SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH Starachowice oferta pracy PROFAB International Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych, prowadzenie sekretariatu. Godziny pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz z aktualną klauzulą na adres e-mail: a.gadomski (at) interia.pl z dopiskiem w temacie : Specjalista ds. administracyjno-kadrowych.
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: PROFAB International Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inż. Władysława Rogowskiego 22 J, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych, prowadzenie sekretariatu. Godziny pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz z aktualną klauzulą na adres e-mail: a.gadomski (at) interia.pl z dopiskiem w temacie : Specjalista ds. administracyjno-kadrowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starachowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w tym pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomosć spraw kadrowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Excel
Nazwa pracodawcy: PROFAB International Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Inż. Władysława Rogowskiego 22 J, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: starachowicki
Gmina pracodawcy: Starachowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starachowice
Ulica pracodawcy: Inż. Władysława Rogowskiego
Numer budynku pracodawcy: 22 J
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2019
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b232546e94465ef5c024693ffa25267
Podobne oferty pracy
• tworzenie kosztorysów dla otrzymanych zapytań ofertowych; • dobór odpowiednich materiałów i rozwiązań dla otrzymanych zapytań ofertowych; • tworzenie kompleksowych zestawień materiałowych celem złożenia zamówienia; • tworzenie kompleksowej dokumentacji produkcyjnej dla produkcji; • wsparcie techniczne i projektowe dla klienta i działu handlowego;Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Śląska Fabryka Okień KNS Spółka Jawna - 2019-02-25 - Mszana (śląskie)
Nadzór nad pracą wytwórni mas bitumicznych.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zamość (lubelskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Puławy (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wędlin, mięsa, serów, garmażerki, ekspozycja towarów, krojenie, mielenie mięsa na życzenie, finalizacja sprzedaży, przyjęcie zapłaty za towar.
ZAKŁAD MIĘSNY "WIERZEJKI" J.M.ZDANOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-21 - Legionowo (mazowieckie)
1. Współpraca z klientamii firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.2. Współpraca z działem marketingu.3. Współpraca z działami administarcji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Krosno (podkarpackie)
Pracownik jest zobowiązany do znajomości oraz wykonywania prac usługowych w branży hotelarsko-gastronomicznej, m.in. przyrządzanie potraw kuchni brazylijskiej oraz niemieckiej, obłsuga cateringowa gości, wykonywanie prac z zakresu housekeeping, nadzór i obsługa pralni oraz prasowalni.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Boża Wola (mazowieckie)
Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników. Obsługę pracowników w zakresie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS, wpółpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego.
AWBUD S.A. - 2016-07-11 - Fugasówka (śląskie)
koordynowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału; samodzielnosć w opracowaniu i obiegu dokumentów urzędowych oraz ich archiwizacji; współpraca z kancelarią PAN we wszystkich sprawach dotyczących wypelniania zadań statutowych Akademii na terenie działalności oddziału; sprawne i terminowe realizowanie wszelkich spraw związanych z zakresem dzialania Kierownictwa Oddziału tj. współpracą ze środowiskiem naukowym regionu, towarzystwami i stowarzyszeniami naukowymi w regionie, z organizacjami spolecznymi, organami władzy i administracji państwowej oraz samorządowej, z zagranicznymi ośrodkami naukowo-badawczymi; organizacja konferencji, posiedzeń naukowych oraz wydarzeń popularyzujących naukę; przygotowywanie wniosków w sprawie przyznania środków budżetowych i prowadzenie ich rozliczeń w systemie ERP; koordynowanie przygotowania publikacji zwartych i periodycznych Oddziału; upowszechnianie informacji o Oddziale oraz obsługa strony internetowej
POLSKA AKADEMIA NAUK OGRÓD BOTANICZNY W POWSINIE - 2018-10-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, dbanie o poprawne saldo kasy, rozliczanie środków płatniczych, wydawanie reszty
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
ZADANIA PRZEWIDZIANE DLA SŁUŻBY PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 16 KWIETNIA 2014 R O OCHRONIE PRZYRODY), W TYM PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ DOLNEGO ŚLĄSKA NA TERENIE PRZEMKOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO. CZYNNA OCHRONA PRZYRODY.
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2017-12-14 - Przemków (dolnośląskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2017-01-23 - Chocianów (dolnośląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kluczowymi klientami firmy z Polski i z zagranicy
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Świętochłowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacja, wyjazdy słuzbowe
DREAM ON JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań. kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2015-12-01 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty. Poziom wykształcenia - bez znaczenia. Wymagana znajomość języka arabskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana również znajomość języka urdu na poziomie średnio zaawansowanym. Wymóg znajomości języków jest konieczny z uwagi na fakt, iż osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z kontrahentami z krajów Bliskiego Wschodu.
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Katowice (śląskie)
Organizacja magazynu. Koordynacja transportu towarów.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa urządzeń oraz stacji zabiegowych, pozyskiwanie klientek, wykonywanie zabiegów, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Zabrze (śląskie)
kontakt z klientem o zakresie międzynarodowym w procesach zakupów pośrednich (wymagany język angielski i arabski), opdowiadanie na zapytania klientów, zwiększanie efektywności istniejących systemów i procesów, wsparcie transakcyjne kupujacych, tworzenie raportów, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
Poszukiwanie klientów zagranicznych, obsługa zapytań klientów, realizacja zamówień. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Kraków (małopolskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
PRACA BIUROWA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, REKRUTACJA, TŁUMACZENIA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI I KLIENTAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, REKLAMA, PROGRAM POWER POINT, DOŚWIADCZENIE W HR MIN. 10 LAT, KOMUNIKATYWNY J. ROSYJSKI, UKRAIŃSKI W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych a przy wyższym 4 lata pracy w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2017-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
- pozyskiwanie klientów - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami - sprzedaż internetowa - inne prace biurowe
"CARTER-TRANS" TOMASZ KRUK - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji Pełnomocnika systemu zarządzania jakością,Nadzór nad certyfikacją i standaryzacją produktów,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej wyrobów,Prowadzenie audytów wewnętrznych,Ścisła współpraca z działem produkcji,Prowadzenie audytów dostawców,Wyrywkowa ocena jakości procesu produkcji wyrobu.Systematyczne sporządzanie raportów.Kontrola dostarczonych materiałów, produktów, półproduktów przede wszystkim etykiet ( zgodność z proofami).Kontrola sposobu przechowywania i pakowania produktu.Potwierdzenie zgodności i niezgodności wyrobów z założonymi parametrami.Analiza reklamacjiWdrążanie procedur związanych z systemem poprawy jakości (szkolenia, wzorniki)Blokowanie wyrobów niezgodnych z wymaganiami oraz odpowiednie ich znakowanie.
Interplastik Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje, przygotowywanie kontraktów. Wymagania: wykształceie średnie/ wyższe, j. angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński w stopniu komunikatywnym, komunikatywność w kontaktach z klientami.
"Hodowla Pstrąga" Gospodarstwo Rybackie - 2016-08-24 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
Obsługa stanowiska spawalniczego.
MSprojekt Maciej Szulc - 2017-10-30 - Opalenica (wielkopolskie)
rozliczenia płacowe w tym umowy zlecenia i o dzieło, podstawyksięgowości, rozliczenia ZUS oraz z Urzędem Skarbowym
Teatr im.Jana Kochanowskiego - 2019-02-26 - Opole (opolskie)