SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy Dreman sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Dreman sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Reymonta 29, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Rekrutacja i selekcja pracowników
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność : kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej, planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku, wymagane doświadczenie 1 miesiąc na tym stanowisku, biegła znajomość języka ukraińskiego, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Dreman sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Władysława Reymonta 29, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Władysława Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 29
danePracodawcy_nrKraz: 12552
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 18.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ab33830382de8deaec34b576bc60688
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów, wydawanie świadectw pracy, naliczanie płac, pomoc w wysyłaniu przelewów, księgowanie, dekretowanie, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, itp.
PRES-CON Spółka z o.o. - 2017-10-11 - Kozielice (zachodniopomorskie)
- Opracowywanie zamówień i analiza warunków handlowych. Przestrzeganie procedur obiegu dokumentów, kart akceptacji itp. Nadzór nad prawidłowością zakupów zgodnie z polityką spółki i obowiązującymi procedurami. Uzgodnienia warunków handlowych, ich analiza merytoryczna, ocena ryzyka, proponowanie adekwatnych rozwiązań. Negocjacje handlowe. Raportowanie wykonywanych czynności- Godziny pracy: 7:00-15:00.
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-17 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
praca przy produkcji mebli
PPHU Meble Wrzosowa Andrzej Woźniakowski - 2020-08-25 - Mstów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
zakładanie doświadczeń polowych, wykonywanie zabiegów agrotechniczych, sporządzenie raportów ewg określonych procedur, działania monitoringowe i kontrolne założonych doświadczeń
SYNTECH RESEARCH POLAND Sp. Z O.O - 2020-01-09 - Jabłowo Pałuckie (kujawsko-pomorskie)
pranie wykładzin, mycie okien, elewacji, odśnieżanie , doczyszczanie obiektów po budowie, remoncie, usuwanie graffiti itp.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
SCO-PAK S.A - 2016-07-12 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, wykonywanie ofert handlowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2018-10-15 - Opole (opolskie)
Naliczanie płac, fakturowanie usług, ewidencja i rozliczenia VAT, obsł. programu płatnik- ZUS, ubezp. pracowników, sporządzanie pism.Praca w Gościnie w godz. 7-15.
Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie - 2018-11-30 - Gościno (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal Sp z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy pracowników w systemie równoważnym, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS oraz raportowanie na potrzeby Zarządu, wsparcie w rekrutacji pracowników, kontrola nad poprawnością prowadzenia dokumentacji kontroli wewnętrznej BHP
TOSKANIA Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa programów, kontakt z klientami
"KRESKA LOGISTIC" Sp. z o.o. - 2019-12-19 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umowy z pracownikiem, naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PŁATNIK
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2018-02-28 - Kwidzyn (pomorskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, prowadzenie spraw reklamacyjnych, profesjonalna obsługa klienta, budowanie długotrwałych relacji, prace administracyjno-biurowe
KTK POLSKA Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Szadek (łódzkie)
Import/export, prowadzenie biura, testowanie urządzeń elektronicznych, prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. [Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 15.03. 2017 - 14.03.2018
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
rozmowy handlowe, profesjonalne przygotowanie i prezentacja ofert, wyjazdy do klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Ćwiklice (śląskie)
Wykształcenie; wyższe kierunkowe specjalność gospodarka wodna; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość ustaw prawo budowl. ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dot. powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i zagranicznych dla finansowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej w regionach wodnych, planownych do realizacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; całość ogłoszenia dostępna na stronie internetowej http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
tworzenie biznes planów, wniosków o dofinansowanie, strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji i prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)