SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Przemyśl oferta pracy SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.

Data publikacji: 2017-07-04

Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stefana Batorego 22, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017

Data zakończenia pracy: 09.10.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość komputera w tym MS WORD, MS EXCEL.

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub techniczne, elektrotechniczne.Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 22, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Przemyśl

Gmina pracodawcy: Przemyśl

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Przemyśl

Ulica pracodawcy: Stefana Batorego

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy: produkcja sprzętu elektrycznego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2017

Data dodania oferty pracy: 30.06.2017

Oferta pracy ważna do: 31.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 100 PLN

Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pławno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 000 PLN

- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA - od 2 100 PLN

Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPECJALISTA W ODDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 2705) - od 3 060 PLN

Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORT/EKSPORT - od 2 000 PLN

Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-01-02 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - 2 500 - 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, monitorowanie realizacji zadań oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Organizacja, koordynacja oraz monitoring transportu.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY/DOPOSAŻENIE/16/6755 - od 2 500 PLN

Doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiebiorstwo. Prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ CNC - od 2 800 PLN

obsługa urządzeń wykorzystujących technologię CNC
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Klaudyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKIECH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 600 PLN

utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań, raportów i zgromadzenie informacji rynkowych, inne, charakterystyczne dla specjalisty ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

Dekretacja i konfrontacja. Sporządzanie sprawozdań finansowych, umiejętność sporządzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU - do 2 000 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROLNICTWA - od 2 500 PLN

Prowadzenie szkoleń dla rolników
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW/KUPIEC - od 2 600 PLN

Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. FINANSÓW I PŁAC/ KSIĘGOWA - od 3 200 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców wsposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa.Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac,Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. Prowadzenie spraw związanychz ZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innych.Praktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (milewidziana) COMARCH Optima. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętnościz zakresu prowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2018-09-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

Odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące naprawy usuwania usterek maszyn, utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Buczek (łódzkie)

Specjalista ds. e-marketingu - -

Media Expert Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 3 100 PLN

-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH W ZAKRESIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII - 1 850 - 4 000 PLN

przygotowywanie i składanie wniosków w sprawie pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł na realizację inwestycji w zakresie OZE;prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania;współpraca z instytucjami wspierającymi działania na rzecz Unii Europejskiej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Pobiedziska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat