SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW K/M Warszawa oferta pracy OPTA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW K/M
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - wyszukiwanie przetargów właściwych dla profilu firmy- przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej niezbędnej do udziału w przetargach zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego wg norm ISO 9001- kontrola nad terminami zadawania pytań do Zamawiającego, składania ofert, wysyłka grupy kapitałowej- sporządzanie odpowiedzi na wezwanie, przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej - aktualizacja dokumentów przetargowych: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, KRS- monitorowanie wyników postępowań przetargowych- koordynowanie i nadzorowanie wpłat/wypłat wadium i zabezpieczeń- archiwizacja dokumentacji przetargowej- sporadyczny kontakt z Klientem- kontrola nad kalendarzem spotkań handlowców- uczestnictwo w szkoleniach- zarządzanie umowami i protokołami- weryfikacja umów
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komisji Edukacji Narodowej 36/U211, 02-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wyszukiwanie przetargów właściwych dla profilu firmy- przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej niezbędnej do udziału w przetargach zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego wg norm ISO 9001- kontrola nad terminami zadawania pytań do Zamawiającego, składania ofert, wysyłka grupy kapitałowej- sporządzanie odpowiedzi na wezwanie, przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej - aktualizacja dokumentów przetargowych: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, KRS- monitorowanie wyników postępowań przetargowych- koordynowanie i nadzorowanie wpłat/wypłat wadium i zabezpieczeń- archiwizacja dokumentacji przetargowej- sporadyczny kontakt z Klientem- kontrola nad kalendarzem spotkań handlowców- uczestnictwo w szkoleniach- zarządzanie umowami i protokołami- weryfikacja umów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Outlook (poczta elektroniczna)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość obsługi poczty elektronicznej, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Obowiązki:- wyszukiwanie przetargów właściwych dla profilu firmy- przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej niezbędnej do udziału w przetargach zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego wg norm ISO 9001- kontrola nad terminami zadawania pytań do Zamawiającego, składania ofert, wysyłka grupy kapitałowej- sporządzanie odpowiedzi na wezwanie, przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej - aktualizacja dokumentów przetargowych: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, KRS- monitorowanie wyników postępowań przetargowych- koordynowanie i nadzorowanie wpłat/wypłat wadium i zabezpieczeń- archiwizacja dokumentacji przetargowej- sporadyczny kontakt z Klientem- kontrola nad kalendarzem spotkań handlowców- uczestnictwo w szkoleniach- zarządzanie umowami i protokołami- weryfikacja umów [Zgłoszenia: 22 853 64 77, sekretariat (at) opta-tech.com]
Nazwa pracodawcy:
OPTA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Komisji Edukacji Narodowej 36/U211, 02-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnienieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Komisji Edukacji Narodowej
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 12.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70d0dc486e168da78e1ed79b2ef1435c
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowychokres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie + premia kwartalna
Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GRAS Piotr Grabowski - 2019-10-10 - Korzybie (pomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Rybnik (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz Allegro; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
FENIKS SP Z O.O. - 2015-12-08 - Chocianów (dolnośląskie)
Staż w Przedsiębiorstwie Konfekcyjnym MAGDA.Program stażu do zapoznania w pokoju 36
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów ciężarowych i maszyn budowlanych, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami Utrzymanie wysokichstandardów świadczonych usług, Raportowanie wyników pracy.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
bieżący nadzór nad nieruchomościami, praca w Grudziądzu
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
praca przy produkcji mączki rybnej
ZAKŁAD PRODUKCJI MĄCZEK - Wiśniewski Stanisław - 2018-07-04 - Bokiny (podlaskie)
Kontakt z klientem zewnętrznym; Prezentacje produktowe firmy; Opracowywanie optymalnych rozwiązań sprzętowych dla klientów firmy (również w języku rosyjskim); Poszukiwanie nowych obszarów rozwijania sprzedaży w krajach rosyjskojęzycznych; Wsparcie klientów w trakcie całego procesu sprzedażowego; Tworzenie strategii sprzedażowych i wdrażanie w nie klientów firmy; Przekazywanie informacji zwrotnej z rynku, zespołom tworzącym produkty firmy.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, przygotowywanie zamówień, monitorowanie i archiwizacja dokumentacji klienta, przygotowywanie nowych produktów, przygotowywanie zestawień.
AMW Nawrot Spółka Jawna - 2017-01-31 - Pyrzowice (śląskie)
Podstawowe obowiązki na stanowisku:- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i kompletności,- księgowanie dokumentów księgowych w zakresie działalności dydaktycznej Uczelni,- analiza oraz uzgadnianie kosztów działalności dydaktycznej Uczelni,- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach prowadzonej tematyki zadaniowej,- sporządzanie zestawień i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz,- wystawianie faktur i not księgowych,- ewidencjonowanie sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej,- księgowanie i uzgadnianie sprzedaży fiskalnej z ewidencją księgową,- księgowanie wyciągów bankowych i dokumentów kasowych,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.Kwota wynagrodzenia: 2338 zł brutto + 20% premii + dodatek stażowy
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Według Umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Słupca (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:- weryfikacja dokuemntów i koordynacja rozliczeń z podwykonwacami,- tworzenie i kompletacja dokumentów do rozliczeń z Inwestorem,- monitorowanie stanu zaawansowania realizacji pod kątem rozliczeń finansowych w oparciu o uaktualniane harmonogramy realizacji w oparciu o dane nt. postępu prac,- sporządzanie raportów i prognoz dotyczących rozliczeń,- weryfikacja roszczeń, przygotowanie propozycji i koordynacja działań w przypadku ich otrzymania
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Jaworzno (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
relacje z klientami firmy, tworzenie bazy nowych klientóww oparciu o dostępne źródła informacji, organizacja pracy biura, prowadzenie terminarza spotkań i terminów, obsługa korespondencji elektr., zadzór nad przepływem korespondencji i dokumentów, przechowywanie i ewidencja dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Pawłowice (śląskie)
Zapoznanie się z lokalizacją zakładu i rozmieszczeniem hal produkcyjnych. zapoznanie się z charakterystyką maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-07-30 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
tworzenie i realizacja działań sprzedażowych (od identyfikacji potrzeb do prowadzenia negocjacji w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta), pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne monitorowanie rynku, budowanie długotrwałej współpracy z klientem indywidualnym i grupowym, ścisła współpraca z innymi działami hotelu
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-12 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi, współtworzenie strategii marketingowej, prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego, kreowanie polityki cenowej hotelu, tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; godziny pracy: 8.00- 16.00; umowa na okres próbny 3 miesiące
TOURTREND Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Strzelinko (pomorskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
- Procesowanie zgłoszeń w języku angielskim i rosyjskim, sprawdzanie wiadomości pod względem regulacji i wewnętrznych polityk- Ocena ryzyka, zgłaszanie do odpowiednich specjalistów w celu podjęcia dalszych kroków jeśli jest to potrzebne- Zarządzanie ryzykiem pochodzącym ze wszystkich dywizji biznesowych- Czynny udział w innych procesach należących do obowiązków zespołu
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Zabierzów (małopolskie)
Wystawianie faktur, kontakt z klientem, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2018-10-26 - Brzyście (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie raportów okresowych dotyczących produkcji i sprzedaży(również w języku angielskim)bieżący monitoring i analiza wysyłki towarów do klienta(oddziałów AMP) i raportowanie do przełożonego
Tube City IMS Poland Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)