SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Przemyśl oferta pracy SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 22, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Data zakończenia pracy: 09.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość komputera w tym MS WORD, MS EXCEL.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub techniczne, elektrotechniczne.Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 22, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: produkcja sprzętu elektrycznego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2017
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pławno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)
Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-01-02 - Piła (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, monitorowanie realizacji zadań oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Organizacja, koordynacja oraz monitoring transportu.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiebiorstwo. Prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń wykorzystujących technologię CNC
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Klaudyn (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
WYTWÓRNIA CUKIERNICZA WALCZAK SP. J. - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań, raportów i zgromadzenie informacji rynkowych, inne, charakterystyczne dla specjalisty ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dekretacja i konfrontacja. Sporządzanie sprawozdań finansowych, umiejętność sporządzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców wsposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa.Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac,Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. Prowadzenie spraw związanychz ZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innych.Praktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (milewidziana) COMARCH Optima. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętnościz zakresu prowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2018-09-28 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
CENTRUM PAPIERNICZE "KTT" S.C. MONIKA GAPSKA, TOMASZ GAPSKI - 2016-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące naprawy usuwania usterek maszyn, utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Buczek (łódzkie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie i składanie wniosków w sprawie pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł na realizację inwestycji w zakresie OZE;prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania;współpraca z instytucjami wspierającymi działania na rzecz Unii Europejskiej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Pobiedziska (wielkopolskie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)