SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 4 839,28 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 839,28 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 839,28 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f688912e55d8ce212a463f03978e74d4
Podobne oferty pracy
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista do spraw reklamy; staż w godz. 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-dozorowanie obiektu,-wspóraca z koordynatorami obiektu-obchody
NEXT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
sprzątanie mieszkań w obiektach/mieszkaniach wynajmowanych w trybie hotelowym/noclegowo-turystycznym
HOME RENT Krzysztof Jaroń - 2018-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja procesu zakupów prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie zakupów bezpośrenio od dostawcy.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jarosław (podkarpackie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-07-08 - Marki (mazowieckie)
realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: https://www.katowice.so.gov.pl/konkurs-o-sygn-110-1102-62020-na-trzy-stanowiska-specjalisty-w-zakresie-psychologii-w-i-opiniodawczym-zespole-sadowych-specjalistow-w-sadzie-okregowym-w-katowicach-z-siedziba-w-katowicach,new,mg,168.html,617Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Katowicach - Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-02-06 - Katowice (śląskie)
redagowanie pism kontakt z klientemgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
f
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- przeglądy BHP u klinetów firmy- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych- prowadzenie dokumentacji BHP
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2020-01-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 67/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja i ewidencja dowodów księgowych według obowiązujących w NFZ zasad rachunkowości,2. sporządzanie dokumentów zastępczych (PK) i ich ewidencja,3. sporządzanie not odsetkowych i ich ewidencja,4. wystawianie poleceń przelewów bankowych i ich kontrola,5. terminowe regulowanie zobowiązań,6. windykacja należności,7. bieżąca analiza sald i obrotów kont,8. przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 3600 do 3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie : średnie lub wyższe (preferowane wyższe ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1373 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r., poz. 351),3. umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym pakietu MS Office),4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analityczne
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-08-14 - Katowice (śląskie)
obsługa postępowań regulowanych ustawą prawo zamówień publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracowników sprzedaży, prowadzenie korespondencji z zamawiającym w trakcie postępowania jak również po udzieleniu zamówienia, bieżąca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)
kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż wycieczek w ramach działalności agencyjnej, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, przygotowywanie umów i innych dokumentów związanych z wyjazdem, obsługa telefonicznych i mailowych zapytań
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Piła (wielkopolskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS; sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej; zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-naliczanie wynagrodzeń-prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej-sporządzanie deklaracji ZUS,GUS,US-rozliczanie z PERFON-wystawianie dokumentów RP-7,Z-3,NP-7
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-08-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie lub wyższe; podstawowa znajomość języka angielskiego; obsługa komputera i pakietu Office; zakres obowiązków: kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie podwykonawców, prowadzenie i aktualizacja rejestru klientów, przygotowanie szkoleń i kursów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy), globalnego planu sprzedaży (Azja/Indie/Europa/Afryka/ Ameryka Południowa/ Ameryka Północna) przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rynku sprzedaży, marketingu, finansów.Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby prognozowania popytu.Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości.Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażych.Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (Sprzedaż, Marketing, Finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażych na kolejne 18 miesięcy.Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
WYMAGANIA:- kompleksowa obsługa klienta- umiejętność organizacji pracy- znajomość branży turystycznej - znajomość komputera i systemów rezerwacyjnych- dobre umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista- samodzielność i odpowiedzialność - dyspozycyjność- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, język niemiecki mile widziany.OFERUJEMY:- umowę o pracę w stabilnej firmie- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne- miłą atmosferę w pracy w zgranym zespole- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wyjazdach study tour.
"MEDTUR" Biuro Informacji Turystycznej - 2019-12-20 - Racibórz (śląskie)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, inne absencje); przygotowywanie informacji do ZUS o nowo zatrudnionych i zwolnionych pracownikach, zmianach danych pracowników; prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy; sporządzanie umów o pracę i aneksów, świadectw pracy oraz innej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa pracy
"FIDELTRONIK POLAND" SP.ZOO - 2016-02-11 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktu z Klientem
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2020-04-28 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
1.Nadzór i czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Komendzie OHP oraz w jednostkach podległych.2.Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach informatycznych.3.Czuwanie nad bezpieczeństwem systemu informatycznego.4.Dbanie o odpowiednią ochronę przed utratą danych zapisanych w poszczególnych jednostkach.5.Instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego oraz bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego.6.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiej WK OHP.7.Okresowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych nad programami (archiwizacja, kompresacja, tworzenie katalogów, kopiowanie, uruchomienie programów antywirusowych itp.).8.Okresowe testowanie jakości nośników informacji (dyski twarde, dyskietki) za pomocą programów narzędziowych. 9.Konfigurowanie systemu komputerowego PC zgodnie z zainstalowanymi urządzeniami i ich uruchamianie.10.Okresowe testowanie za pomocą odpowiednio dobranych programów narzędziowych wszystkich urządzeń systemu komputerowego. 11. Obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego (drukarki, plotery, skanery itp.).12. Usuwanie uszkodzeń powstających w obszarach logicznych dysków systemowych w skutek działania wirusów lub niewłaściwej eksploatacji.13.Usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów.14.Prowadzenie konserwacji programów systemowych i aplikacyjnych.15.Prowadzenie okresowych testowań wszystkich podzespołów systemu komputerowego PC.16.Przeprowadzanie okresowych przeglądów programów systemowych i aplikacyjnych na obecność wirusów komputerowych, instalowanie i uruchamianie programów aplikacyjnych.17.Nadzór nad bieżącą eksploatacją sprzętu komputerowego, wdrażanie nowych programów.18.Szkolenie i pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu komputerowego.19.Sprawowanie nadzoru technicznego dotyczącego prowadzenia witryny internetowej.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-11-26 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa kadrowo- płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców. - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac - Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczeniem wynagrodzeń ZUS, US, PEFRON. - Prowadzenie akt osobowych, w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich - Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań GUS - Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie) - Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-10 - Bełchatów (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Ryczywół (wielkopolskie)