SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKOW Gdańsk oferta pracy Job Office sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKOW
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników, dobór personelu, selekcja
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Job Office sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZAFARNIA 11/F8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja pracowników, dobór personelu, selekcja
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKOW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: F8
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2020
Data zakończenia pracy: 19.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Job Office sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5833196805
danePracodawcy_regon: 363873505
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
SZAFARNIA 11/F8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: SZAFARNIA
Numer budynku pracodawcy: 11
danePracodawcy_nrLokalu: F8
danePracodawcy_nrKraz: 15165
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2020
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?708be3323e33db53b9ed1655c2deda3f
Podobne oferty pracy
Podstawowy zakres obowiązków:-prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym również zamówień o wartościach określonych w art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,- wspieranie kierownika administracyjno - technicznego w zarządzaniu budynkiem w tym prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących obiektu Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury- administrowanie zasobami materialnymi WCK, - współpraca z właścicielem budynku Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej – Gminą Miasta Wejherowa
Wejherowskie Centrum Kultury - 2020-03-02 - Wejherowo (pomorskie)
Zatrudnienie w Projekcie dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. Wsparcie w kryzysie Gorlicki Ośrodek Interwencji KryzysowejPrzyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK oraz udzielanie wsparcia w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej. Szczegółowy zakres zadań dostępny jest na stronie internetowej w treści ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko www.pcpr.gorlice.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach - 2020-07-10 - Gorlice (małopolskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, fakturowanie.
Diversa sp. z o. o. sp. k. - 2018-11-08 - Prudnik (opolskie)
Praca biurowa. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
AITL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WARSZAWIE - 2019-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
organizowanie robót zgodnie z dokumentacją, tapetowanie, przygotowanie podłoża ścian i stropów pod tapetowanie, organizowanie stanowiska pracy, rozliczanie robót tapeciarskich w tym dokonywanie pomiarów wytapetowanej powierzchni, wykonywanie prostych robót tynkarskich, wykonywanie nowoczesnych technik wykończenia.
JAN MRUGACZ Remonty i Wykończenia. Profesjonalnie. - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
Murowanie, przygotowanie do murowania.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Radostów Górny (dolnośląskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta (sprzedaż i fachowe doradztwo poprzedzone szkoleniami). Obsługa systemu sprzedaży ratalnej. Uzupełnianie asortymentu poprzez systemy zamówień towaru. Dbanie o ekspozycje i uzupełnianie jej. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Brzesko (małopolskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów; organizacja transportu; przygotowywanie dokumentacji handlowej; współpraca z ramach Działu Handlowego i z Działem Produkcji; obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Skawina (małopolskie)
Naprawa zawieszenia hamulców. Bieżące naprawy silnika. Wymiana opon. Naprawa układów wydechowych oraz kierowniczych.
Warsztat Mechaniki Pojazdowej Antoni Sobczyk - 2018-12-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie - znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows), znajomość podstawowych zagadnień z zakresu protokołów sieciowych, znajomość podstawowych zagadnień z zakresu protokołów sieciowych, znajomość podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania sieciami LAN/MAN/WAN/WLAN, znajomość jęz. angielskiego w stopniu pozwalającym na analizę dokumentacji technicznej; dodatkowym atutem będzie; doś. obejmujące obsługę i utrzymanie urządzeń sieciowych; zakres obowiązków: nadzór nad prawidłową pracą urządzeń LAN/MAN/WAN/WLAN, nadzór nad prawidłowa pracą systemów serwerowych oraz aplikacji sieciowych, nadzór warunków środowiskowych w węzłach sieci i serwerowych, weryfikacja poprawności wykonywania procesów backupu nadzorowanych urządzeń, bieżące utrzymanie oraz dbałość o spójność dok. wew., przyg. raportów, nadzór nad poziomem jakości świadczonych usług współpraca z zespołem Administratorów, wsparcie użytkowników końcowych, przyjmowanie zgłoszeń od klientów wew. i zew.; miejsce pracy: Gliwice
ŚLĄSKA SIEĆ METROPOLITALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Gliwice (śląskie)
nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Klucze (małopolskie)
obsługa klientów francuskojęzycznych, opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg zleceń przełożonego, stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg ustaleń z przełożonym. Miejsce pracy: ul. Wolbromska 18 m. 1B, 53-148 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata , praca w godzinach od 9-17. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
SZKOLENIE KONI POLO; WSPÓŁPRACA Z TRENEREM KONI POLO; PRZYGOTOWAIE KONI DO UDZIAŁU W TURNIEJACH POLO; OPIEKA I PIELĘGNACJA KONI POLO
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia: energetyczne (G-2), gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
- zarządzanie dostępem do systemów informatycznych- analizowanie stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych w KMP Żory- udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego- administrowanie lokalane systemem rejestracji radiowej i telefonicznej
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-09-26 - Żory (śląskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepisami prawa pracy i stosowanie ich w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
Burza mózgów i opracowywanie pomysłów na kreatywne kampanie marketingowe. Pomoc w wychodzących lub przychodzących działaniach marketingowych poprzez wykazanie się wiedzą specjalistyczną. Podejmij indywidualne zadania planu marketingowego zgodnie z przypisanymi zadaniami
SAMRA BROTHERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie listy płac, wypisywanie zaświadczeń tj. świadectw pracy, zaświadczeń do ZUS, zgłoszeń do ZUS
Biuro Doradztwa i Usług "HERA" Sp. z o.o. - 2020-02-19 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie obrotu gotówkowego, pozyskiwanie klientów (sprzedaż produktów bankowych), doradztwo w zakresie obsługi produktów bankowych. Umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Zatrudnienie od listopada. Praca na dwie zmiany od 8.45 do 16.45 oraz od 9.15 do 17.15. Rekrutacja elektroniczna: agata.cieplak-pilc (at) pekao.com.pl
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-05 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, dokumentacji zasiłkowej itp.
SILVER S. C. A. i J. Biały - 2016-02-03 - Przeworsk (podkarpackie)
Brak danych
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2015-12-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
-
PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C - 2016-05-24 - Kościerzyna (pomorskie)