SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Koncepcje reklamowe firmy, kampanie medialne, kreowanie wizernku firmy, przygotowywanie projektów graficznych, akcje promocyjne, analiza działąń marketingowych, aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje, spotkania, wideokonferencje w ramach wspólnych działań reklamowych.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koncepcje reklamowe firmy, kampanie medialne, kreowanie wizernku firmy, przygotowywanie projektów graficznych, akcje promocyjne, analiza działąń marketingowych, aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje, spotkania, wideokonferencje w ramach wspólnych działań reklamowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019
Data zakończenia pracy: 11.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: markering i zarządzanie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera - biegła znajomość pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana dobra znajomość programów graficznych, mile widziane kursy czy szkolenia z zakresu marketingu, reklamy itp., umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, pracowitość, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, elastyczność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3b06124230c7ee5224636fc45ab1e8f
Podobne oferty pracy
- Obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów i budowanie długofalowych relacji.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-18:00 (godziny do ustalenia) + soboty wg grafika. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel, Umiejętność obsługi klienta. Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji, konsekwencji w realizacji założonych celów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, chęć rozwoju, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasową, komunikatywność, pozytywne nastawienie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-607-24-71) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: agnieszka.krala (at) wst.com.pl
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - Oddział Zakład Konstrukcji Stalowych "LUBSTAL" - 2017-01-25 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie działu kadr - około 25 osób i księgowości (książka przychodów) sporządzanie sprawozdań do wydziału oświaty, administracja w oświacie.
Sobczyk Daniel SOBDAL - 2016-05-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
-
Sopexim sp z o.o - 2017-02-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Zgodny, praca w Łasinie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
1. Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.2. Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.3. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-19 - Błonie (mazowieckie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, ewidencja zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego, terytorium RP, terytorium UE
PLURIMUM POTEST Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu, analiza potrzeb klientów, organizacja spotkań z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębowiec (śląskie)
obsługa organizacyjna i prawna działanośći firmy w kontaktach z kontrahentami z Białorusi i Rosji; doradztwo prawne we wszystkich aspektach prawatransportowego oraz bieżące doradztwo prawne w inncyh dziedzinach prawa, w tym prawa Białorusi i Rosji, opracowywanie i opiniowanie projektów umów, pism, regulaminów oraz innych aktów o charakterze organizacyjnym
KRAFTTRANS VENUS GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2018-08-02 - Marki (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
Firma KIM Krystian Banach - 2016-09-07 - Zabrze (śląskie)
Specjalista ds wykonawstwa - organizacja przetargów na roboty budowlane, sporządzanie i negocjowanie umów na roboty budowlane, kontrola przedmiarów i harmonogramów prac, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie zapewnienia podwykonawstwa, prowadzenie korespondencji w sprawach budowyInżynier budowy - realizowanie kontraktu, organizowanie i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zleconym przez kierownika budowy, nadzór nad pracą podległych pracowników
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Bolszewo (pomorskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
realizacja budzetu, bieżący kontakt z klientami, budowanie pozytywnych relacjii
Expo Mazury S.A. Ostróda - 2016-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
min. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, szczegółowych informacji mozna uzyskać na strinie www.zdw.lodz.pl w zakłdace "Praca"
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi RDW Bełchatów - 2016-09-05 - Bełchatów (łódzkie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji.
Design sp. z o.o. - 2016-02-18 - Głuchołazy (opolskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
przewóz towarów na terenie UE
JAMET I ZPHU - 2018-05-09 - Wąchock (świętokrzyskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Planownie i realizowanie działań promocyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca przy organizacji szkoleń, seminariów, konferencji i innych wydarzeniach, pozyskiwanie środków zewnętrznych, pozyskiwanie nowych firm członkowskich.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Lublin (lubelskie)
- systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu- tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży- spotkania z potencjalnymi klientami- realizację powierzonych zadań i celów.Kontakt kandydatów poprzez wysłanie CV mailem: biuro (at) proautomatic.pl.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)