SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ROZWOJU Jarosław oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu rekrutacji redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych (ścisła współpraca z kierownikami poszczególnych placówek Stowarzyszenia);współpraca z urzędami pracy, uczelniami, szkołami i agencjami rekrutacyjnymi, przygotowywanie wniosków na organizację robót publicznych, staży, doposażenia stanowisk pracy, dofinansowania szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego; analiza rynku pracy oraz aktywne poszukiwania w celu dotarcia do najlepszych kandydatów; wdrażanie nowych pracowników oraz nadzorowanie ich procesu adaptacji; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w Stowarzyszeniu; inicjowanie działań związanych ze szkoleniami oraz rozwojem pracowników; planowanie oraz organizacja szkoleń dla pracowników - współpraca z kierownikami, instytucjami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji, ewaluacja; udział i tworzenie projektów mających na celu: podniesienie zaangażowania pracowników, stworzenia przyjaznego środowiska pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z obszarem HR;wsparcie działu w bieżących zadaniach.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia); minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji, znajomość procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych doświadczenie w obszarze szkoleń, facylitacji, coachingu, przepisów prawa pracy, - będą dodatkowym atutem; Inicjatywa duża samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;zdolności komunikacyjne i interpersonalne;wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesu rekrutacji redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych (ścisła współpraca z kierownikami poszczególnych placówek Stowarzyszenia);współpraca z urzędami pracy, uczelniami, szkołami i agencjami rekrutacyjnymi, przygotowywanie wniosków na organizację robót publicznych, staży, doposażenia stanowisk pracy, dofinansowania szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego; analiza rynku pracy oraz aktywne poszukiwania w celu dotarcia do najlepszych kandydatów; wdrażanie nowych pracowników oraz nadzorowanie ich procesu adaptacji; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w Stowarzyszeniu; inicjowanie działań związanych ze szkoleniami oraz rozwojem pracowników; planowanie oraz organizacja szkoleń dla pracowników - współpraca z kierownikami, instytucjami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji, ewaluacja; udział i tworzenie projektów mających na celu: podniesienie zaangażowania pracowników, stworzenia przyjaznego środowiska pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z obszarem HR;wsparcie działu w bieżących zadaniach.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia); minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji, znajomość procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych doświadczenie w obszarze szkoleń, facylitacji, coachingu, przepisów prawa pracy, - będą dodatkowym atutem; Inicjatywa duża samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;zdolności komunikacyjne i interpersonalne;wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: socjologia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Adres strony pracodawcy: http://www.psoni-jaroslaw.org.pl/
Ulica pracodawcy: Wilsona
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf22f926b00455d8f0df7dbe15d014e3
Podobne oferty pracy
obsługa zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Cewlino (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
szycie lekkie i prasowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)
Produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, liter podświetlanych, wyrobów z tworzyw sztucznych, wklejanie grafiki tip.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Ciemne (mazowieckie)
Ochrona obiektu handlowego, linia kas.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z DZIAŁU DAGD TJ.AKCESORIA KUCHENNE, PRODUKTY DO DOMU, KUCHNI I PIELĘGNACJI URODY (NP.ODKURZACZE, ŻELAZKA, GOLARKI, DEPILATORY I WIELE INNYCH), KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA WEDŁUG STANDARDÓW FIRMY, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY NA JAK NAJWYŻSZYM POZIOMIE, DBANIE O ODPOWIEDNIE ZATOWAROWANIE SALONU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, NIEKARALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE;SPOSÓB APLIKACJI: C.V+LIST MOTYWCYJNY PRZESŁAĆ POPRZEZ STRONĘ WWW.MEDIAEXPERT.PL (ZAKŁADKA PRACA U NAS/APLIKUJ
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zakresie poszukiwania klientów i asortymentów z branży spożywczo- przemysłowej; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia- uzależniona od kompetencji i doświadczenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu na produkty Grupy Sipma sporzadzanie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)
Analiza czasu operacyjnego pracowników
OLSA POLAND SP. Z O.O. - 2019-03-05 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniem słabowidzącym
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W MIĄCZYNIE - 2016-08-02 - Miączyn (lubelskie)
-lakierowanie elementów karoserii
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ŁUKASZ SYKUŁA - 2017-03-13 - Szydłowiec (mazowieckie)
rozmowa z klientem,obsługa klienta,obsługa komputera
Petersmedia Majka Piotr, Mołdrzyk Piotr S.C. - 2016-09-02 - Konojad (wielkopolskie)
jw.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2018-10-03 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
CENTRUM PRODUKCYJNE PNEUMATYKI "PREMA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
prowadzenie postępowania reklamacyjnego, rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, współpraca z działami (również z magazynem)
Mirosław Gockowiak - 2016-10-18 - Ciele (kujawsko-pomorskie)