEROWANIE ICH DO PRACODAWCY- UŻYTKOWNIKA, KONTAKT Z AGENCJAMI ZE WSCHODU I KLIENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I ANGIELSKIEGO, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-12:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SZWEDZKIM - WARSZAWA LUB ZDALNA - od 7 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CALL CENTER - od 2 000 PLN

Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI/OPERATOR - od 2 800 PLN

Obsługa maszyn CNC; realizacja planów produkcyjnych; przestrzeganie i kontrola ogólnych norm jakościowych i wydajnościowych; pakowanie produktów zgodnie z instrukcją pakowania.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BADANIA RYNKU CHIŃSKIEGO - od 2 000 PLN

pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie relacji biznesowych, rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Czarny Las (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Pozyskiwanie klientów z rynku zagranicznego (Rosja, Ukraina).Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI - od 4 000 PLN

•obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych,•podejmowanie działań w celu zwiększenia ilości sprzedawanych części,•pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, •informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7-15.
MMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA ODSZKODOWAWCZY - 3 200 - 6 000 PLN

Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 1 950 PLN

Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

utrzymywanie kontaktu z klientami, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, nadzorowanie płatności
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)

PIEKARZ - od 1 850 PLN

obsługa produkcji chleba
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

kontakt z klientami, w tym zagranicznymi, analiza rynku
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA (1/2 ETATU) [O.KDR. 110-1102-8/17] - od 1 500 PLN

- Zarządzenie Nr 10/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-8/17, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu - ul. Orzegowska 20 A, 41-907 Bytom.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Bytom (śląskie)

Specjalista ds. reklamacji - -

Media Expert terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi
Media Expert - 2017-01-17 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (NR REF. SP/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

przyjmowanie, wykładanie towaru, obsługa klienta, utrzymanie czystości w miejscu pracy
ASK FOR JACK Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - od 1 000 PLN

1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

kontakt telefoniczny i mailowy z klientem indwidualnym. Dbanie o dobry wizerunek firmy
WINGSTORE Zofia Kiebała - 2017-04-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA WSPARCIA DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 3 480 PLN

- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KAMPANII SPRZEDAŻOWYCH Z JĘZYKIEM BUŁGARSKIM (NR REF. SP/BG/2019) K/M - od 5 000 PLN

aktywne uczestnictwo w prowadzeniu testowych kampanii sprzedażowych w języku bułgarskim, dbanie o prawidłowe relacje z klientami i dobry wizerunek firmy, opracowywanie nowych technik sprzedaży, czynny udział w tworzeniu treści komunikacji z klientem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 2 500 - 3 500 PLN

Specjalista ds. administracji.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Banino (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - do 2 000 PLN

Specjalista sprzedaży internetowej
ZOLTA Maciej Żółty - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat