SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa programów: EXCEL, WORD, POWER POINT- obsługa cudzoziemca- komunikacja w języku rosyjskim i ukraińskim z klientami- praktyczne wykorzystanie prawa pracy- praktyczne wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- obsługa maszyny wielofunkcyjnej KONICA MINOLTA
Data publikacji: 2020-07-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa programów: EXCEL, WORD, POWER POINT- obsługa cudzoziemca- komunikacja w języku rosyjskim i ukraińskim z klientami- praktyczne wykorzystanie prawa pracy- praktyczne wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- obsługa maszyny wielofunkcyjnej KONICA MINOLTA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomości: EXCEL, WORD, POWER POINT- umiejętność obsługi maszyny wielofunkcyjnej KONICA MINOLTA- znajomość języka ukraińskiego - poziom B2 - w mowie i w piśmie- znajomość języka rosyjskiego - poziom B2 - w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7251918414
danePracodawcy_regon: 100176546
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 04.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eea0918b4e2cfcf34b2ea13a2a3c9112
Podobne oferty pracy
obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentów sprzedażowych, praca w delegacji, tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych, prowadzenie sekretariatu. Godziny pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz z aktualną klauzulą na adres e-mail: a.gadomski (at) interia.pl z dopiskiem w temacie : Specjalista ds. administracyjno-kadrowych.
PROFAB International Sp. z o. o. - 2019-11-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)
- udział w opracowywaniu projektów/dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych w archiwum - prowadzenie i aktualizowanie wykazu osób zatrudnionych w archiwum , które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych - udział i prowadzenie szkoleń z zakresu OIN- udzial w prowadzeniu postępowań wyjaśniających i okoliczności naruszenia przepisów w OIN- zastępowanie pełnomocnika ds. OIN
Archiwum Wojskowe w Oleśnicy - 2020-09-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów;kordynacja zakwaterowań; wsparcie logistyczne,
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: średnie, spec. logistyka ; rok doświadczenia zawodowego; znajomość programu outlook, komunikatywność, odporność na stres; zakres obowiązków: obsługa klienta kontraktowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-25 - Gliwice (śląskie)
-analiza rynku;utrzymanie trwałych kontaktów z dostawcami,przyjmowanie i ewidencja zamówień,potwierdzanie zamówięń
PROMET Sp.zo.o. Produkcja Metalowa - 2016-09-30 - Człuchów (pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji, techniczno-eksploatacyjnej wszystkich maszyn i urządzeń,-analizowanie opłacalności eksploatowanych maszyn i urządzeń,-prowadzenie ewidencji przeglądów i remontów maszyn, zaopatrzenie w części zamienne
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Budowanie dobrych relacji z klientami, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, aktywne pozyskiwanie klientów, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, obsługa administracyjna biura.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Opoczno (łódzkie)
-Zapewnienie koordynacji działań logistyki produkcji w obszarze magazynowania i transportu-Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników funkcjonowania działów logistyki-Odpowiedzialność za realizację zadań logistycznych fabryki mając na uwadze optymalizację kosztów oraz działania oszczędnościowe-Zapewnienie wydań materiałów z magazynu zgodnie z zasadą FIFO w zakresie surowców i opakowań -Organizacja dostaw i wysyłek towaru
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-04 - Pustków (podkarpackie)
organizacja i obsługa spotkań z klientami-dojazd do klientautrzymywanie komunikacji telefonicznej , mailowej i oisobistejwspółpraca z dostawcami usług zewnętrznychudział w codziennych pracach biurowych,obsługa urządzeńtworzenie ofert,analiza zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obliczanie wypłat - zasiłków chorobowych, monitorowanie zmian przepisów, obsługa komputera, znajomość pakietu OFFICE (word, excell), znajomośc programów płacowych (płatnik)
PRZEDSIĘBIORSTWO MONTAŻOWE "KOTŁOMONTAŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-Obsługa klienta -Sporządzanie umów sprzedaży-Obsługa platformy sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszkowice (małopolskie)
promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingow
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie:http://l.eko.eu/francuski
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-01 - Kornice (śląskie)
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.2) Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.3) Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowańo udzielenie zamówienia publicznego.4) Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.5) Udział w planowaniu zamówień publicznych.6) Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.7) Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.8) Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2019-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:-organizację krajowego i zagranicznego transportu drogowego, lotniczego i morskiego;obsługę konsoli klienta w zakresie logistyki;-informowanie klientów o gotowości odbioru towaru (zlecanie odbioru, gromadzenie i wysyłanie wymaganych informacji);-wystawianie i tłumaczenie dokumentów transportowych (m.in. faktury transportowe, faktury za towar);-organizowanie transportu kurierskich przesyłek importowych i eksportowych z wyłączeniem małych przesyłek kurierskich;-koordynowanie terminów dostaw dla dostawców usług;-obsługę reklamacji w zakresie logistyki;-aktualizowanie danych zawartych w wewnętrznych bazach;-odprawę standardowych towarów eksportowych i importowych, tj. dla towarów eksportowych zlecanie agencji celnej odprawy z podaniem wymaganych szczegółów oraz przesłaniem odpowiednich dokumentów; dla towarów importowych wybór agencji celnej oraz zlecanie odprawy towaru (udostępnienie dokumentacji i spełnienie wymogów we współpracy z nadawcą przesyłek w odprawie).
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-06-15 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klienta, przygotowanie towaru do sprzedaży, dbanie o ekspozycję towaru, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku w sklepie. Sklep czynny w godzinach od 8.00 do 20.00.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury, wyposażenia domów i ogrodów, zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami i klientami. Praca w Jasienicy w godz. 7-15.00. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny (3 miesiące), docelowo na czas nieokreślony.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2019-03-12 - Jasienica (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Działoszyn (łódzkie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie pojazdów specjalnych takich jak: zamiatarka, ładowarka lub koparko-ładowarka
GNOM SP. Z O.O. - 2019-12-13 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2019-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)