SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W Rzesz贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W
Wynagrodzenie: 1聽057,6 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wyszukiwanie odpowiednich pracownik贸w, docieranie bezpo艣rednio do poszukiwanych kandydat贸w, weryfikacja nades艂anych aplikacji.
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Rzesz贸w (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Rzesz贸w, powiat: m. Rzesz贸w, woj: podkarpackieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
wyszukiwanie odpowiednich pracownik贸w, docieranie bezpo艣rednio do poszukiwanych kandydat贸w, weryfikacja nades艂anych aplikacji.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽057,6 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Rzesz贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Rzesz贸w
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2020
Data zako艅czenia pracy: 31.01.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5170360668
danePracodawcy_regon: 18090873100000
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁a艅cucie
Adres pracodawcy:
Pi艂sudskiego 9, 37-100 艁a艅cut, powiat: 艂a艅cucki, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sta偶 skierowany dla os贸b zarejestrowanych w Powiatowym Urz臋dzie Pracy w 艁a艅cucie jako osoby bezrobotne.Kontakt z pracodawc膮:EST-POLSKA Sp. z o.o.35-005 Rzesz贸w, Pl. Kili艅skiego 2Osoba do kontaktu: Rafa艂 DubielTel.: 511 776 946
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: 艂a艅cucki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1810
Gmina pracodawcy: 艁a艅cut
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艁a艅cut
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974529
Ulica pracodawcy: Pi艂sudskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁a艅cucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a303d0431334ea473b5d30a43d2213fe
Podobne oferty pracy
Wystawianie fakturPrzygotowywanie i kompletowanie dokumentacji ksi臋gowejNadz贸r nad przep艂ywami pieni臋偶nymi (przelewy, p艂atno艣ci)Kontrola prawid艂owo艣ci transakcji finansowych i rozlicze艅
BetoPro Pawe艂 Kaczor, Jacek Ku艣 S.C. - 2019-09-23 - 艁owicz (艂贸dzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Wysy艂anie ofert handlowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warka (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 16 w GDA艃SKU - 2018-03-12 - Gda艅sk (pomorskie)
dokonanie analizy sprzeda偶owej; zrealizowanie zam贸wie艅 i przygotowanie produkt贸w do wysy艂ki; wstawienie opisanych produkt贸w do oferty sklepu i wdro偶enie rozwi膮za艅 zwi臋kszaj膮cych efektywno艣膰 sprzeda偶y online; opracowanie i wdro偶enie strategii dzia艂u e-commerce w ramach pracy z produktami znajduj膮cymi si臋 w portfolio firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wykszta艂cenie wy偶sze, prawo jazdy kat B, mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych, komunikatywno艣膰, zarz膮dzanie czasem pracy, umiej臋tno艣ci negocjacyjne.Zakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie klient贸w na produkty firmy, obs艂uga klient贸w pod k膮tem sprzeda偶y
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Ko藕min Wielkopolski (wielkopolskie)
Obs艂uga klient贸w, sprzeda偶 towar贸w i us艂ug oferowanych przez salon, obs艂uga proces贸w magazynowych (za艂adunek, roz艂adunek, kompletowanie wysy艂ek), utrzymanie porz膮dku w magazynie oraz na sklepie i w jego otoczeniu, rozwo偶enie towaru do klient贸w i oddzia艂贸w.Miejsce pracy: Bochnia lub Brzesko
Tomasz G贸rka Firma Handlowo - Us艂ugowa BEATUS - 2018-10-18 - Brzesko (ma艂opolskie)
Obs艂uga klient贸w; przyjmowanie got贸wkowych i bezgot贸wkowych wp艂at ubezpiecze艅; realizacja plan贸w sprzeda偶owych; utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za:- przygotowanie strategii marketingowych w zakresie sprzeda偶y maszyn i urz膮dze艅 produkowanych na potrzeby indywidualnych projekt贸w inwestycyjnych w oparciu o dotychczasowy dorobek firmy (25 lat do艣wiadczenia, zaplecze techniczno-wykonawcze) uwzgl臋dniaj膮cych zmieniaj膮c膮 si臋 sytuacj臋 gospodarcz膮 na poszczeg贸lnych rynkach- samodzielne prowadzenie akcji akwizycyjnych i dzia艂a艅 marketingowych dla pozyskiwania nowych Klient贸w na rynku polskim i zagranic膮- przygotowywanie i realizacj臋 zada艅 marketingowych wspieraj膮cych dzia艂ania zespo艂u handlowego i technicznego- wsparcie handlowo-organizacyjne in偶ynier贸w projekt贸w
Polcasting Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie z d艂u偶nikami dobrowolnej sp艂aty, monitorowanie bazy d艂u偶nik贸w, kierowanie wezwa艅 do zap艂aty, sporz膮dzanie dokumentacji i bie偶膮ce raportowanie prowadzonych czynno艣ci, rozliczanie pracy kierowc贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
sporz膮dzanie list p艂ac, deklaracji ZUS, informacji PFRON, ewidencja i kontrola czasu pracy, urlop贸w, przygotowanie dokumentacji zwiazanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownik贸w i zleceniobiorc贸w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
obr贸bka element贸w z drewna na szlifierce i strugarce czterostronnej
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Pabianice (艂贸dzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
analizowanie rysunk贸w i plan贸w rob贸t tynkarskich wykonywanie tynk贸w
Access International Work 艁ukasz Bondyra - 2017-02-14 - Broniewo (kujawsko-pomorskie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PE艁NEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o prac臋 na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅, w tym: 1) wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zam贸wienia publicznego zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, w oparciu o warto艣膰 szacunkow膮 podan膮 przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, 3) wsp贸艂praca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletno艣ci dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodno艣ci z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, 5) przygotowywanie projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja z艂o偶onych ofert; 2) wsp贸艂praca z komisj膮 przetargow膮 w zakresie przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych wraz z obs艂ug膮 kancelaryjn膮 komisji przetargowej; 3) wsp贸艂praca z podmiotem 艣wiadcz膮cym us艂ug臋 wyst臋powania w charakterze bieg艂ego ds. ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego post臋powania przetargowego i we wsp贸艂pracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projekt贸w um贸w zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodno艣ci wniesionego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy oraz wp艂aty wadium. b) projekt贸w aneks贸w zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnion膮 propozycj臋 stron dotycz膮c膮 zmiany warunk贸w realizacji zam贸wienia; c) projekt贸w um贸w wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorz膮du Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, w tym na zakup no艣nik贸w energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zam贸wie艅 publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy oraz wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania plan贸w przetarg贸w oraz szacowania zam贸wie艅 to偶samych, 7) dokonywanie zam贸wie艅 z wolnej r臋ki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Us艂ug Wsp贸lnych b膮d藕 Kierownik贸w Dzia艂贸w, 8) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 z post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie wynikaj膮cym z obowi膮zuj膮cych przepis贸w i bie偶膮cych potrzeb Centrum i jednostek obs艂ugiwanych; 9) prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zam贸wie艅, w stosunku do kt贸rych ustawy o zam贸wieniach publicznych nie stosuje si臋; 11) nadz贸r nad post臋powaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie zapytania o cen臋 i z wolnej r臋ki oraz post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 zwolnionych z obowi膮zku stosowania ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; 12) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadi贸w; 13) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bie偶膮co regulamin贸w udzielania zam贸wie艅 publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz w przypadku projekt贸w unijnych wytycznymi programowymi, 17) wsp贸艂praca przy realizacji projekt贸w unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych stanowiska pracy; 19) bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innych zwi膮zanych z wykonywanymi obowi膮zkami s艂u偶bowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepis贸w dla pracownik贸w merytorycznie odpowiedzialnych za realizacj臋 zam贸wienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedzia艂ek pi膮tek 7:30 15:30.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
Bie偶膮ca obs艂uga zagranicznych kontrahent贸w; udzia艂 w przygotowywaniu zapyta艅 ofertowych; planowanie, obs艂uga i koordynacja dostaw surowc贸w; prowadzenie rejestracji dostaw; wsp贸艂praca z magazynem oraz kontrola stan贸w magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokument贸w oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raport贸w oraz zestawie艅.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gda艅sk (pomorskie)
sprzeda偶 bezpo艣rednia,internetowa,pozyskiwanie klient贸w,prezentacje u klienta, negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Aleksandr贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
1. Zapoznanie si臋 z organizacj膮, struktur膮 i podzia艂em kompetencji w urzedzie, 2. Sczeg贸艂owe zapoznanie si臋 z zakresem zada艅, kompetencji oraz dokumentacj膮 wytwarzan膮 w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomo艣ci, 3. Zapoznanie si臋 z aktami prawnymi niezb臋dnymi w pracy Wydzia艂u, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZ膭D WOJEW脫DZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
- Opracowywanie rocznych harmonogram贸w remont贸w, przegl膮d贸w technicznych maszyn i urz膮dze艅- Przygotowanie, koordynacja, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zada艅 inwestycyjnych i remontowych oraz us艂ug utrzymania technicznego maszyn, urz膮dze艅 i infrastruktury technicznej,- Wsparcie w przygotowywanie wieloletnich i rocznych plan贸w rzeczowo-finansowych w zakresie inwestycji i remont贸w maszyn i urz膮dze艅 i infrastruktury technicznej, ich analiza i opiniowanie,- Planowanie, nadz贸r i koordynacja wsp贸艂pracy z firmami zewn臋trznymi w zakresie wykonywania prac remontowych i utrzymania ruchu maszyn, urz膮dze艅 i infrastruktury technicznej,- Prowadzenie dokumentacji technicznej, ewidencji zlece艅, dokumentacji zwi膮zanej z inwestycjami, remontami, przegl膮dami i naprawami, bie偶膮cej analizy stanu technicznego maszyn, urz膮dze艅 i infrastruktury techniczne,- Raportowanie bie偶膮cego stanu technicznego maszyn, urz膮dze艅 i infrastruktury technicznej- Prowadzenie harmonogram贸w, dokumentacji i udzia艂 w przeprowadzaniu bada艅, urz膮dze艅 obj臋tych dozorem Urz臋du Dozoru Technicznego, Transportowego Dozoru Technicznego,- Zapewnienie ci膮g艂o艣ci produkcji poprzez nadz贸r i rozwi膮zywaniem bie偶膮cych problem贸w zwi膮zanych z utrzymaniem w ruchu maszyn, urz膮dze艅 i infrastruktury techniczne.
INOFAMA SA - 2020-10-22 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
mile widziane do艣wiadczenie w pracy w firmie produkcyjnejdo艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomo艣膰 programu SUBIEKT GTrzetelno艣膰 i uczciwo艣膰dobra organizacja czasu pracyumiej臋tno艣膰 pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny)wykszta艂cenie min. 艣rednie (mile widziane ekonomiczne)prawo jazdy kat. BZakres obowi膮zk贸w:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zam贸wie艅 na produkcj臋, wypisanie dok. WZ w celu poboru surowc贸w, przyj臋cie towar贸w na podstawie faktur;, wypisywanie faktur do klient贸w2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysy艂ek itp.)3) rozliczenia kart pracy oraz akord贸w os贸b produkcyjnych4) koordynowanie stan贸w magazynowych karton贸w u偶ywanych do bie偶膮cej produkcji, kontakt z dostawc膮5) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projekt贸w w programie Excel, organizacyjne prace biurowe.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2019-09-05 - Wysocko Ma艂e (wielkopolskie)
Nadz贸r nad prawid艂owycm i terminowym przep艂ywem informacji oraz dokumentow, ob艣艂uga sekretariatu: organizacja spotka艅, obs艂uga korespondencji, po艂膮cze艅 telefonicznych itp. bie偶膮ce wsparcie administracyjno-organizacyjne r贸偶nych dzia艂贸w sp贸艂ki, wsp贸艂praca z dostawcami us艂ug dla biura (sp. kurierski, wyposa偶enia itp.) dbanie o w艂a艣ciwy wizerunek firmy oraz estetyk臋 i porz膮dek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
workowanie w臋gla
PTSB "TRANSBUD-E艁K" SP. Z O.O. - 2020-06-29 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga klient贸w (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na ni膮 wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace og贸lneadministracyjne i biurowe inne zwi膮zane ze specyfik膮 firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-16 - Opole (opolskie)
Serwis urz膮dze艅 medycznych
" MODER ELECTRO " Andrzej Domino - 2017-06-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Grodk贸w (opolskie)
Zadania zawodowe: zarz膮dzanie i rozwijanie wewn臋trznej rezerwy pracownik贸w zgodnie z firmowymi standardami, wsp贸艂praca z IT academy w zakresie planowych potrzeb szkoleniowych dla pracownik贸w, koordynacja programu praktyk, uczestniczenie w spotkaniach dot. rozwoju strategii rozwoju poszczeg贸lnych projekt贸w, wsparcie rekrutacyjne dla zespo艂u rekrutacyjnego .
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Identyfikowanie wymog贸w, ogranicze艅 i przes艂anek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniaj膮cego, rynku pracy, uregulowa艅 prawnych, kana艂贸w informacjiitp
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Realizaowanie plan贸w sprzeda偶y, aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, planowanie i organizowanie zlece艅, nadz贸r nad prowadzeniem dokumentacji, obs艂uga klienta detalicznego.
Przedsi臋biorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2019-05-08 - Linowiec (pomorskie)